لویی ویتون (Louis Vuitton) جواهرات خوب خود را با مجموعه جدید الماس ال‌وی LV گسترش می‌دهد.
در جشن تاریخ فرانسه این خانه، گل برجسته مونوگرام، پیشرو است. این مجموعه که توسط فرانچسکا آمفی‌تئاتروف، که به‌خاطر همکاری با تیفانی شناخته می‌شود و مدیر هنری فعلی ساعت‌ها و جواهرات لویی ویتون است، طراحی شده. این مجموعه دارای گل میخ‌های الماس، حلقه‌ها، نوارها و آویزهای زیباست.
لویی ویتون اخیراً از انتشار مجموعه محدودی از الماس‌ها در قالب الگوی امضای خود خبر داده است. می‌توانید تصور کنید که برای بریدن چنین سنگ پیچیده‌ای چقدر زمان و تلاش لازم است؟ دیدن روند کار جواهرسازان جالب خواهد بود. ضمناً، برای کسانی که این شاهکار را خریداری کنند، ویدیویی از تولید ارسال می‌شود که در آن الماس شکل، مرتب‌سازی، صیقل داده شده و تنظیم می‌شود. جالب است که در کنار سنگ، احساسات را نیز خریداری کنید. دیدن اینکه چگونه یک الماس تراش نخورده به شاهکاری از هنر جواهرسازی تبدیل می شود همیشه جالب بوده است.

الماس-LV
تراش سنگ در لویی ویتون گرد، مربع، مستطیل یا بیضی شکل – برش‌های سنگ‌های قیمتی ساختارهای هندسی پیچیده‌ای است که تنها یک هدف دارد: انعکاس کامل نور. به برش‌هایی که در حال حاضر در دنیای جواهرات وجود دارد، Louis Vuitton یکی از موارد خود را اضافه کرده است: “LV Monogram Star” ستاره برجسته Maison را می‌گیرد و شبیه یک گل است. فرانچسکو مدیر هنری بخش جواهرات Louis Vuitton، اطمینان می‌دهد که این محصول «یک چالش فنی فوق العاده» است. سنگی در برش با ۵۳ وجه، با امتداد نوک‌های ستاره باید تقارن کامل داشته باشد به طوری که کل طیف نور در آن‌ها شکسته شود.

لویی ویتون

لویی ویتون (به فرانسوی: Louis Vuitton) که به اختصار ال‌وی نیز خوانده می‌شود، شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی است، که در سال ۱۸۵۴ توسط طراح فرانسوی لویی ویتون تأسیس شد. این شرکت طیف وسیعی از کالاهای لوکس را تولید و ارائه می‌نماید، این محصولات شامل: کالاهای چرمی، لباس‌های آماده، کفش، ساعت، طلا و جواهر، لوازم جانبی، عینک آفتابی، انواع کیف و چمدان، نوشت‌افزار و کتاب می‌باشند. لویی ویتون یکی از پیشروهای صنعت مد در جهان است، که محصولات خود را از طریق بوتیک‌های مستقل، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و وب‌سایت شرکت، به فروش می‌رساند. شرکت لویی ویتون، برای شش سال متوالی (۲۰۰۶–۲۰۱۲) به عنوان با ارزش‌ترین نام تجاری در زمینه کالاهای لوکس در جهان شناخته شده‌است. ارزش این برند، در سال ۲۰۱۲ معادل ۲۵٫۹ میلیارد دلار برآورد گردید. از سال ۱۹۸۹ تاکنون، بازرگان فرانسوی؛ برنار آرنو مالک برند لویی ویتون محسوب می‌شود. وی از طریق شرکت ال‌وام‌هاش مالک ۴۲٪ از سهام این شرکت است.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:20 بهمن, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

4 × سه =