دوربین‌های هجدهمین «فستیوال رم» چند روز گذشته لحظه‌های شادی و سر حال بودن «تیم برتون» کارگردان مهم سینمای هالیوود را در کنار مدل و بازیگر محبوب «مونیکا بلوچی» ثبت کرد. شاد بودن «برتون»،  ضرب گرفتن با انگشتان دست، این پا و آن پا کردن‌های بسیارش از نگاه دوربین‌های خبر ساز جا نمانده است. «هیچ‌یک» هم به احترام پیگیری شما، این اتفاق را ندیده نمی‌گیرد.

مالنای عاشق

«مونیکا بلوچی» مدل و بازیگر افسانه‌ای هالیوود بعد از گمانه‌زنی‌ها و تیترهای بسیار به شایعات پایان داد و رابطه‌ی عاشقانه‌اش با کارگردان یکه‌تاز سینما را پذیرفت. او به تازگی در مصاحبه با مجله «اِل» اشاره کرد: «چیزی که می‌توانم بگویم این است که اول از همه خوشحالم که با این مرد آشنا شدم.» و ادامه داد: «این یکی از آن ملاقات‌هایی است که به ندرت در زندگی اتفاق می‌افتد‌. من این مرد را می‌شناسم، دوستش دارم و حالا قرار است با این کارگردان ملاقات کنم، ماجراجویی دیگری آغاز می‌شود.»

مونیکا-بلوچی-و-تیم-برتون

مونیکا بلوچی و تیم برتون

ادوارد دست قیچی شاد

«تیم برتون» یکی از معتبرترین کارگردانان هالیوود است که فیلم‌های مهمی مثل «ادوارد دست‌قیچی» و «آلیس در سرزمین عجایب» را در کارنامه خود دارد.

او و «مونیکا» هر دو از ازدواج قبلی‌شان دارای دو فرزند هستند. «مونیکا» دارای دو دختر و «تیم» یک پسر و یک دختر. «برتون» و پارتنر سابقش «کارتر» از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۴ با هم بودند و «بلوچی» و همسرش «کسل» از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۳.

چون اتفاق می‌افتد

«تیم برتون» و «مونیکا بلوچی» حدود هفده سال قبل در یک برخورد کوتاه روی فرش قرمز جشنواره فیلم کن با هم آشنا شدند تا اینکه در اکتبر ۲۰۲۲ و پس از حدود شانزده سال بعد، وقتی مونیکا در جشنواره فیلم «لومیر» جایزه یک عمر دستاورد هنری را به «تیم برتون» داد، این دو دوباره با هم رو در رو شدند.

فستیوال رم و بازتاب خبری

پس از حضور عاشقانه و دست در دست «مونیکا بلوچی» و «تیم برتون» در اکران فیلم «دیابولیک کی هستی؟» (Diabolik chi Sei) در هجدهمین فستیوال فیلم رُم، رسانه‌ها این دو عاشق را در این رابطه شادتر از رابطه‌های قبلی دانسته‌اند.
مونیکا بلوچی بازیگر ۵۹ ساله ایتالیایی و تیم برتون کارگردان ۶۵ ساله هالیوود پس از ماه‌ها برای اولین بار با شرکت در هجدهمین جشنواره فیلم رم رابطه خود را تایید کردند.
بلوچی در این مراسم لباسی از کالکشن بهار ۲۰۲۳ «Dolce & Gabbana» به تن داشت.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: سینمابرچسب‌ها: , , , بازدیدها: 595
تاریخ انتشار:6 آبان, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

1 × یک =