کیف و کفش زنانه «لویی ویتون» جزو پرطرفدارترین و باکیفیت ترین پوشاک خانم‌ها در سراسر جهان است. این پوشاک محبوب در مدل‌ها، سایزها و رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند و بسیاری از شیک پوشان به دنبال جدیدترین مدل‌های کیف و کفش زنانه «لویی ویتون» هستند. مونوگرام ال وی در کنار الگوی الماس و همینطور دایره و گل چهارپر یک طرح جذاب و فریبنده است که اغلب دوست‌داران مد را به سوی خود جلب می‌کند. این برند دوست‌داشتنی در حدود دو قرن پیش توسط یک مرد روستایی در فرانسه به نام «لویی ویتون» بنیان‌گذاری شده و تا به امروز با کمک خانواده‌اش گسترش یافته است.

جدیدترین مدل‌های کیف و کفش زنانه لویی ویتون

جدیدترین مدل‌های کیف و کفش زنانه لویی ویتون

آشنایی با خصوصیات جدیدترین مدل های کیف و کفش زنانه «لویی ویتون»

کیف و کفش زنانه Louis Vuitton هر ساله در مدل‌های گوناگونی طراحی می‌شوند و به فروش می‌رسند. این محصولات با طراحی‌های بی‌نقص و متریال با کیفیت و بی‌نظیر تهیه می‌شوند. دست‌اندرکاران تهیه کیف و کفش «لویی ویتون» افرادی ماهر و آموزش دیده‌اند که با دقت و توجه خاصی محصولات مورد نظر را تولید می‌کنند. طراحان خلاق و سازندگان دقیق با استفاده از متریال باکیفیت، محصولاتی بی‌نظیر و منحصر به فرد را برای شیک‌پوشان و خاص‌پسندان فراهم کرده‌اند.
در این مطلب با جدیدترین مدل‌های این محصولات محبوب و پرارزش آشنا می‌شویم. در ابتدا به معرفی چند مدل جدید کفش لویی ویتون و سپس به مدل جدید کیف این برند می‌پردازیم.

کفش زنانه Black LB Archlight Sneakers Louis Vuitton

کفشBlack LB Archlight Sneakersیکی از جدیدترین مدل‌های کیف و کفش زنانه «لویی ویتون» است. این مدل یکی از کفش‌های اسپرت برند مورد نظر بوده که برای استفاده روزمره بانوان مناسب است. کفش Black LB Archlight Sneakers را می‌توانید با انواع جاگرها و جامپ سوت جذاب ست کنید.

Ankle Boot یکی از جدیدترین مدل‌های کیف و کفش زنانه لویی ویتون

کفش «آنکل بوت» یکی از مدل‌های جدید و ساده برند Louis Vuitton است. این کفش چرمی شیک برای اولین بار توسط «آن کرتیس» در همایش برند سئول کره جنوبی معرفی شد.

کفش پاشنه بلند و جذاب LV Swift Loafers

اگر به دنبال کفشی شیک متناسب با هر استایلی هستید؛ کفش Swift Loafers برند Louis Vuitton بخرید. این کفش زیبای پاشنه بلند از چرم باکیفیت و درجه یک تهیه شده و بسیار راحت است. با پوشیدن این کفش می‌توانید یک مدیر تأثیرگذار شرکت یا کارخانه باشید.

کفش سوئیفت لوفر لویی ویتون

کفش سوئیفت لوفر لویی ویتون

کفش اسپرت Laureat Desert Boot

کفش Laureat Desert Boot یکی از جدیدترین مدل‌های کیف و کفش «لویی ویتون» محسوب می‌شود. این بوت جذاب برای استفاده روزمره مناسب است و پوشیدن آن استایل منحصر به فردی برای شما فراهم می‌آورد. رنگ شنی و طرح اسپرت این کفش مورد توجه اغلب شیک پوشان قرار می‌گیرد. بوت Laureat Desert اولین بار توسط «نادین لوستر» پوشیده و معرفی شده است.

کفش مدل Lock it Flat Mule برند Louis Vuitton

یکی دیگر از مدل‌های جدید کفش این برند مربوط به Lock it Flat Mule است. این مدل در واقع یک صندل لاکچری ولی راحت است که در فصل تابستان پای شما را خنک نگه می‌دارد. با پوشیدن مدل Lock it Flat Mule لویی ویتون می‌توانید یک استایل شیک و جذاب تابستانه داشته باشید.

