و این اولین نمایش ونیز ماریا به کارگردانی پابلو لارن است باید بدانید که این فیلم که به ماریا کالاس دیوای اپرا تقدیم شده است حاوی جواهرات مجلل زیادی است. آنجلینا جولی احساساتی شده روز پنجشنبه ۲۹ اوت، پس از اینکه بیش از ۸ دقیقه در مورد تشویق جمعیت قرار گرفت، از جمعیت تشکر کرد.

آنجلینا جولی، بانوی پیشرو، دوباره کارتیه قدیمی را نشان می‌دهد. او سنجاق سینه دهه ۱۹۶۰ساخته شده از طلا، یاقوت، زمرد و یاقوت کبود و الماس با گلبرگ‌های متحرک پوشید. این سنجاق سینه که توسط برند کارتیه ساخته شده در زمان خودش منحصربه‌فرد بوده است. چرا؟ چون گلبرگ‌هایش توسط یک مکانیزم مکانیکی قابلیت باز و بسته شدن دارد.

سنجاق-سینه
امسال آنجلینا جولی برای اکران فیلم جدیدش که نقش tiadamagazine اصلی را در آن دارد به هشتاد و یکمین فستیوال بین المللی فیلم ونیز آمد
او در استایلش از سنجاق سینه‌های مختلف استفاده می‌کند که همگی متعلق است به ماریا کالاس زنی که نقش او را بازی کرده،.
فیلم «ماریا» فیلم‌بیوگرافی ماریا خواننده اپراست. این فیلم به کارگردانی پابلو لازانین بر هفته آخر زندگی کالاس در پاریس در سال ۱۹۷۷ تمرکز دارد و به مبارزات احساسی او به سبب بیماری اش خاطراتش و تعاملاتش با اطرافیانش در این دوره می پردازد.
آنجلینا همچنین با لباسی از تامارا رالف استایلی درخشان به خودش هدیه داده است.

آنجلینا-جولی
تامارا رالف یک طراح مد استرالیایی است که مدیر خلاق سابق و یکی از بنیانگذاران رالف و روسو است. او بنیانگذار برندی همنام خود، تامارا رالف است.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:10 شهریور, 1403

دیدگاه خود را بنویسید