«پریناز ایزدیار» از بازیگران موفق نسل جدید سینماست. بازیگری گزیده‌کار، متوجه و گزیده‌گو.

دقت او در انتخاب فیلم‌هایش همان دقتی است که در انتخاب پوشش دارد‌. کم‌ریسک، کلاسیک اما خاص.

«ایزدیار» که اصالت صورت شرقی‌اش را شناخته، در سبک شخصی‌اش، خارج از قاعده انتظار پیش نمی‌رود. او همیشه در لباس‌هایی کلاسیک اما جزییات جدید دیده می‌شود.

پریناز-ایزدیار-و-هوتن-شکیبا

رنگی برای همیشه

شاید با نگاهی به استایل «پریناز ایزدیار» در می‌یابیم که او را بیشتر در ترکیب «مشکی و رنگ ملاحظه» دیده‌ایم. انتخابی مطمئن برای مناسبت‌های مختلف. این ترکیب، یکی از هوشمندانه‌ترین انتخاب‌ها مقابل دوربین است. عکاس‌ها با این رنگ دوست‌تر و دوربین‌ها در نشان‌دادن این استایل دقیق‌تر هستند. «پریناز ایزدیار» در مراسمی که دوربین‌های بیشتری آماده‌اند؛ همیشه از ترکیب مشکی و رنگ‌های ملاحظه‌گر استفاده می‌کند‌. رنگ‌های ملاحظه‌گر رنگ‌هایی است که حواس را از مشکی پرت نکرده اما برای بیشتر دیده شدن این رنگ، جان‌فدا کند.

استایل-پریناز-ایزدیار

عکاس: آرمین احمری

معماری شرقی در لباس‌های پریناز ایزدیار

ترکیب بعضی از رنگ‌ها نماد ملیتی ایجاد می‌کند‌. این‌جاست که نقوش روی پارچه، حرف بهتری برای گفتن با طراحان دارد. «پریناز ایزدیار» این امر را بلد است. او را با «اوت‌فیت‌»‌های مختلف با این ریزه‌کاری می‌بینیم.  او با استایلی از ترکیب رنگ‌های آبی و سرخ، آبی فیروزه‌ای، لاجوردی و …با نقش‌های ایرانی در مراسم رسمی و نیمه‌رسمی دیده می‌شود.

رنگ‌های شاد در دوستی با رنگ‌ سرخ

«ایزدیار» طرفدار  ترکیب رنگ‌های شاد اما ختثی یا پاستیلی است. سلیقه‌ی او در آرایش صورت نیز به همین شکل است. او با استفاده از آکسسوری استایلش را برجسته می‌کند. یعنی آرایش لباس را بیشتر از آرایش صورت می‌پسندد.

پریناز-ایزدیار-در-مراکش

ملاقات خصوصی در مراکش

شب گذشته «پریناز ایزدیار» برای فیلم «ملاقات خصوصی»  به مراکش سفر کرده است. او باز هم در استایلی کم‌ریسک و کلاسیک در رنگ مشکی و سفید ظاهر شده. او این‌بار لباسی از مجموعه‌ی وقار با طراحی «غزاله رجبیان» انتخاب کرده که ترکیبی از کمربند، شلوار، شومیز و جلیقه است‌‌ که البته انتخاب «ایزدیار» آیتم دامن جای شلوار است.

لباس پریناز ایزدیار

بازیگری برای ابد و یک روز

«پریناز ایزدیار» پس از بازی در سریال«زمانه» ساخته‌ی «حسن فتحی» شناخته شد و با سریال «شهرزاد» به‌ شهرت رسید.  هر چند می‌توان ادعا کرد که اوج محبوبیت او در سریال و نقش «جیران» اتفاق افتاده است. اخلاق حرفه‌ای او را می‌توان در تکرار کار کردن کارگردان‌ها با او پی برد.

پریناز-ایزدیار

پریناز-ایزدیار در جیران

«ایزدیار» در سال ۱۳۹۴ برای بازی در فیلم «ابد و یک روز» موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی‌و‌چهارمین دوره جشنواره‌ی فیلم فجر شد.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:24 آبان, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

یک × 4 =