تلویزیون در فضای باز

C-Seed-301-تلویزیون

تم کلاسیک فیلم میلیون دلاری را انتخاب کنید. با لمس یک کنترل از راه دور، یک ستون فیبر کربنی از زمین بلند می‌شود و تا ارتفاع کامل آن 6 متر گسترش می‌یابد. سپس، در 40 ثانیه بعدی، هفت پنل LED بی‌صدا مانند یک آکاردئون باز می‌شوند تا یک صفحه نمایش منحصر به فرد و بدون درز به عرض 80 سانتی متر ایجاد کنند. تلویزیون C Seed 301 مشخصات تماشای با کیفیتی را برای چالش‌های فضای باز و سرعت باد تا 24 کیلومتر در ساعت ارائه می‌کند. شش بلندگو و یک ساب ووفر ابعاد صوتی را کنترل می‌کنند. قیمت این تلویزیون 1.5 میلیون دلار است.

وینیل پلیر همه در یک (One)

گرامافون-Andover-Model-One

زیبایی‌شناسی مدرن اواسط قرن گذشته، سیستم موسیقی صفحه‌گردان Andover Model-One، دوران طلایی وینیل را تداعی می‌کند، اما مهندسی قرن 21 اجازه می‌دهد صفحه گردان، بلندگوها و تقویت‌کننده 150 واتی در پیکربندی بدون اعوجاج و صرفه‌جویی در فضا ترکیب شوند. Model-One از عملکرد چشمگیر بهره می‌برد. امکانات مدرن شامل اتصال بی‌سیم بلوتوث نیز دارد. قیمت این گرامافون 2000 دلار است.

یک جعبه صدای همراه

پخش-کننده-صوتی-Astell-&-Kern-SR25

این محصول صدا با وضوح بالا یا همان صداهایی را که نوازندگان برای شنیدن شما در نظر گرفته‌اند، باز می‌کند. اما نیاز به پول زیاد برای این دستگاه است. پخش کننده صوتی Astell & Kern SR25 که کوچک‌تر از یک تلفن همراه است، کیفیت صدای قابل توجهی نسبت به اندازه خود تولید می‌کند. این دستگاه دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی و یک اسلات کارت micro SD برای ظرفیت اضافی است. طراحی با زاویه متحرک، با استفاده از ابزار دقیق سوئیسی، حال و هوای موسیقی و قلب تپنده صداها را برای بیش از 20 ساعت قبل از شارژ مجدد و حس یک ساعت لوکس را تداعی می‌کند. برای داشتن این پخش کننده صوتی می‌بایست 700 دلار هزینه کنید که به پول امروز ما بالغ بر 35 میلیون تومان می‌شود.

بلندگوی تزئینی با چوب بامبو Aurora

بلندگوی-iFi-Aurora

بلندگوی iFi Aurora که از چوب بامبو پوشیده شده و توسط یک قاب آلومینیومی برافراشته شده است، برای دیده شدن و شنیدن طراحی شده است. در حالی که نمای بیرونی الهام گرفته از نمای ژاپنی است، اما طرح پردازش صدای هیبریدی آنالوگ/دیجیتال نیز قابل توجه است که مشهودترین عنصر آن یک لوله خلاء ساخت روسیه است که از طریق پنجره‌ای در کنار صفحه کنترل، حساس به لمس دیده می‌شود. Aurora دارای هر دو اتصال Wi-Fi و Bluetooth است و چندین باند را می‌توان برای ایجاد یک سیستم یک پارچه به هم متصل کند. هزینه لازم برای تهیه این بلندگوی هیجان انگیز 1400 دلار است.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:16 اردیبهشت, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

هفت − 6 =