بیایید کمی در دنیای رنگ‌ها زندگی کنیم. مثلاً رنگ‌های بی‌نظیری که ترند امسال هستند. پاییز امسال جان می‌دهد برای استایل خوب و مدرن.

سبز جلبکی (Moss Appeal): انتخابی برای کلاسیک پوشان همیشه برنده

سبز-جلبکی

طیف خانواده رنگ سبز، همیشه در فصل‌های سرد پوشیدنیست. پاییز امسال سبز خزه‌ای با سبک‌های مختلفی از کت تا بافت ترند شده است از جمله در برندهای اسکیاپارلی و کلوئه به چشم می‌خورد.

لیمویی طراوت‌بخش (Refreshing Lemon Lime): رنگی زنده و بی‌نقص برای شیک‌پوشان

لیمویی

رنگ‌های شاد گاهی بازار خوبی در ایران ندارند اما طیف‌های پر جنب و جوش لیمویی و سبز روشن، در پاییز ۲۰۲۴ثابت کرده‌اند که رنگ‌های شاداب مرز و جغرافیا و محدودیت سن نمی‌شناسند. از جیسون وو گرفته تا ویکتوریا بکهام، در این رنگ‌های پر انرژی در پوشاک مختلف درخشیده‌اند.

زرد ملایم (Smooth Like Butter): تابان، آرام، درخشان

زرد-ملایم

رنگ زرد ملایم در برندهای معتبری مانند هرمز، گوچی، استلا مک‌کارتنی دیده شده است. غافلگیری زرد ملایم این است که با بسیاری از طیف‌های رنگ قهوه‌ای، سبز و صورتی به زیبایی ترکیب می‌شود.

شرابی پاییزی (Wine O’Clock): رنگی اغواگر و مدرن

شرابی-پاییزی

رنگ شرابی، یکی از مهم‌ترین رنگ‌های کلاسیک ترند پاییز۲۰۲۴ است. این رنگ در مدل‌هایی از برندهایی مانند گوچی، فراگامو و پرادا درخشیده. با این رنگ استایل اولدمانی و کلاسیک بسیار درخشان می‌شود.

به‌خاطر داشته باشید

به‌خاطر داشته باشید برای انتخاب رنگ و ترکیب کردن از خود پاییز می‌توان الهام گرفت. برای مثال ترکیب رنگ‌ برگ درختان کافیست تا بهترین لوک را به شما ببخشد. همراه با طبیعت لباس بپوشید و ست کنید.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:17 مهر, 1403

دیدگاه خود را بنویسید