جنیفر لوپز حال و هوای قبل از تعطیلات خود را به اشتراک گذاشت. شما را نمی‌دانیم اما برای ما «هیچ‌یک»ی‌ها همیشه بررسی استایل انتخابی افراد معروف هیجانی بوده است. در پشت این بازیگر در برابر پس زمینه یک درخت کریسمس تزئین شده با ظاهری به همان اندازه موقر وجود دارد‌. تزیین درخت کریسمس هم خودش نوعی آداب دارد که حتماً درباره‌اش می‌نویسیم. حالا ببینیم که جنیفر لوپز با کدام برند در صفحه‌ شخصی‌اش به استقبال پست سال نو رفته است.

استایل-جنیفرلوپز

استایل جنیفر لوپز

یک بلوز سفید با یقه ایستاده و آستین‌های بلند پف دار، یک دامن میدی ساخته شده از طلای درخشان و کرم برواد با طرح پروانه. این ظاهر با صندل های پاشنه بلند نقره‌ای، تزئین شده با بدلیجات و سگک زنبوری شکل تکمیل شد. موافق تفکیک استایل هستید؟ پس آماده!

جنیفر

با احترام فائقه بر کریستین دیور، سلام بر گوچی

«جنیفر لوپز» با لباسی از دیور به دوربین لبخند زده است و دامن میدی با طلا دوزی منحصر به فرد و یک جفت صندل معتبر از Gucci Glitter Soko Bee با انگشتان باز شکل جسورانه و دارای زرق و برق نقره‌ای گوچی است.
تزئینات زنبور عسل پاشنه ۵.۵ اینچی و یک سکوی ۱.۲۵ اینچی دارد تا ظاهر زنانه‌ای را بازسازی کند. گوچی معتقد است یکی از راحت‌ترین پاشنه بلندهایش همین مدل است. اما آن‌چه در خبرها تیتر یک شده عمارت او و همسرش است.

جنیفر لوپز فالورانش را به عمارت ۶۰ میلیون دلاری لس‌آنجلس که با بن به اشتراک می‌گذارد دعوت می‌کند

سوپراستار

این سوپراستار در برنامه شلوغ خود زمان پیدا کرده تا در سالن‌های عمارت LA خود یک ضربه محکم و ناگهانی از در مقابل یک درخت کریسمس غول پیکر که با پینکون‌ها، زیورآلات طلا و چراغ‌های پری تزئین شده، منتشر کند. در حال حاضر به‌نظر می‌رسد عمارت او و همسرش در صد اخبار باشد. هیچ‌یک بررسی پست‌های منتشر شده از هنرمندان با درخت سال نو را از دست نمی‌دهد. راستی آیا شما می‌دانید النگوی طلای جنیفر مربوط به کدام برند است. بیشتر به‌نظر می‌رسد آن را برای حسود کردن رقیبان خانوادگی‌اش از ایران خریده باشد.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:25 آذر, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

شانزده + شش =