برند دانمارکی «بنگ اند اولافسن» (Bang & Olufsen) با نام اختصاری BO یکی از نام‌های مطرح، قدیمی و پرطرفدار لوازم صوتی و تصویری دنیاست. بسیاری از طراحان این برند را  پیشروترین شرکت تولید‌کننده‌ی تجهیزات صوتی-تصویری جهان می‌دانند. برندی که طرفدار معروف کم ندارد. «استیو جابز» یکی از طرفداران قدیمی B&O بود. قبل از اینکه اپل استفاده از آلومینیوم را در ساخت محصولات به عنوان مورد رایج در صنعت الکترونیک مصرفی تبدیل کند، B&O پیشگام استفاده از این فلز در طراحی پیشرفته بود. این برند سال ۱۹۲۵ توسط «پیتر بنگ» (Peter Bang) و «سوند اولافسن» ( Svend Olufsen) تأسیس شد. آن‌ها رادیویی را طراحی کردند که بتواند با جریان متناوب کار کند. شاید قابل باور نباشد اما «بنگ اند اولافسن» مشتریانی را دارد، کە در خرید بلندگوها و تلویزیون‌های دیواری با قیمت چهار و پنج رقمی بدون هیچ تردید پیش قدم هستند.
خلاقیت در طراحی همینطور کیفیت و مدرن بودن از ویژگی‌های Bo است که در تازه‌ترین کالکشن خود با یکی پادشاهان دنیای ماشین «فراری» همکاری کرده. برند Bo فراری ادیشن را به هشتگ bangolufsen for ferrari معرفی کرده است. کالکشنی که در طراحی، جزئیات و حتی در معرفی زیبا و بی‌نقص است.

هدفون-بنگ-اند-اولافسن

  استفاده جسورانه از رنگ در طراحی

استفاده جسورانه از رنگ یکی از ویژگی‌های کلیدی همکاری این دو برند پرآوازه است که بیشتر از هرچیزی توجه مخاطب را جلب می‌کند. «تینا کی‌ریش» مدیر طراحی صنعتی و CMF،  برند Bo در این‌باره می‌گوید:
«با الهام از رنگ قرمز مشخص فراری، ما تعدادی رنگ مختلف را بررسی و در نظر گرفتیم و بالاخره یک قرمز مدرن و بالغ با ته رنگ گیلاسی عمیق انتخاب کردیم. این رنگ که با رنگ مشکی بی‌انتها همراه شده و از طریق آنودایز مضاعف بر روی آلومینیوم اعمال می‌شود، دو برند ما را در یک بیان منحصر به فرد پررنگ کاملاً متحد می‌کند.  نادیده گرفتن غرش قرمز غیرممکن است و عمق سیاهی شما را به درون خود می‌کشاند و لایه‌های مهارت را آشکار می‌کند.
به گفته‌ی خود BO در کالکشن جدید آدرنالین، به خوبی تنظیم شده است. این کالکشن علاوه بر رنگ ویژگی‌های منحصر به‌فرد فراری را در نظر گرفته و هدفون‌ها و اسپیکرها با سریع‌ترین رنگ قرمز فراری مطابقت دارند.
اسپیکرها هم مثل هدفون‌ها قابل حمل هستند و چه در خانه و چه در جاده‌ها می‌توانید موسیقی مورد علاقه خود را با جزئیاتی که قبلاً نشنیده‌اید و با سرعت و کیفیتی بی‌نظیر تجربه کنید و هربار که از آن‌ها استفاده کنید  مهارت مهندسان و هنرمندان را احساس کنید.

هدفون-بنگ-اند-اولافسن-1

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: تکنولوژی, خودروبرچسب‌ها: , ,
تاریخ انتشار:29 مهر, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

دو × 4 =