شما را نمی‌دانیم اما ما در «هیچ‌یک» به دو گروه نامتساوی تقسیم می‌شویم. گروه طرفداران «فرنذز» و گروه طرفداران «آشنایی با مادر». اما گرایش این مطلب به دلیل خاص به سمت سریال «آشنایی با مادر» است.

آشنایی با «آشنایی با مادر»

«چگونه با مادرتان آشنا شدم»/ «آشنایی با مادر» (به انگلیسی: How I Met Your Mother) یک مجموعهٔ تلویزیونی کمدی سیتکام، محصول شبکه سی‌بی‌اس است که برای اولین‌بار در ۱۹ سپتامبر ۲۰۰۵ پخش شد. این مجموعه را «کارتر بیز» و «کریگ توماس» ساخته‌اند.
در این سریال، «باب سگت» به‌عنوان صدای آیندهٔ بازیگر اصلی، تد موزبی (جاش ردنر)، در سال ۲۰۳۰ به پسر و دختر بی‌حوصله‌‌اش خاطراتی را یادآوری می‌کند که منجر به ملاقات او با مادرشان (همسر تد) شده‌ است، که هر بار داستان را از قسمت اول به زمان گذشته برمی‌گرداند. غیر از «تد موزبی» کاراکترهای اصلی این سریال «مارشال اریکسن» (جیسون سیگل)، «رابین شرباتسکی» (کوبی اسمالدرز)، «بارنی استینسون» (نیل پاتریک هریس) و «لی‌لی آلدرین» (آلیسون هانیگان) هستند.
این مجموعه برنده پنج جایزهٔ امی شده و در سال ۲۰۰۹ نیز نامزد دریافت جایزه بهترین سریال کمدی شد. فصل نهم فصل پایانی این سریال بود در آوریل سال ۲۰۱۴ به پایان رسید.

ازدواج-تد-موزبی
شخصیت «تد موزبی» یا می‌خواهم عاشق باشم

«تئودور اویلین موزبی» (به انگلیسی: Theodore Evelyn Mosby)، یکی از شخصیت‌های سریال «آشنایی با مادر» است «جاش رادنر» نقش او را بازی می‌کند. تد شخصیت اصلی سریال است و داستان حول زندگی او می‌گردد‌. شخصیت وی در سریال فردی احساساتی، مشتاق رابطه و ازدواج است و هدف وی آشنا شدن با دختر رویاهایش است.

ازدواج تد موزبی
خانم‌ها آقایان به افتخار بازیگر تد موزبی: جوشوا «جاش» ردنر

جاشوا ردنر (به انگلیسی: Joshua “Josh” Radnor) بازیگر و کارگردان آمریکایی است که تا همین دیروز ازدواج نکرده بود و باعث می‌شد کاربران گاهی او را واقعاً شبیه شخصیت «تد موزبی» بدانند. شوخی کاربران با ازدواج شخصیت محبوب سریالشان ترند شده است. عباراتی مثل «بالاخره تد سر و سامان گرفت» یا «آشنایی با مادر، فصل آخر» توانسته‌ پر بازدید شود. حالا چرا این خبر برای ما هیچ‌یکی‌ها مهم است. در ادامه بخوانید.

سریال-فرندز
وفاداری به روایت تد

«تد موزبی» با آن وسواس و اشتیاقش برای پیدا کردن دختر مورد علاقه‌اش آن هم برای تشکیل زندگی، از آن دست شخصیت‌های تأثیرگذار بر روی مخاطبان سریال بود. لابد می‌پرسید چرا؟
جمعی دوستانه که همه‌طور اخلاق و شخصیتی در آن جا دارد. از بی‌‌اخلاق تا متأهل. از خیانت‌کار تا وفادار. بهترین بستر برای یادگیری و پذیرفتن تأثیر است. شخصیت اصلی این سریالِ دوستانه جوانی وفادار و متعهد بود که برای پیدا کردن دختر مورد علاقه‌اش تلاش می‌کرد. او رابطه‌های یک شبه یا علاقه‌های سطحی را نمی‌خواست. شبیه دوست دون‌ژوانش «بارنی» هم نبود. حتی عشق از روی عادت را هم دوست نداشت. او دنبال علاقه‌ی واقعی در دنیای وحشتناک ۲۰۰۵ می‌گشت. شکست می‌خورد، ترک می‌شد اما باز هم ادامه می‌داد. او شبیه همه مردم بود. خوشبخت نبود اما می‌خواست خوشبخت شود. حتماً شما هم قبول دارید که سلیقه‌ یا طرز تفکر دوستان ما، روی ما تأثیر می‌گذارد. ما وفادارانه از ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ منتظر این ماندیم که «تد موزبی» داستان آشنایی با دختر مورد علاقه‌اش را بگوید و حتی تا ۲۰۲۴ پیگیر بودیم تا بازیگرش ازدواج کند. آنچه برای تماشا کردن انتخاب می‌کنیم، حتماً روی تفکر یا سلیقه ما تأثیر می‌گذارد.
شب گذشته «جاشوا ردنر» به انتشار عکسی از مراسم ازدواجش نوشت: «من ازدواج کردم! دو هفته پیش. این یک آخر هفته برفی باورنکردنی و پر از سعادت بود. […] من نمی‌توانم خوشبختی بزرگ خود را باور کنم که این زن خارق‌العاده را همسرم صدا می‌زنم.»

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:30 دی, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

13 + 18 =