کن، اسکار، گلدن گلاب، گرمی، ونیز و … فرش قرمزهایی هستند که هرساله ستارگانی از تمام دنیا در آن‌ها حضور دارند. تجملات، جز جدایی‌ناپذیر این مراسم‌هاست. تا سال ۱۹۹۰ سلبریتی‌ها به سلیقه‌ی خودشان لباس‌ها و آکسسوری‌هایشان را انتخاب می‌کردند اما در سال ۲۰۰۰ وقتی «هلی بری» با لباس سفید «ولنتینو» در مراسم «گلدن‌گلاب» حضور پیدا کرد، نگاه تازه‌ای برای طراحان مدوفشن، برندها و دیگر سلبریتی‌ها به ارمغان آورد. فرش قرمزها به محلی برای رقابت میان طراحان برندها و تبلیغات بدل شد.

جواهر-جسن-زاده

لباس‌ها بخش مهمی از این فستیوال‌ها را تشکیل می‌دهد اما قطعاً این زیورآلات است که به درخشش هرچه بیشتر سلبریتی‌ها کمک می‌کند. در این میان برند ایرانی «حسن‌زاده» توانسته خودش را به جایگاه جهانی برساند و در کشورهایی چون آمریکا، انگلستان، ایتالیا و فرانسه شعبه داشته باشد. برند «حسن‌زاده» از سال ۲۰۲۰ توانسته در کنار برندهای مطرح دنیا در فستیوال‌های کن و ونیز حضوری خیره‌کننده داشته باشد تا جایی که هرسال به تعداد افراد مشهوری که جواهرات او را انتخاب می‌کنند؛ افزوده می‌شود.

لیلا-حاتمی

 جواهرات حسن‌زاده انتخاب افراد مشهور

«لیلا حاتمی» از بازیگران سرشناس ایرانی نیز در جشنواره‌ی ونیز ۲۰۲۲ با انتخاب گوشواره‌های چشم‌نواز از برند «حسن‌زاده» درخششی خیره‌کننده روی فرش‌قرمز برجای گذاشت. همین‌طور در جشنواره‌ی ونیز ۲۰۲۳
«آدرینا لیما» مدل برزیلی، فرشته سابق ویکتوریا سیکرت و میلانه فریسن طراح و همین‌طور افراد مشهور دیگری با پوشیدن ست طراحی شده توسط برند «حسن‌زاده» خوش درخشیدن.

جواهرات-جسن-زاده
تاریخچه‌ی این برند به حدود یک‌قرن پیش برمی‌گردد. بنیان‌گذار آن «شیخ حاج حسین حسن‌زاده» از خیرین سرشناس استان اردبیل درسال ۱۳۰۴ این برند را پایه‌گذاری کرد و بعد از آن وقتی در سال ۱۳۵۰ دارفانی را وداع گفت با وقفه‌ای ده ساله مسئولیت این‌میراث را نوه‌اش «کریم حسن‌زاده» به عهده گرفت. در سال ۱۳۷۷ «کریم حسن‌زاده» شرکت را به پسرانش کاوه، آیدین و آرش سپرد.

جواهرات-زیبای-حسن-زاده
جواهرات «حسن‌زاده» را در ابتدای بازار بزرگ تهران می‌توانید پیدا کنید و دفتر مرکزی آن‌ها در لندن تحت عنوان «جواهرات هرا» فعالیت می‌کند.
کافی‌ است زمان اندکی را صرف گشت‌وگذار در پیج لندن برند «حسن‌زاده» کنید تا با تکرار چندباره‌ی ترکیب «زیبای بی‌زمان» روبه‌رو شوید. همین‌طور در توصیف عکسی که در آن «آدرینا لیما» می‌درخشد نوشته شده: «زیبایی بی‌زمان او با هنر بی‌زمان این جواهرات آشنا می‌شود و یک هماهنگی کامل روی فرش قرمز ایجاد می‌کند»
جواهرات «حسن‌زاده» ظرافت سنتی را با نوآوری مدرن در هم‌آميخته تا جلوه‌ای بی‌نظیر را به دنیا نشان بدهد و بگوید: «درخشش جواهرات بازتابی از نور درونی شماست.»

hassan-zadeh-جواهرات

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:17 مهر, 1402

یک دیدگاه

  1. سارا خورشیدی مهر 20, 1402 در 5:47 ب.ظ - پاسخ

    درود.
    “بگذار زینت‌های من داستان‌هایی را بیان کنند که کلمات من نمی‌توانند.” درخشان و جالب مانند جواهر

دیدگاه خود را بنویسید

پنج × یک =