شما را نمی‌دانیم اما ما هیچ‌یکی‌ها طرفدار بازی و سرگرمی هستیم. برند لگو هم یکی از همان سرگرمی‌هاست. شاید شما هم از عاشقان لگو یا مینیون‌ها باشید‌، پس این خبر برای شما لذت‌بخش است.
لگو (LEGO) و کمپانی ایلومینیشن (Illumination) ساخت مجموعه‌های سری جدید Minions را جشن می‌گیرند. در ۱ (۱۲ فروردین) آوریل، لگو یک مجموعه عظیم ۱۰۲۲۱۳ قطعه‌ای را به نمایش گذاشت. با این حال خیلی‌ها گمان می‌کردند، این یک شوخی اول آوریلی است، پس وارد تولید نخواهد شد. در حالی‌که این برند توجه ما را به اصل اتفاق جلب کرده بود. لگو اکنون از سه مجموعه جدید رونمایی می‌کند که در تاریخ ۱ می در دسترس خواهد بود. نکات برجسته در این سری، خانه خانوادگی انیمیشن «من نفرتانگیز ۴» (Despicable Me 4) با جزئیات دوست داشتنی از فیلم‌ها، مانند اتاق خواب به سبک موشکی و خانه درختی رنگارنگ است. گروه آجری ساخته شده با مینیون‌های رقصنده مجموعه شامل یک قطعه نمایشی سرگرم‌کننده، همراه با فیگورهای مل و کوین در حال نواختن یوکلله (یوکللی) است. این همکاری با بهره‌گیری از خلاقیت و امکانات بی‌پایان برند لگو، داستان‌سرایی سرگرم‌کننده‌ای را عرضه می‌کند. لگو می‌گوید: «طرفداران به ما گفتند که واقعاً دلتنگ لگو مینیون شده‌اند و ما هیجان‌زده هستیم که این دنیای سرگرمی‌های شیطانی را از طریق تجربه‌های جدید و هیجان‌ا‌نگیز بازی بازگردانیم. امیدواریم مجموعه‌های جدید هر طرفدار را خوشحال کند-کوچک یا بزرگ!»

 

سرگرمی-لگو
تاریخچه لگو

لِگو (به دانمارکی: LEGO) نام تجاری نوعی اسباب‌بازی است که توسط گروه لگو در شهر بیلاند دانمارک تولید می‌شود. واژه lego برگرفته از کلمه leg godt به معنی خوب بازی و یا گردآوری و خوب جفت کردن است. محصولات لگو شامل قطعات کوچک رنگارنگ (اصطلاحاً آجرک‌های لگویی) عموماً کائوچویی یا پلاستیکی است که می‌توان آن‌ها را به یکدیگر متصل کرد و اجسام گوناگونی ساخت. این اجسام شامل مدل‌های ساده مانند خانه و قطار و کشتی یا مدل‌های پیچیده‌تر مانند ماشین‌های شامل جعبه‌دنده و موتور و سیستم‌های پنوماتیک هستند. آجرهای لگو را می‌توان بعد از اتصال به یکدیگر به آسانی از یکدیگر جدا نمود. در این میان آدمک‌های کوچک گوناگونی هم از پلاستیک وجود دارند که بازی با این اسباب بازی را جذاب تر می‌کنند. همچنین بعضی از محصولات شرکت لگو با تم‌هایی از قبیل بتمن و جنگ ستارگان و نینجاگو و مارول به بازار ارائه شده‌اند.
پس در اول ماه می، لگو دو مجموعه کاملاً جدید LEGO Despicable Me 4 را منتشر خواهد کرد: «Gru and the Minions» و «Minions and the Gru Family Mansion»! مجموعه‌هایی با قیمت‌های ۵۴.۹۹ دلار و ۹۹.۹۹ دلار به‌موقع اولین نمایش تابستانی «من نفرت‌انگیز ۴» ظاهر می‌شود. ما منتظریم!

برند-لگو

 

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: برندبرچسب‌ها: , ,
تاریخ انتشار:21 فروردین, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

19 − سه =