برند «رر بیوتی» Rare Beauty «سلنیا گومز» از «Find Comfort»، مجموعه‌ای از چهار محصول مراقبت یعنی شیر بدن، کرم دست و معطر Stop & Soothe رونمایی کرد. با راه‌اندازی این خط، خواستار رهایی از تحت فشار قرار دادن پوست با روال مراقبتی شد. زیرا صاحب برند باور دارد راحتی برای هر فرد، سبک متفاوتی به نظر می‌رسد. این محصول در مورد «پذیرش خود همان‌طور که هستید، است» و تمرکز بر عشق به خود و حمایت از خود دارد‌.

سلینا-گومز

«رر بیوتی» برند موفق سلینا گومز

رر بیوتی (به انگلیسی: Rare Beauty)، یک کمپانی لوازم آرایش آمریکایی است که توسط «سلینا گومز» در ۳ سپتامبر ۲۰۲۰، به صورت ویژه از طریق وبگاه رسمی خود و در فروشگاه‌های سفورا در آمریکای شمالی راه‌اندازی شد. این شرکت با الگوگیری از سومین آلبوم استودیویی وی یعنی کمیاب (Rare)، قصد دارد با گسترش همه‌پذیری، پرداختن به ابتکارهای مربوطه و آموزش بهداشت روان، استانداردهای غیرواقعی کمال را بشکند. او در حالی به عرصه تولید وارد شد که سؤال اصلی این بود؟ آیا واقعاً به برند جدیدی از یک هنرمند نیاز داریم؟ اما «رر بیوتی» سریع توانست جواب مثبتی به بازار بدهد. این برند علاوه بر کییفیت مرغوب محصولات، سعی داشته که زیبایی و جذابیت را نیز مدنظر قرار بدهد و طراحان و تولیدکنندگان، زیبایی را نیز در کنار کیفیت تولیدات لحاظ می‌کنند.
از دیگر تفاوت‌های این مارک تجاری این است که کمپانی «رر بیوتی» در ۲۲ ژوئیه اعلام کرد در حال راه اندازی صندوق تأثیر روانی است، ابتکاری ۱۰۰ میلیون دلاری که هدف آن کمک به افزایش دسترسی افراد به منابع بهداشت روان در طی ۱۰ سال آینده است. علاوه بر این صندوق برند «رر بیوتی» نام تجاری شورای بهداشت روان نادر زیبایی را ایجاد کرده است که متشکل از متخصصان بهداشت روان است که به برند در اهداف تأثیرگذاری آن کمک شایانی می‌کند. در پستی در اینستاگرام این برند ذکر شده بود: ما صندوق تأثیر روانی را ایجاد کردیم تا با کمک به افراد برای دسترسی راحت به خدمات بهداشت روان و پشتیبانی، با تمرکز بر جوامع محروم به مقابله با اپیدمی تنهایی مزمن کمک کنیم. یک درصد از فروش سالانه شرکت مستقیماً به این صندوق تعلق می‌گیرد. این برند همچنین با سایر شرکای بشر دوستانه در تلاش است تا در جهت رسیدن به هدف خود بهتر کار کند. Rare Beauty همچنین لیستی از منابع بهداشت روان را در وب سایت خود قرار داده است.

سلینا-گومز-برند

محصول جدید «رر بیوتی»

روز گذشته محصول جدید این برند معرفی شد. محصولی که گفته شده به دلیل فرمول نوآورانه و سرم مانند آن لمس ظریفی به پوست می‌‌هد. کرمی دارای نت های لیمو، یاس و چوب ترمه. خیلی عجیب به‌نظر می‌رسد اما دیزاین محصول به رنگ سال نزدیک است که احتمالا این را باید از ضریب شانس فروش‌ بالای این محصول دانست.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:22 آذر, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

دو + پنج =