«آنجلینا جولی» یکی از بازیگران بسیار موفق سینماست که در فیلم‌های سینمایی با ژانرهای مختلف به ایفای نقش پرداخته است. او به خوبی از پس نقش‌های فانتزی، ابرقهرمانی، اکشن و درام بر می‌آید و به بهترین شکل ممکن آن کاراکتر را ماندگار می‌کند. آنجلینا جولی تنها به واسطه استعداد بازیگریش به شهرت نرسیده؛ بلکه سلیقه او در انتخاب لباس‌هایش همواره سوژه رسانه‌ها بوده است. استایل آنجلینا جولی در فیلم‌هایش در عین سادگی با اندام و چهره او کاملاً تناسب دارد. هرچه باشد هیچ کارگردانی دوست ندارد زیبایی‌های این بازیگر را کتمان کند. در ادامه قصد داریم به برخی از شاخص‌ترین استایل‌های این ستاره هالیوودی بپردازیم.

استایل خاص آنجلینا جولی در فیلم توریست The Tourist 2010

فیلم «توریست» ساخته فلوریان هنکل فون دونرسمارک است که ستارگانی چون «جانی دپ» و «آنجلینا جولی» در آن به ایفای نقش می‌پردازند. استایل او در فیلم‌هایش همیشه خاص و منحصر به فرد بوده است. اما در فیلم توریست استایل آنجلینا جولی کمی واقع گرایانه‌تر طراحی شده و خبری از آن لباس‌های عجیب غریب فیلم‌های اکشن نیست. لباس‌های این ستاره هالیوودی در این فیلم بسیار زیبا و موقر هستند. مدل مو و سبک آرایش کاملاً با سبک و سیاق لباس‌ها در تناسب‌اند. البته حال و هوای شهر ونیز ایتالیا با استایل جذاب «آنجلینا جولی» هارمونی بسیار زیبایی به وجود آورده است.

آنجلینا-جولی-در-فیلم-توریست

استایل آنجلینا جولی در فیلم توریست

در صحنه‌ای از فیلم آنجلینا جولی لباسی مشکی بر تن دارد که پارچه ابریشمی آن به لایه‌های توری مزین شده است. اتوود و تیم طراحی هفته‌ها درگیر طراحی و دوخت این لباس که تماما با دست انجام شده، بودند. این لباس به گونه‌ای طراحی شده که زیبایی‌های چهره‌ و تناسبات بدن آنجلینا جولی را برجسته‌تر کند. گویی طراحان با استفاده از این لباس قصد داشتند چهره‌ی او را قاب بگیرند.

لباس-زیبای-آنجلینا-جولی

این لباس به گونه‌ای طراحی شده که زیبایی آنجلینا جولی را برجسته‌تر کند.

تمام لباس‌های آنجلینا جولی در فیلم توریست به طور اختصاصی طراحی و با دست دوخته شده‌اند. به استثنا لباس خاکستری چارلز جیمز دهه ۱۹۵۰ که اتوود طراح لباس فیلم نتوانست در مقابل آن مقاومت کند. به اعتقاد اتوود این لباس چنان بر تن آنجلینا جولی زیبا بود که انگار سال‌ها پیش آن را به‌طور سفارشی برایش طراحی کرده‌اند.

استایل-و-لباس-آنجلینا-جولی

این لباس در عین سادگی چنان بر تن آنجلینا جولی زیباست که انگار آن را به طور سفارشی برایش طراحی کرده‌اند.

استایل آنجلینا در فیلم‌هایش همیشه متفاوت و خاص بوده و دلیل آن مشارکت این ستاره هالیوودی در طراحی لباس‌هایش با طراح اصلی است. اما به گفته‌ی او طراحی لباس‌های فیلم «توریست» چنان بی‌عیب و نقص بود که جای هیچ حرفی باقی نمی‌گذاشت. شما به محض دیدن الیز با آن دامن و کفش پاشنه بلند در می‌یابید که او کیست و چه شخصیتی دارد.

استایل-آنجلینا

استایل آنجلینا جولی در فیلم‌هایش همواره خاص بوده است.