بوت LVXUF Stellar Sneaker یکی از جدیدترین مدل های کیف و کفش زنانه لویی ویتون

یکی از شیک ترین و جدیدترین بوت های ساق دار برند «لویی‌ ویتون» بوت زنانه LVXUF Stellar Sneaker است. این محصول لاکچری و منحصر به فرد جهت استایل های اسپرت و روزمره مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی جالب این بوت یک استایل خاص برای شما فراهم می آورد.

بوت استلار اسنیکر لویی ویتون

بوت استلار اسنیکر لویی ویتون

بوت زنانه Beaubourg Ankle

بوت Beaubourg Ankle هم از محصولات کلاسیک با طراحی ساده برند Louis Vuitton است. این محصول نیم بوت بوده و برای استفاده‌های روزمره مناسب است. رنگ قهوه‌ای بوت Beaubourg Ankle استایل جذابی به فرد می‌دهد.

کیف Popincourt یکی از جدیدترین محصولات برند Louis Vuitton

کیف پاپین کورت یکی از جدیدترین مدل‌های کیف و کفش زنانه «لویی ویتون» است. این کیف لاکچری همراه با محبوب ترین مونوگرام برند مذکور یعنی ال وی با طرح الماس و دایره و گل چهارپر تهیه شده است. این طرح آشنا و دوست داشتنی در سراسر سطح کیف وجود دارد. در سال‌های اخیر طرح الماس و دایره و گل چهارپر روی کیف‌های مدل جدید لویی ویتون مشاهده نشده بود. کیف پاپین کورت در دو سایز PM و MN به بازار عرضه شده است. سایز MN مدل پاپین کورت ۶/۱۲ در ۳/۸ در ۱/۵ اینچ است در حالی که سایز PM در ابعاد ۱/۱۴ در ۱۰ در ۷/۵ اینچ به بازار عرضه می‌شود. این کیف حالت غیر مجلسی دارد و در ساختار آن از تزئینات اضافی مدل‌های مجلسی خبری نیست.

کیف پاپین کورت لویی ویتون

کیف پاپین کورت لویی ویتون

بخش اصلی کیف پاپین کورت با زیپ بسته می‌شود. این کیف در رنگ بندی‌های متنوعی (به جز بخش مونوگرام آن که به رنگ‌های کرم و قهوه‌ای است) به بازار عرضه می‌شود. بند کیف پاپین کورت لویی ویتون به دو صورت رودوشی و روی بازو تعبیه شده است. یک زیپ کوچک روی بخش جلویی برخی از کیف های پاپین کورت قرار دارد که با یک قفل زیبا تزئین شده است.

اسپیدی یکی از محبوب ترین مدل‌های کیف لویی ویتون

از جدیدترین مدل‌های کیف و کفش زنانه لویی ویتون که بگذریم؛ اسپیدی یکی از مدل‌های قدیمی و جذاب برند مذکور است که هنوز هم طرفداران زیادی دارد. طراحی کیف اسپیدی مربوط به سال ۱۹۳۰ میلادی بوده؛ که از مدل «کیپال» (مدل قدیمی تر لویی ویتون) برگرفته شده است. این کیف با ابعاد گوناگونی در بازار به فروش می‌رسد و شیک پوشان از خرید آن استقبال می کنند. جالب است بدانید که یکی از سایزهای این کیف به سفارش «آدری هیپبورن» هنرپیشه معروف آن زمان طراحی شده است.

آدری هیپبورن با کیف اسپیدی لویی ویتون

آدری هیپبورن با کیف اسپیدی لویی ویتون

کیف مدل اسپیدی در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگونی تولید می‌شود و قیمت‌های متنوعی دارد. یکی از سایزهای این کیف با نام نانو شناخته می‌شود که عرض ۱۶ سانتی‌متر دارد. این کیف با یک زیپ ساده بسته می‌شود و دارای دو دسته کوتاه ساده و شیک است. کیف اسپیدی برای استایل‌های گوناگون مناسب است. می‌توان از این مدل برای محل کار و استفاده‌های روزمره نیز استفاده کرد.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:11 تیر, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

16 + شش =