مسابقات اتومبیل رانی

بنتلی در تاریخ ۱۸ ژانویه ۱۹۱۹ توسط والتر اوون بنتلی تأسیس شد. وی طراحی و ساخت خودروهایی را برعهده داشت که شش بار مقام نخست را، در مسابقات اتومبیل‌رانی لمانز، در سال‌های ۱۹۲۴، ۱۹۲۷، ۱۹۲۸، ۱۹۲۹ و ۱۹۳۰ به‌دست آوردند.

پیدایش و تأسیس کمپانی بنتلی

در سال ۱۹۳۱ رولز-رویس لیمیتد این شرکت را خریداری کرد و در پی فروش کارخانه اصلی بنتلی، تولید خودروهای آن، برای ۲ سال متوقف شد. از سال ۱۹۳۳ تنها نام بنتلی در خودروهای اسپورت‌سایلنت رولزرویس مورداستفاده قرار می‌گرفت. از ۱۹۴۵ که کارخانه مستقر در شهر کرو، شرکت بنتلی بار دیگر راه‌اندازی شد، خودروهای تولیدشده توسط این شرکت، با نام تجاری رولزرویس بنتلی به بازار عرضه می‌گردید، تا این‌که در سال ۱۹۹۸ توسط گروه فولکس‌واگن خریداری شد.

پیش از تأسیس شرکت خودروسازی بنتلی، بیشتر شهرت والتر اوون بنتلی بنیان‌گذار بنتلی، به علت دامنه موتورهای چرخشی هواپیماهایی بود که در جنگ جهانی اول از آن‌ها استفاده می‌شد و معروف‌ترین مدل آن بنتلی بی‌آر۱ بود که در هواپیمای ساپ ویت کَمِل از آن استفاده می‌شد.

بنتلی جدید

نماد و لوگوی بنتلی

این شرکت در سال‌های اولیه به تولید هواپیما می‌پرداخت و در نشان تجاری شرکت بنتلی نیز از دو عدد بال استفاده شده که سمبل پرواز و برتری است. در بخش میانی این نماد، یک حرف B لاتین وجود دارد که مخفف واژه بنتلی است.

لوگو بنتلی

بنتلی کانتیننتال GT S بر عملکرد رانندگی و زاویه دید تمرکز دارد. با توجه به پیشرفت‌های فراوان در طراحی بیرونی و بدنه، مشخصات داخلی و سیستم دینامیکی، مدل سری S بنتلی با تمرکز بر لذت رانندگی تولید شده است.

مالکان مدل‌های دو درب بنتلی مدت‌هاست از عملکرد فوق‌العاده موتور 6 لیتری W12 Continental GT Speed گرفته تا ضربان موتور 4 لیتری Continental GT V8، قدردانی می‌کنند. با کانتیننتال GT S، مالکان می‌توانند به لطف مجموعه ای از ویژگی‌های طراحی و مهندسی متمرکز بر عملکرد، بر شخصیت اسپورت بنتلی کانتیننتال با موتور 4 لیتری GT V8 تأکید کنند.

موتور و قدرت اتومبیل بنتلی کانتیننتال GT S

بنتلی کانتیننتال GT S موتور 550 اسب بخار و 770 نیوتن متری 4 لیتری V8 را حفظ کرده که در بین مشتریان در سرتاسر جهان محبوبیت فوق العاده ای دارد و تنها در زمان 4 ثانیه از 0 به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. برای مدل GT S، موتور با استاندارد یک اگزوز اسپرت تقویت شده است تا ضربان V8 crossplane را تقویت کند.

اتومبیل بنتلی کانتیننتال GT S

موتور 4 لیتری V8 هیجان انگیز، با دور بالا و سبک‌تر، به مدل‌های بنتلی کانتیننتال GT S شخصیت و چابکی خاصی می‌بخشد، و این ویژگی توسط Bentley Dynamic Ride تقویت می‌شود.

سیستم کنترل پایداری الکتریکی

سیستم کنترل پایداری فعال الکتریکی 48 ولتی پیشرفته که برای اولین بار توسط بنتلی پیشگام شد. با تولید 1300 نیوتن متر در 0.3 ثانیه، به طور فعال نیروی پیچ ها را جبران می‌کنند تا چرخش بدنه در پیچ‌های سخت را به حداقل برسانند، در حالی که با جدا کردن چرخ‌های چپ و راست از یکدیگر، راحتی سواری را در سرعت‌های کروز بهبود می‌بخشند.

بنتلی کانتیننتال GT S

اکسسوری و ترکیب رنگ بدنه و داخلی

علاوه بر این، جلوپنجره رادیاتور براق مشکی، ظروف روشن مشکی و نشان S متمایز روی گلگیرهای جلو تأثیری چشمگیر می‌گذارند. چراغ‌های جلو و چراغ‌های عقب تیره هستند، در حالی که همه ظروف براق بیرونی با رنگ مشکی براق مشخص شده‌اند.

فضای داخلی بنتلی کانتیننتال GT S

تنها نشان بال‌دار بنتلی و حروف آن با کروم روشن تکمیل شده است. بال مشکی براق بر روی ظاهر بیرونی تیره‌تر ساخته شده است و بدون در نظر گرفتن انتخاب نامحدود رنگ‌های بیرونی که با آن‌ها جفت می‌شود، و همچنین با دو رنگ داخلی که مختص مدل‌های S است، مدل GT S را خارق‌العاده می‌کند.

فضای داخلی بنتلی کانتیننتال GT S

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:31 اردیبهشت, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

13 + 2 =