فیلم سالت Salt 2010

سالت فیلمی اکشن و مهیج با بازی آنجلینا جولی است. او تبحر خاصی در ایفای چنین نقش‌هایی دارد. چهره زیبا و در عین حال جدی، بدن متناسب و روحیه‌ی جسور ویژگی‌هایی است که این ستاره هالیوودی را برای بازی در چنین نقش‌هایی مناسب کرده‌. آرایش صورت و مدل موهای جولی در این فیلم با سایر کارهایش کاملاً متمایز است و شخصیتی جسور و نترس را به بیننده معرفی می‌کند. کت بلند و بسیار شیک او جذابیت این بازیگر را دوچندان کرده است. به گونه‌ای که اِولین سالت با بازی آنجلینا جولی به یکی از سوژه‌های هالووین بدل شده و طرفداران خود را به شکل و شمایل آنجلینا جولی در فیلم سالت آراسته می‌کنند.

فیلم-سالت

کت سیاه رنگ با موهای بلند مشکی بسیار جذاب جلوه می‌کند.

فیلم آقا و خانم اسمیت Mr. & Mrs. Smith 2005

فیلم :آقا و خانم اسمیت» در زمان اکران بسیار مورد توجه قرار گرفت. رویارویی «برد پیت» و «آنجلینا جولی» دو تن از جذاب‌ترین بازیگران هالیوود در کنار یکدیگر این فیلم را بیش از آنچه انتظار می‌رفت محبوب نمود. در این فیلم «استایل آنجلینا جولی» روند یکنواختی را طی نمی‌کند. هر دو کاراکتر اصلی فیلم تلاش می‌کنند این واقعیت را که قاتلان حرفه‌ای هستند از یکدیگر پنهان کنند. از این رو استایل آنجلینا جولی با توجه به زندگی دوگانه‌اش مدام در حال تغییر است. آنجلینا گاهی شیک و باکلاس است و گاهی کثیف و کاملاً غیر رسمی ظاهر می‌شود. استایل او بسته به مأموریت‌هایش مدام در حال تغییر است. از این رو «مایکل کاپلان» طراح لباس فیلم کار دشواری را در پیش داشته است.

برای مثال در صحنه‌ای آنجلینا جولی لباس صورتی پشمی به تن دارد که ظاهری معصومانه به او بخشیده؛ اما این تنها ماسکی برای پنهان کردن واقعیت است.

در صحنه‌ای دیگر استایل آنجلینا جولی به کلی متحول می‌شود و او را با لباسی اغوا کننده لاتکس می‌بینیم. یا در جایی دیگر لباسی مشکی با بوت‌های بلند به تن دارد.

در قسمتی از داستان فیلم زوج خانم و آقای اسمیت به کلمبیا می‌گریزند تا از دست مقامات که قصد جانشان را دارند در امان باشند. در صحنه‌ او با لباسی سفید در حال رقص با برد پیت است. این لباس تمام توجهات را به خود معطوف می‌کند.

لباس قرمز گلدار آنجلینا جولی در این فیلم را می‌توان متفاوت‌ترین طراحی‌های استایل این بازیگر دانست. این لباس تابستانه آنجلینا را در قالب یک زن معصوم نشان می‌دهد. زنی که عاشق همسر و زندگی‌اش شده و می‌خواهد از گذشته هیجان انگیز خود دست بکشد.

لباس-قرمز-گلدار

لباس قرمز گلدار آنجلینا جولی با هر آنچه در این فیلم به تن کرده متفاوت است.

«آنجلینا جولی» در زندگی شخصی‌اش، بیشتر اوقات لباس ساده و تکراری می‌پوشد. او باور دارد مصرف‌گرایانه زندگی کردن نشاط ذهنی را کم می‌کند. گاهی لباس‌های قدیمی‌اش که بر تن دخترانش است، سوژه‌ی رسانه‌ها می‌شود.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:19 شهریور, 1402

یک دیدگاه

  1. fatemeh شهریور 19, 1402 در 10:59 ق.ظ - پاسخ

    ایشون در این عکس هایی که در این مطلب گزاشته شده بی نهایت جذاب هسند مخصوصا با استایل مشکی

دیدگاه خود را بنویسید

7 − سه =