امروز روز سنجاق‌سینه هاست. اما این بار از دنیای ورزش. در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا در موناکو کریستیانو رونالدو فوتبالیست پرتغالی موفق به دریافت جایزه بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد. او در این مراسم کت‌وشلواریی از برند لویی ویتون و جواهراتی از برند میسکاmessika استفاده کرده بود.
سنجاق سینه رونالدو از یک الماس ۳۳ قیراطی تشکیل شده و بخشی از یک گردنبند یا ۲۵۵۰ الماس بوده و قیمت ۲۶ میلیون یورو تخمین زده.
این شاهکار از یک سنگ ناصاف ۱۱۰ قیراطی از معدنی در بوتسوانا کشف و تراشیده شده است.

سنجاق-سینه
سفر این الماس چیزی جز جادو نیست. تبدیل آن از یک جواهر خام به نمادی از تعالی و نور گواهی بر هنر و نوآوری مسیکا است. این سنجاق که در ابتدا بخشی از یک گردنبند بود که با ۲۵۵۰ الماس تزئین شده بود، منعکس کننده عالی بودن و فداکاری کریستیانو رونالدو است.
همسر او جورجینا، ظاهر خود را با گردنبند و گوشواره Night Owl از مجموعه Midnight Sun High Jewelry تکمیل کرد و این جشن را واقعی کرد.
والری مسیکا «مسیکا» را در سال ۲۰۰۵‌راهاندازی کرد. او یک مبتکر و پیشگام واقعی است که به الماس قدیمی یک عامل جوانی و جالب تزریق کرده است – و الهام بخش یک کل است. نسل جدیدی از مشتریان برای عاشق شدن به الماس. او تنها تاجر در فرانسه است که ریاست مزون جواهرات مستقل خود را دارد.
والری از زمان تأسیس برند خود، بیش از ۶۰۰۰ قطعه جواهر خلق کرده که همه آنها طرفدارانی از جمله بیانسه، ریحانا، کندال جنر، کریستن استوارت، شارلیز ترون، سینا میلر، ناتالیا وودیانووا و … استفاده شده است.

رونالدو

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:10 شهریور, 1403

دیدگاه خود را بنویسید