هری‌پاتر! برای بعضی‌ها فقط یک کتاب یا فیلم دلخواه نیست. یک علاقه پیگیرانه است. مثلاً خود ما هیچ‌یکی. ما متصلانه بعد از پیگیری تن‌تن به هری‌پاتر متصل شده‌ایم و ترجیح می‌دهیم مَشنگ نباشیم. اگر طرفدار هری‌پاتر باشید می‌دانید «مشنک» فحش نیست.
هَری پاتِر مجموعه‌ای از هفت رمان فانتزی نوشتهٔ جی.کی. رولینگ، نویسندهٔ بریتانیایی است. این رمان‌ها شرح زندگی جادوگر جوانی به نام هری پاتر و دوستان و دشمنان مدرسه‌اش به ترتیب هرماینی گرنجر و رونالد ویزلی و درِیکو مالفوی است که همگی دانش‌آموزان مدرسه سحر و جادوگری هاگوارتز هستند. بخش اصلی داستان پیرامون تلاش و مبارزه هری برای غلبه بر جادوگر سیاه، لرد ولدمورت است که هدفش سرکوب کردن افراد غیرجادوگر (مشنگ‌ها)، تحت فرمان درآوردن دنیای جادوگران و نابود کردن همه کسانی است که در مقابل او ایستاده‌اند.
هری‌پاتر چندسالیست که طرفداران هری‌پاتر از شرایط بهتری برخوردارند. از نامه‌های ارسالی هاگوارتز گرفته تا آکسسوری هری‌پاتر. اما بعد از خواندن این خبر، می‌پذیرید که دنیای تکنولوژی خوشحالی‌بخش است.

شیائومی-هری-پاتر

این یک خبر واقعی برای هر طرفدار هری پاتر است!

شیائومی رسما از Redmi Turbo 3 Harry Potter Edition با قیمتی در حدود ۳۷۰ دلار رونمایی کرد. خود بدنه البته طراحی منحصر به فرد و نشان مدرسه هاگوارتز و در کنار دوربین یک عصای جادویی و یک طلسم نور L.U.M.O.S وجود دارد. علاوه بر این گوشی هوشمند با نسخه محدود، شیائومی یک تبلت با قاب در قالب یک پاکت ارزشمند با دعوت به مدرسه جادو و همچنین قلمی شبیه به یک عصای جادویی با قیمت ۳۲۰ دلار را معرفی کرد.

شیائومی نوشته است: «شیائومی نسخه‌های ویژه هری پاتر گوشی هوشمند Redmi Turbo 3 و تبلت Redmi Pad Pro را به اشتراک گذاشته است.
این گوشی دارای طراحی استادانه الهام گرفته از هری پاتر است، در حالی که تبلت دارای پوشش محافظی شبیه نامه پذیرش هاگوارتز است.»
اسمارت‌فون‌های اندرویدی در اشکال و اندازه‌های مختلف عرضه می‌شود و شما مطمئناً یک پرچم‌دار عالی هری‌پاتر خواهید بو‌د. برای آن دسته از شما که می‌خواهید دستگاهی متمایز از بین مردم داشته باشید و بدشان نمی‌آید که برای این امتیاز کمی هزینه کنید، OEMهای اندروید نسخه‌های ویژه‌ای می‌سازد که اغلب دارای لیوی زیبا و دیگر تخم‌مرغ‌های عید پاک حول یک موضوع هستند. اگر خود را طرفدار هری پاتر می‌دانید، مطمئناً در نسخه ویژه هری پاتر Redmi Turbo 3 و Redmi Pad Pro جذاب خواهید بود.

گوشی-هری-پاتر-شیائومی

گریفیندور، اسلیترین، ریونکلا یا هافلپاف؟

هر‌چند این گوشی هنوز در ایران دیده نشده اما بی‌شک فرصت خوبی برای خرید آن پیش می‌آید. این‌که از شاگردان هاگوارتز باشید و بدانید در کدام گروه قرار می‌گیرید؛ این که گوشی شما شما را دسته‌بندی کند که کدام گروه؟ گریفیندور، اسلیترین، ریونکلا یا هافلپاف؟ خودش کلی هیجان‌انگیز است. ضمن این‌که ممکن است نسبت به قیمتش سرگرم‌کننده هم باشد. شاید به زودی شما عکسش را برای ما بفرستید!

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:24 فروردین, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

14 − هشت =