هیچ‌کس نمی‌داند در یکی از روزهای سال ۱۹۳۲ در آشپزخانه‌ی کوچکِ شیرینی‌پزِ بلژیکی «جان بون» چه اتفاقی افتاد که او تصمیم گرفت به جای پخت بيسکویت‌های معمول، بيسکويتی تولید کند که در آن از هیچ‌گونه مواد اولیه‌ی حیوانی استفاده نشده باشد. بيسکويتی بدون تخم‌مرغ و لبنیات. مصرف این‌ بيسکويت برای وگان‌ها بسیار لذت‌بخش است. همین‌طور این بیسکویت رژیمی و کم‌ شکر برای افرادی که رژیم غذایی دارند کاملا مناسب است. ضمن اینکه فیبر و پروتئین بالایی دارد.

لوتوس

تاریخچه بيسکويت از آغاز تا امروز

شاید برای شما جالب باشد که بدانید اولین بيسکويت‌های تولید شده در جهان به نقطه‌ای در غرب آسیا و ایران در زمان هخامنشیان برمی‌گردد. بعدها با ورود مسلمانان به اروپا دستور تهیه و مصرف آن به اروپایی‌ها و از آن‌جا به کل جهان رسید. واژه‌ی بيسکويت در اصل واژه‌ای «فرانسوی» و به معنای دوبار پخت است.

یعنی یک‌بار آن را در فر می‌پختند و بعد از سرد شدن دوباره به فر برمی‌گرداندند تا این‌بار خشک شود. در گذشته از بيسکويت به‌خاطر خشکی و فاسد نشدنش به عنوان یک غذای مصرفی در جنگ‌ها و حتی در سفرها استفاده می‌کردند چون بيسکويت با داشتن شکر و غلات منبع غذایی مقوی محسوب می‌شود.

بیسکویت-جذاب

بهترین شرکت‌ها در زمینه‌ی تولید بيسکويت

شرکت‌های بسیاری در جهان وجود دارند که بر سر کیفیت و طعم بی‌نظیر محصولات‌شان با یکدیگر رقابت می‌کنند. یکی از این شرکت‌ها برند «لوتوس» است. شرکتی که آغاز تولید محصولات بی‌نظیرش توسط «جان بون» بود و در ادامه و در طی سال‌ها به نسل‌های بعدی خانواده رسید. با شراکت سه برادر و تلاش‌شان برای جهانی شدن این محصول حالا برند «لوتوس» مرزهای جهانی را هم رد کرده و شما به راحتی می‌توانید در هرکجای جهان که هستید از‌جمله ایران با یک خرید اینترنتی یا با سر زدن به قفسه‌های بيسکويت در سوپرمارکت‌ها به محصولات شگفت‌انگیز این شرکت دسترسی داشته باشید.

افراد زیادی از محصولات این شرکت برای تهیه‌ی دسر استفاده می‌کنند.

لوتوس-بیسکویت

بيسکویت لوتوس یکی از بهترین محصولات این‌شرکت

شرکت «لوتوس» محصولات زیادی دارد که همه با کیفیت بالا و طعمی‌ خارق‌العاده در بسته‌بندی‌های قرمز به بازار جهانی عرضه می‌شوند. روی هرکدام از بيسکويت‌های «لوتوس» لگوی خاص این شرکت حک شده است. بیسکویتی که در بسته‌های ۲۵۰، ۴۰۰ و ۵۰۰ گرمی تولید می‌شود. اما شرکت لوتوس با تبدیل بيسکويت‌هایش به کرم آن‌ها را به محبوبیتی بیش از قبل رسانده است. شما می‌توانید از این کرم خوشمزه که به صورت ۲۰۰ و ۴۰۰ گرمی و به دو شکل ساده و کرانچی عرضه می‌شود. به‌عنوان صبحانه یا میان‌وعده استفاده کنید. ترکیب آرد، گندم، سویا، شکر، نمک، روغن گیاهی، دارچین و آبنبات ساخته شده. البته که برند لوتوس هم مانند بیشتر برندهای مطرح دنیا

راز و‌ رمزهای خاص خود را برای تولید محصولاتش دارد که جز خود شرکت کسی از آن‌ها باخبر نیست.

بیسکاف یک‌ پله بالاتر از بیسکویت

از یک‌زمانی به بعد صاحبان این شرکت بلژیکی تصمیم گرفتند که نام بیسکاف را برای بیسکویت‌های‌شان انتخاب کنند. بیسکاف یعنی biscuit +coffee.

بیسکاف

چون آن‌ها معتقدند بیسکویت‌های‌شان در کنار قهوه یا نوشیدنی‌هایی که بر پایه‌ی قهوه هستند مانند کاپوچینو، لاته و… می‌تواند طعمی فوق‌العاده و فراموش نشدنی را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان آورد. به گفته‌ی صاحبان شرکت بزرگ لوتوس سالانه ۷ میلیارد بسته بیسکویت از این شرکت به سراسر جهان عرضه می‌شود. آماری عجیب و باورنکردنی که نشان از محبوبیت محصولات لوتوس در جهان دارد.

این‌که یک‌محصول بتواند سلیقه‌های مختلف را شیفته‌ی خودش کند یعنی آن‌ها کار خودشان را به بهترین‌شکل ممکن انجام می‌دهند‌.

گل-نیلوفر-آبی

لوتوس به جاودانگی نیلوفر‌آبی

شرکت لوتوس نام خودش را از گلی گرفته که در اروپا نماد پاکی و خلوص است. «لوتوس» یا همان «نیلوفرآبی» گلی که در تمدن‌های مختلف جزء مفاهیم اعتقادی مشترک محسوب می‌شود.

و در ایران باستان نماد «جاودانگی» بوده است. زیرا این گل تنها گلی بوده که در مرداب‌های خاموش می‌روییده.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:16 آبان, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

بیست − 8 =