هیچ‌یک برای شما از هتل‌های غیر معمول می‌گوید. شاید هرگز به آن‌جا سفر نکنید اما شناختشان نیز بخشی از برنامه شما خواهد شد. شما از جان یک هتل چه می‌خواهید؟ بهترین هتلی که اقامت داشته‌اید کجا بوده؟ گاهی اوقات مسافران چیزی فراتر از راحتی می‌خواهند. آن‌ها هتل‌های غیر معمول و اتاق‌های هتل باورنکردنی را ارائه می‌دهند.

آتراپ ریوز، فرانسه

این هتل در اعماق جنگل واقع شده است. اتاق‌های خواب حباب‌های شفاف هستند. به همین دلیل، زیبایی طبیعت وحشی همیشه جلوی چشم مهمانان است. هیچ چیز برای ترسیدن وجود ندارد. «حباب‌ها» بسیار قوی هستند، هیچ حیوانی از آن‌ها عبور نمی‌کند. هتل‌های اتراپ ریوز حباب‌های شیشه‌ای زیباییست که از درون هر اتاق دید ۳۶۰ درجه‌ای به محیط اطراف دارید. این حباب‌های شیشه‌ای از متریال سازگار با طبیعت ساخته شده که قابل بازیافت است.

سالا سیلورمین، سوئد

سالا-سیلورمین،-سوئد

برای رسیدن به اتاق (اینجا فقط یکی وجود دارد)، باید با آسانسور ۱۵۵ متری زیر زمین بروید. اتاق در غار یک معدن متروکه واقع شده است. ارتباط تلفن همراه در طبقه پایین وجود ندارد، تماس با پذیرش فقط از طریق رادیو است. مکان برای هر کسی که اعصاب قوی دارد نیست. پس اگر زندگی بدون تکنولوژی را هوس کرده باشید، بهترین انتخاب برای شماست.

اقامتگاه روز، پرو

اقامتگاه-روز،-پرو

این دقیقاً یک هتل به معنای معمول نیست، بلکه تعدادی «اتاق» است که روی یک صخره نصب شده. ارتفاعی که در آن قرار دارند ۱۲۲ متر است. برای ورود به کپسول، باید به بالای کوه بروید و با کابل به آنجا بروید. کپسول‌ها در صورت وجود شفاف هستند.

هتل یخی، سوئد

هتل-یخی

اتاق‌های هتل از تکه‌های یخ ساخته شده. دمای اتاق‌ها منفی ۵ درجه است. مهمانان در اتاق خواب‌های حرارتی زیر پوست گوزن شمالی می‌خوابند. البته این هتل دارای آب گرم، دوش و دیگر امکانات زندگی روزمره است. همچنین اتاق‌های «معمولی» گرم وجود دارد. قیمت آن‌ها به طور قابل توجهی ارزان‌تر از قیمت‌های «یخی» است. این هتل در نزدیکی روستای جاکاسجاروی (Jukkasjärvi) در بخش شمالی و سرد سوئد قرار دارد. جالب است بدانید با پایان زمستان، یخ‌ها آب می‌شوند و سوئیت‌های یخی به آب رودخانه تورن می‌ریزند.

فارالدا، هلند

فارالدا،-هلند

نام کامل این هتل «هتل فارالدا کرین» است. این واقعاً یک جرثقیل ساختمانی است که کابین آن به وضوح تغییر یافته و به اتاق تبدیل شده است. تنها سه اتاق وجود دارد، از جمله یک اتاق «عاشقانه». تراس‌های روباز نیز وجود دارد که در این شرایط ترسناک به نظر می‌رسد.
با این حال بسیار این هتل محبوب و دوست داشتنی تشریف دارد و حتی فعالان در زمینه موسیقی و هنرمندان دیگر هم اینجا را برای اقامت و یا حتی برپایی جشن‌های خود انتخاب کرده‌اند. باید پذیرفت که ایده منحصر به‌فرد ساخت این هتل که قرارگیری میان زمین و هواست، ایده پولساز و خوبی بوده است.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: جهانگردیبرچسب‌ها: , , , بازدیدها: 9810
تاریخ انتشار:24 خرداد, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

4 − 4 =