سلن اردم که هفته‌ی گذشته توجه مناسبی از مدیا گرفت. این‌بار در صفحه‌ی مجازی خود از ایرانیان تشکر کرد تا بار دیگر در لیست جنجالی‌های هفته جا شود.
او در این یادداشت با زبان فارسی نوشته:
«در ابتدا از تمام مردم ایران و زنان قوی ایرانی که حمایتشان را از من دریغ نکردند، سپاسگزارم و از ترکیه آغوشی مملو از عشق را تقدیمتان می‌کنم به امید دیدار در کوتاه‌ترین زمان ممکن. خیلی خوشحالم که شما عزیزان را دارم. شماها فوق‌العاده‌اید.»
سلن اردم، سرمربی ۳۵ ساله‌ی تیم بسکتبال زنان «بلتیا اسپور» ترکیه در میان صفحات ایرانی اینستاگرام به شدت محبوب شده‌. استایل پوششی، حرکات متفاوت اردم او را متفاوت کرده است.
در ترکیه نیز خیلی از رسانه‌ها به او توجه ویژه‌ای دارند و یکی از مهم‌ترین دلایل این توجه کفش‌های پاشنه بلند اوست که در تمامی مسابقات پا می‌کند و با همان کفش‌ها گروه را هدایت می‌کند. ناگفته نماند بعضی صفحه‌های ورزشی ترکیه این استایل را نقد کرده و برای ورزش نامناسب می‌دانند. سلن به فاتح تریم زن در کشور ترکیه مشهور است.

سلن-اردم--مربی

سلن اردم

سلن اردم» ۳۵ ساله با بیش از ۱۸ سال سابقه‌ی مربیگری سوپرلیگ بسکتبال زنان را در لیگ ترکیه در کارنامه خود دارد. او فارغ‌التحصیل رشته تربیت بدنی است و از نوجوانی وارد رشته بسکتبال شد. او تا سال ۲۰۲۰ در تیم‌های مهمی بازی کرد و بعد از آسیب دیدن حرفه‌ی مربیگری را آغاز کرد. وی در حال حاضر به عنوان سرمربی «بلتیا اسپور» ترکیه در لیگ بسکتبال زنان ترکیه مشغول فعالیت است. لباس پوشیدن و رفتار منحصر به فرد «سلن» در مسابقات همیشه خبرساز بوده. حضور همیشگ او با کفش‌های پاشنه بلند و لباس‌های رسمی در مسابقات سوژه شبکه های اجتماعی است و حتی مورد انتقاد قرار گرفته است. اما حتی همین انتقادها نمی‌تواند دقت مدیا را از «اردم» بردارد. در نتیجه رسانه‌های ترک با تیتر «تیپ مافیایی سلن اردم» بار دیگر خبر را تا ایران رساندند.
استایل شیک «سلن اردم» که همیشه با کفش پاشنه بلند و جواهرات کامل می‌شود و سبک مربیگری‌اش، او را زنی مقتدر و قاطع نشان می‌دهد. همین شیوه‌ی ایستادن او گوشه‌ی زمین، هدایت کردن بازیکن‌ها، عصبانیت یا خوشحال شدن اردم و در کل زبان بدنش او را به چهره‌ی هفته گذشته تبدیل کرده است.

سلن-اردم-سرمربی
«اردم» سال‌ها بسکتبال بازی کرد و سپس در سال ۲۰۰۲ به دلیل آسیب‌دیدگی و مصدومیت‌های متوالی تصمیم گرفت ورزش را کنار بگذارد و مربی شود و نزدیک به ۱۸ سال است که مربیگری می‌کند. او درباره عملکردهای خود گفته: «من از کاری که انجام می‌دهم و جایی که هستم بسیار راضی‌ام. من این کار را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهم و وقتی کاری را که دوست دارید انجام می‌دهید، احساس کار نمی‌کنید، احساس عشق می‌کنید.»
شما می‌توانید از این‌جا درباره‌ی او بیشتر بدانید.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:9 آبان, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

4 × 1 =