کلاس‌هایی با الهام از «سویفت» در دانشگاه هاروارد آماده می‌شود. سایت «هاروارد» می‌گوید یک برنامه درسی بسیار شبیه یک دوره کارشناسی ارشد انگلیسی به آموزش علاوه کرده است. درسی با متونی از «ویلیام وردسورث»، «ویلا کاتر» و «ساموئل تیلور کلریج». اما یک نام در لیست وجود دارد که ممکن است دانشمندان جوان را غافلگیر کند:

تیلور سویفت

در ترم بهار «استفانی برت» استاد انگلیسی در دانشگاه هاروارد کلاس جدیدی را با عنوان «تیلور سویفت و دنیای او» آموزش می‌دهد.تا سه روز گذشته نزدیک به ۳۰۰ دانشجو ثبت نام کرده‌اند.
این کلاس بخشی از موجی در مؤسسات دانشگاهی در سراسر کشور از جمله دانشگاه نیویورک و دانشگاه تگزاس در آستین است. استنفورد با یک دوره برنامه‌ریزی شده برای سال آینده با عنوان «All Well (نسخه ده هفته)» از آهنگ Swift All Well (نسخه ده دقیقه ای) استفاده کرده است و دانشگاه ایالتی آریزونا کلاس روانشناسی را در مورد کار خانم سویفت ارائه داد.

تیلور-سویفت-زیبا
سال آینده، دانشگاه کالیفرنیا، برکلی قصد دارد «هنر و کارآفرینی: نسخه تیلور» را ارائه دهد و دانشگاه فلوریدا «داستان‌پردازی خانم سویفت» را به دانشجویان کارشناسی ارشد ارائه می‌دهد.
به‌راحتی می‌توان «سویفت» را یکی از بزرگ‌ترین هنرمندان قرن بیست و یکم دانست. او ۱۲ جایزه گرمی به دست آورده و تور اخیرش ERAS به‌زودی لقب بزرگ‌ترین تور در تاریخ موسیقی را می‌گیرد.
«استفانی برت» می‌گوید: اشعار سویفت یک دعوت آزاد برای کشف این سنگ‌های فرهنگی است.
او اعتقاد دارد در پشت این دوره یک تعلیم و تربیت عمدی قرار دارد و معتقد است به جای تدریس مطالب کاملاً جدید، امیدوار است که به دانش آموزان فرصتی برای نقد هنری که قبلاً دوستشان دارند، بدهد.

تیلور-سویفت
برت می گوید: من سعی می کنم فقط دوره‌هایی را که فکر می‌کنم دانش آموزان ما واقعاً می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. آموزش دهم – یا به این دلیل که دانش‌آموزان آن‌ها را می‌خواهند یا به دلیل اینکه برنامه درسی ما به آن‌ها احتیاج دارد.
این دوره به دنبال اضافه کردن زمینه و غنای به مشهور سویفت است – کاری که به ویژه برای پیشگامان هاروارد وجود دارد که ممکن است معرفی رسمی کمی با تجزیه و تحلیل ادبی و زیبایی شناسی داشته باشد.
شما هم می‌خواهید بدانید چرا سویفت؟ دانشگاه توضیح می‌دهد که شعر او عمیق، رفتارش آموزنده و مسیر موفقیت‌اش قابل تدریس است‌. سویفت کسی است که از نقدها نترسید و آن‌ها را تبدیل به پله‌ای برای بالارفتن کرد. تیلور هرگز جا نزد و با اعتماد به نفس الهام‌بخش بوده است.

به‌نظر شما اگر قرار بود خواننده‌ای از نسل جوان واحد درسی یکی از دانشگاه‌های معتبر شود، کدام خواننده این جایگاه را دارد؟

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:18 آذر, 1402

یک دیدگاه

  1. ویدا دی 16, 1402 در 2:39 ق.ظ - پاسخ

    گرشا رضایی

دیدگاه خود را بنویسید

4 − دو =