لباس مهمانداران هواپیما می‌تواند سنتی و محتاطانه یا می‌تواند بسیار گویا باشد. در اینجا چند گزینه واقعا جالب وجود دارد.

کانتاس

کانتاس

۶۰ سال پیش، مهمانداران کانتاس، لباس‌های میدی با کلاه‌های جعبه‌دار می‌پوشیدند، سپس پیراهن‌هایی روی یقه‌های یقه‌شب می‌پوشیدند. در ده سال گذشته، کارکنان با لباس‌های آبی تیره با راه‌راه‌های قرمز یاقوتی وارد کشتی شده‌اند. مارتین گرانت استرالیایی روی این طراحی کار کرده است.

بریتانیایی

مهماندار-بریتانیا

سال گذشته، این شرکت برای اولین بار در بیست سال گذشته گزینه‌های جدید شکل را معرفی کرد. این مجموعه نه تنها شامل لباس، بلکه شلوار، پیراهن، تونیک و لباس‌های سرپوشیده نیز می‌شود. مهمانداران هواپیما می‌توانند گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند. اسوالد بواتنگ طراح بریتانیایی روی این فرم کار کرده است. لباس‌های او را تونی بلر، ویل اسمیت و جود لا می‌پوشند. بواتنگ همچنین لباس‌هایی را برای سریال‌های معروف طراحی کرده.

امارات

مهماندار-هواپیما-امارات

شاید یکی از شناخته شده‌ترین لباس‌ها کت‌و‌شلوار بژ با کلاه قرمز و توری سفید (گزینه دیگری با دامن قرمز) در سال ۲۰۰۹ معرفی شد. جالب اینجاست که این لباس توسط یک طراح مد خاص ساخته نشده است، بلکه توسط یک شرکت بریتانیایی تولید شده است. وظیفه ایجاد یک فرم شیک، به یاد ماندنی و راحت بود و همه چیز عالی شد.

هاینان

لباس-هماندار-چینی

در سال ۲۰۱۷، یکی از موفق‌ترین طراحان چینی، لارنس ژو، همکاری با این شرکت هواپیمایی را آغاز کرد. او با الهام از لباس سنتی cheongsam لباسی برای هاینان ایجاد کرد. این مجموعه در هفته مد پاریس به نمایش درآمد و با استقبال پرشور مردم روبرو شد.

 

سنگاپور

لباس-مهماندار-سنگاپور
لباس «سارونگ کبایا» توسط طراح مد فرانسوی پیر بالمن – قبلاً در سال ۱۹۶۸ ساخته شد. یونیفرم که با استفاده از تکنیک سنتی باتیک آسیایی ساخته شده است به نماد اصلی تبلیغاتی این شرکت هواپیمایی تبدیل شده است. لباس‌ها در چهار رنگ هستند که هر کدام وضعیت مهمانداران هواپیما (جوان، ارشد) را تعیین می‌کند.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایل, لباسبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 21484
تاریخ انتشار:22 مرداد, 1403

دیدگاه خود را بنویسید