ادل در کنسرت ۴۵ سالگی در لاس‌وگاس با لباسی مجلل از طراح روسی والنتین یوداشکین ظاهر شد.
دو‌ روز‌ گذشته ادل کنسرت ۴۵ سالگی خود را در لاس‌وگاس به‌عنوان بخشی از برنامه «آخر هفته‌ها با ادل» جشن گرفت. اما چیزی که خیره‌کننده و مجذوب‌کننده است نه موسیقی و صدای خواننده، بلکه لباس مجلل او از برند یوداشکین بود.
این تصویر به طور خاص برای خواننده در طول دو ماه ایجاد شد. استایلیست ادل با تیم یوداشکین (خانه مد) تماس گرفت و پارامترها و خواسته‌های ادل را ارائه کرد که در میان آن‌ها شرط اصلی رنگ مشکی لباس بود.
این لباس بر اساس مدلی از جدیدترین کلکسیون کوتور ۲۰۲۴ ارائه شده که هفته مد دبی به نمایش درآمده است. طرح گل‌های مشکی روی لباس ادل تماماً دست دوز است. رنگ اصلی صورتی پودری بود، اما لباس برای ادل کاملاً دوباره طراحی شد. کار‌ روی لباس دو ماه به طول انجامید.
این لباس تحت هدایت گالینا دختر والنتین یوداشکین ایجاد شد. دختر این طراح مد در حال حاضر به‌عنوان مدیر خلاق این برند کار می‌کند.
پس از ساعت‌ها کار پر زحمت، این لباس به آمریکا فرستاده شد. ادل در شب تولدش با این استایل خیره‌کننده روی صحنه ظاهر شد.

ادل-خواننده

ادل لوری بلو ادکینز خواننده و ترانه‌نویس انگلیسی است. ادل در سال ۲۰۰۶ در رشته هنر از مدرسه بریت فارغ‌التحصیل شد و یک قرارداد موسیقی با ایکس‌ال رکوردینگز امضا کرد. او در سال ۲۰۰۷ جایزه ستاره نوظهور بریت را کسب کرد و نامش در جایگاه نخست نظرسنجی آوای ۲۰۰۸ بی‌بی‌سی قرار گرفت. نخستین آلبوم او به‌نام ۱۹ در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. این آلبوم هشت گواهی پلاتین در بریتانیا و سه گواهی پلاتین در ایالات متحده کسب کرد. ادل در مراسم گرمی ۲۰۰۹ برنده جایزه بهترین هنرمند جدید و بهترین اجرای پاپ هنرمند زن شد.
ادل یکی از پرافتخارترین خوانندگان زن در جهان به‌شمار می‌رود. تا سال ۲۰۲۳، ادل برنده ۱۶ جایزه گرمی، ۱۲ جایزه بریت، ۱۸ جایزه بیلبورد، ۵ جایزه موسیقی آمریکا، ۱ جایزه امی، ۱ جایزه گلدن گلوب و ۱ جایزه اسکار شده است.
مجلهٔ موسیقی بیلبورد در سال‌های ۲۰۱۱، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ از او به عنوان «هنرمند سال» یاد کرده است. آکادمی ترانه‌نویسان، آهنگسازان و مؤلفان بریتانیا در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ از ادل به عنوان «ترانه‌نویس سال» یاد کرده است. او در سال ۲۰۱۲ در رتبهٔ پنجم ۱۰۰ هنرمند زن بزرگ از وی‌اچ‌وان قرار گرفت. مجلهٔ تایم در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ از او به‌عنوان یکی از ۱۰۰ شخص تأثیرگذار جهان یاد کرد. آلبوم ۲۱ او در سال ۲۰۲۰ از سوی رولینگ استون در فهرست ۵۰۰ آلبوم برتر تمام دوران قرار گرفت

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایل, لباسبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 7480
تاریخ انتشار:29 خرداد, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

16 − 16 =