اگر در نظر دارید یک تعطیلات مجلل با نور آفتاب در قاره اروپا داشته باشید، پس باید به ایتالیا سفر کرده و وارد جزیره سیسیل شوید. اینجا زادگاه پدرخوانده است. احتمالاً به ذهن شما خطور کرده، بله اینجا با تاریخ غنی، معماری شگفت انگیز و غذاهای لذیذ، به راحتی می تواند از شما پذیرایی کند.

پدرخوانده

بزرگ‌ترین جزیره در دریای مدیترانه و یکی از پرجمعیت‌ترین‌ها، جزیره‌ای بنام سیسیل است. این جزیره ایتالیایی همراه با لیپاری، پلاژی، اگادی و پانتلریا، منطقه‌ای خودمختار از کشور ایتالیا را تشکیل می‌دهند که درست مانند سرزمین اصلی، غرق در تاریخ دراماتیک و مملو از مناظر دیدنی است.

شهر سیسیل و آب و هوایش

آب و هوای سیسیل در بیشتر روزهای سال گرم و آفتابی، گردشگران و توریست‌های مختلف را از سرتاسر جهان برای تعطیلات به سوی خود جذب می‌کند. کسانی که در جستجوی سواحل زیبا و شهرهای عجیب و غریب هستند بدون شک یکی از گزینه‌های آن‌ها شهر سیسیل است. این شهر علاوه بر مکان‌های تاریخی دارای هتل‌های لاکچری و بسیار زیبا است. مجموعه‌ای از ویلاهای لوکس در سیسیل که برای اجاره در دسترس هستند، تجربه خاص و منحصر به فردی را به شما ارائه می‌دهند.

Palermo (پالرمو) پایتخت سیسیل

Palermo سیسیل

پایتخت سیسیل، پالرمو است که مکانی برای شروع تعطیلات و غرق شدن در تاریخ باستانی جذاب و دلربای سیسیل است. در واقع، این شهر به عنوان فتح‌شده‌ترین شهر تاریخ شناخته می‌شود، از زمانی که برای اولین بار در دوران سلطه فنیقی تأسیس شد، پایتخت پادشاهی‌های متعددی بوده است، بنابراین اگر به دنبال جایی هستید که داستانی برای گفتن داشته باشد، پس درست انتخاب کرده‌اید.

اگرچه پالرمو هیچ ساحلی ندارد، اما تنها 10 کیلومتر با ساحل خیره کننده موندلو بیش‌تر فاصله نیست، ساحلی با ماسه های نرم، طلایی و آب‌های کریستالی که چشم همگان را به خود خیره می‌کند. همچنین تعدادی از بهترین ویلاهای لوکس سیسیل را در پالرمو و اطراف آن واقع شده‌اند و آن را به مکانی همه چیز تمام تبدیل می‌کند.

Taormina (تائورمینا)

Taormina سیسیل

تائورمینا یک گنجینه سیسیلی است که نمی‌توانید از آن به سادگی عبور کنید. این مکان با درختان بوگنویل و مرکبات معطر، خیابان‌های سنگ‌فرش شده عجیب و مناظر دیدنی نقطه گذاری شده است. همچنین مجموعه وسیعی از رستوران‌ها و بوتیک‌های پیشرفته و مدرن را در خود جای داده، همچنین این مکان وقار و ظرافت را در هر نقطه از خود نشان می‌دهد.

همان‌طور که می‌توانید تصور کنید، در تائورمینا تعدادی از مجلل ترین ویلاهای سیسیل را خواهید یافت که برخی از آنها مناظر چشمگیری از حومه شهر و خط ساحلی اطراف را در دیدبان خود دارند و برخی دیگر دارای استخرهای شنای وسیع و تراس‌های بزرگ هستند.

Syracuse (سیراکوز)

Syracuse

سیراکوز به راحتی یکی از مسحور کننده ترین مقاصد در تمام سیسیل است؛ ترکیبی پر سر و صدا از سنت های باستانی، اساطیر و افسانه‌های زمان‌های گذشته به آن جذابیتی می‌بخشد که شبیه هیچ چیز دیگری نیست، و پرسه زدن در خیابان های باستانی آن واقعاً مانند یک یا چند قدم در زمان گذشته است. مرکز تاریخی آن در فهرست میراث جهانی یونسکو به رسمیت شناخته شده است و آن را به یک مکان ضروری برای علاقه‌مندان به گردشگری و صنعت توریست تبدیل می کند.

سیراکوز تنها 15 کیلومتر از ساحل باشکوه فونتان بیانش فاصله دارد، که نام خود را از چشمه های آب شیرین فراوانی که به آن می‌ریزند، الهام گرفته است. به ماسه سفید شیرین و دریای آبی شفاف فکر کنید. اگر به فکر اجاره ویلا در سیراکوز هستید، پشیمان نخواهید شد، زیرا در اینجا چیزهای زیادی وجود دارد که شما را مجذوب خود نگه دارد. مهم نیست چقدر اقامت دارید، مهم آن است که حضور دارید.

Cefalù (سفالو)

Cefalù

یکی دیگر از مکان‌های مورد علاقه برای یافتن ویلاهای لاکچری در سیسیل، Cefalù است که در ساحل شمالی جزیره سیسیل یافت می‌شود و حدود یک ساعت از پالرمو فاصله دارد. این مکان در امتداد یک خط ساحلی به طول 50 کیلومتر قرار گرفته است، که از Capo Zafferano شروع می‌شود و تا سفالو امتداد می‌یابد، اگر به دنبال یک اقامتگاه ساحلی هستید، این یک انتخاب عالی و بی‌نظیر در طول مسافرت شما است.

به دلیل نزدیکی آن به پالرمو، دیگر لازم نیست از دیدن مکان‌های تاریخی و غوطه‌ور شدن در فرهنگ غنی سیسیلی باز بمانید، در واقع اینجا می‌توانید از بهترین‌های هر دو دنیا لذت ببرید. بهترین راه برای گشت و گذار در شهر و اطراف آن، اجاره اتومبیل است، زیرا با این کار به سواحل متعدد دسترسی خواهید داشت و به شما امکان می‌دهد از دهکده‌های جذابی مانند سانتا فلاویا زیبا دیدن کنید، جایی که خانه‌های کوچک به کناره‌های یک ساحل چسبیده‌اند.

پدرخوانده به شما پیشنهادی می‌دهد که نتوانید آن را رد کنید.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:28 فروردین, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

شانزده − 12 =