اگر عاشق لباس پوشیدن هستید، احتمالاً تابستان را دوست دارید و به احتمال زیاد، شما خوشحال هستید که به‌زودی بالاخره می‌توانید لباس‌های دلخواه خود را بپوشید و یخ نزنید.

میلیون‌ها لباس زیبا وجود دارد که می‌توانید بخرید، اما امروز در مورد آن‌ها صحبت نمی‌کنیم. امروز می‌خواهم در مورد چیزهایی صحبت کنم که لباس‌های تابستانی را به سطح بعدی می‌برد _ لوازم جانبی_. چون به نظر ما، اکسسوری به اندازه خود لباس‌ها مهم است.

مجموعه‌ای از اکسسوری‌های مد روز بهار و تابستان را که کاملاً با لباس‌ها و لباس‌های دیگر مطابقت دارد، بشناسید:

عینک آفتابی با فریم فلزی

عینک-فریم-فلزی

استفاده از عینک آفتابی می‌تواند استایل شما تا حد مناسبی ارتقا بدهد. در حال حاضر فریم‌ فلزی سطح بالایی در مد و فشن پیدا کرده. فریم‌های گرد هم بیشتر. با استفاده از یک فریم فلزی خود را به روز نشان دهید.

جواهرات نقره عظیم

استفاده از جواهرات همیشه می‌تواند ظاهری متفاوت به ما بدهد. نه! تعجب نکنید. بدلیجات بزرگ در ویترین را هم جدی بگیرید. مهم استایل متفاوت شماست! استفاده از اکسسوری بزرگ ترند بهار و تابستان ۲۰۲۴ است. گردنبند، النگو، انگشتر، گوشواره هیچ فرقی ندارد. فقط کافی است یکی از این‌ها را به استایلتان اضافه کنید.

کفش مری جین

کفش-مری-جین
ترند ۲۰۲۴! از سن کفش‌های محبوب مری‌جین که با نماد اصلی بند و برشش شناخته می‌شود، دو قرن می‌گذرد. در سال ۱۹۰۲، کمیک استریپ «باستر براون» در آمریکا متولد شد و دو سال بعد به شهرت رسید. شخصیت‌های محبوب این کمیک، باستر براون و مری جین (Mary Jane) بودند. مری جین در این کمیک، کفش‌هایی با پنجه گرد، کفی صاف و یک بند روی پا می‌پوشید که پس از انتشار این کمیک، به نام او شناخته شد. مری جین در سال ۱۹۵۰ به یک کفش محبوب برای بچه‌های مدرسه تبدیل شد و با گذشت چند دهه، همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است. راز ماندگار ماندن این محبوبیت، همه فن حریف بودن این کفش است.‌ از استایل‌های شیک تا کژوال، ست شوند. با یک کفش مری‌جین روی خوش‌ مد را تابستان امسال تجربه کنید.

کمربند زنجیری

این آیتم برای ما در ایران، بیشتر در مهمانی قابل استفاده است. اما یکی از ترندهای سال تابستان خواهد بود.

کیف قرمز

کیف-قرمز

ورود کیف قرمز به ترند تابستان ۲۰۲۴ را می‌توان حرکتی فردی و جسورانه به دنیای مد دانست. شما هم برای ابراز وجود در کمال‌گرایی می‌توانید آیتم کیف قرمز را در استایلیتان جدی بگیرید.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:21 اردیبهشت, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

پنج × 1 =