لیدی گاگا در یک داستان روی جلد جدید Vogue ظاهر شد و نحوه آشنایی با نامزدش، تاجر مایکل پولانسکی را گفت.
مادرم پیش من آمد و گفت: فکر می‌کنم به‌تازگی شوهر آینده شما را ملاقات کردم. من پاسخ دادم: اما من برای ملاقات با شوهرم آماده نیستم. آن موقع حتی نمی‌توانستم تصور کنم که مادرم فرد مناسبی را برای من پیدا کرده است.» مادرش، سینتیا جرمنوتا، که بنیاد مشترک آن‌ها را برای حمایت از سلامت روان جوانان، بنیاد Born This Way اداره می‌کند، پولانسکی را به عنوان بخشی از یک خیریه ملاقات کرد.
در دسامبر ۲۰۱۹، گاگا برای اولین بار در یک مهمانی با پولانسکی ملاقات کرد و آن‌ها در طول شب صحبت کرده و سپس، وقتی همه‌گیری ویروس کرونا اتفاق افتاد، عاشقان به مدت یک سال در خانه او در مالیبو با هم زندگی کردند.
او می‌گوید: «من از نوجوانی روی حرفه‌ام متمرکز بودم. و در آن لحظه، بالاخره توانستم به طور کامل روی رابطه‌ام تمرکز کنم. این یک هدیه بود. من با فردی دوست داشتنی و حامی آشنا شدم که می‌خواست من واقعی را بشناسد، نه لیدی گاگا را»

لیدی-گاگا و نامزد
لیدی گاگا به همراه نامزدش مایکل پولانسکی در جشنواره ونیز حاضر شد. چیزی که بیشتر از حضور آن‌ها توجه همه را جلب کرده بود انگشتر نامزدی لیدی گاگاست که در هیچ‌یک از آن نوشته‌ایم.
استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا معروف به لیدی گاگا (Lady Gaga)، خواننده، ترانه‌نویس و بازیگر آمریکایی است. او بابت بازآفرینیِ وجههٔ عمومی خود و نمایش تنوع هنری در صنعت سرگرمی مشهور است. گاگا هنرنمایی را از نوجوانی با اجرا در کلوپ‌های شبانه و بازیگری در نمایش‌های مدرسه آغاز کرد.

لیدی گاگا و آثار پرفروشش

فروش آثار گاگا ۱۷۰ میلیون دلار برآورده شده است، که یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان جهان محسوب می‌شود. او تنها موسیقی‌دان زن جهان است که چهار تک‌آهنگش حداقل ۱۰ میلیون نسخه در جهان فروش داشته‌اند. از افتخاراتش می‌توان به ۱۳ جایزهٔ گرمی، ۱۸ جایزهٔ ویدئو موسیقی ام‌تی‌وی، جوایزی از تالار مشاهیر ترانه‌سرایی و شورای طراحان مد آمریکا و عناوین هنرمند سال (۲۰۱۰) و زن سال مجلهٔ بیلبورد اشاره کرد. نام او در چندین رتبه‌بندی قدرت فوربز گنجانده شده و رتبهٔ چهارم برترین زنان در موسیقی (۲۰۱۲) از وی‌اچ‌وان را کسب کرده است. تایم در سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۹ از او به عنوان یکی از ۱۰۰ شخص تأثیرگذار در جهان یاد کرد و نامش را در فهرست ۱۰۰ نماد مد تاریخ قرار داد. فعالیت‌های بشردوستانه و کنشگری او در زمینهٔ آگاهی از سلامت روان و حقوق ال‌جی‌تی‌ای تمرکز دارد. او در سال ۲۰۱۲ بنیاد اینگونه زاده شده‌ام با هدف توانمندسازی جوانان را تأسیس کرد. از مشاغل تجاری گاگا می‌توان به برند لوازم آرایشی گیاهی هاوس لابراتوریز اشاره کرد که در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شد.

لیدی-گاگا-و-نامزد

مایکل پولانسکی کیست؟

پولانسکی در حال حاضر یک تاجر و کارآفرین است که چندین نقش را در بین سازمان‌ها و شرکت‌های غیرانتفاعی دارد.
مهم‌تر از همه، او در سال ۲۰۱۵ در کنار شان پارکر، یکی از بنیان‌گذاران فیس‌بوک و نپستر، به ایجاد بنیاد پارکر کمک کرد، جایی که او بیش از یک دهه به عنوان مدیر اجرایی در آنجا خدمت کرده است.
هدف این سازمان بشردوستانه ایجاد تغییرات مثبت در سلامت عمومی جهانی، علوم زیستی و مشارکت مدنی است.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: موسیقیبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 1030
تاریخ انتشار:17 شهریور, 1403

دیدگاه خود را بنویسید