برند معتبر دانمارکی بنگ اند اولافسن، جدیدترین دستگاه صوتی پیشرفته خود، ساندبار Beosound Theatre را رونمایی کرده است: یک نوار صوتی پیشرفته، خلاقانه و یک سینمای خانگی چند محصولی قدرتمند و همه جانبه، همه در یک محصول واحد، بنام بنگ اند اولافسن.

Beosound-Theatre

مشخصات فنی Beosound Theatre

Beosound Theatre دارای 12 درایور بلندگو، از جمله دو ووفر 6.5 اینچی سفارشی و دارای قدرت تقویت 800 وات است که تا 112 دسی‌بل سطح فشار صدا را ارائه می‌دهد. وضوح گفتار توسط کانال مرکزی سفارشی مدیریت می‌شود، جایی که توییتر مستقیماً در جلوی رده میانی نصب می‌شود. هم‌ترازی این درایورها، توزیع بهتر صدا را تضمین می‌کند و تجربه صوت و صدای با کیفیت را برای همه افراد در خانه افزایش می‌دهد؛ در حالی که هدایت برای بهینه سازی کیفیت گفتار، طراحی شده است.

سیستم-صوتی-بنگ-و-اولافسن

Beosound Theater یک هدایت صوتی سه بعدی جدید را معرفی می‌کند. یک نوار صوتی با هفت خروجی داخلی و پشتیبانی از حداکثر 16 بلندگوی خارجی می‌تواند قلب تپنده Dolby Atmos 7.1.4 باشد. در این تنظیمات، Beosound Theater به عنوان یک بلندگوی مرکزی عمل می‌کند که رمزگشایی Dolby Atmos و ‌پردازش سفارشی را با الگوریتم اختصاصی True Image Bang & Olufsen ادغام می‌کند، تا قابلیت‌های همه بلندگوهای بنگ اند اولافسن را به حداکثر برساند.

با الهام از قایق‌های بادبانی

با این طراحی بی‌مانند Beosound Theatre باعث شده روی یک تیغه آلومینیومی قرار گرفته و به عنوان یک شکل سیال در هوا شناور به نظر برسد. این توهم هنرمندانه ایجاد می‌شود. پروفیل اکسترود شده میانی آلومینیوم با دو کلاهک انتهایی، که شکل منحنی گرفته و به چهار کلاهک انتهایی تقسیم می‌شوند، پرداخت و آنودایز شد. این سبب می‌شود که لبه منحنی محصول به طور یکپارچه با مشخصات صاف نوار صوتی مطابقت داشته باشد و یک قطعه یکپارچه ایجاد کند.

پوشش لاملا بلوط جامد آن، توسط یک کارخانه خانوادگی در دانمارک ساخته شده است و کاملاً با خانواده بلندگوهای Bang & Olufsen مطابقت دارد. طراحی به این معنی است که می‌توان آنها را به‌راحتی جدا یا جایگزین کرد، در حالی که نسخه پارچه‌ای به گونه ای طراحی شده است که از نظر بصری راه حل راحت‌تری دارد. این طراحی با یک پلتفرم نرم افزاری پیشرفته به نام “Mozart” همراه شده است، که تضمین می‌کند نوار صوتی می‌تواند به طور یکپارچه با محصولات مربوط به سال 1986 متصل شود و یک تنظیم صوتی خانگی بین نسل‌ها ایجاد کند. از آنجایی که این پلتفرم مملو از قدرت پردازش و حافظه است،  بنگ اند اولافسن همچنین می‌تواند ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و اتصالات جدیدی را در طول زمان معرفی کند تا از تجربه‌ای به همان اندازه یکپارچه با تنظیمات صوتی خانگی امروزی و سال‌های آینده اطمینان حاصل کند.

سیستم-صوتی-بنگ-اند-اولافسن

برای هر تلویزیونی ساخته شده است

بر اساس اصول ماژولار بودن، مشتریان می‌توانند به راحتی نوار صوتی را به یک تجربه کامل تلویزیون بنگ اند اولافسن روی دیوار یا روی زمین تبدیل کنند، بنابراین کاملاً با هم ترکیب می‌شود و فضای بیشتری را نسبت به تلویزیون موجود اشغال نمی‌کند. بال‌های آلومینیومی همچنین برای مشتریانی که صفحه‌نمایش تلویزیون‌شان با ارتقا رشد می‌کنند، قابل تمدید است و ثابت می‌کند که Beosound Theater همچنان راه‌حل‌های کاملاً یکپارچه‌ای ارائه می‌دهد که آینده را تضمین می‌کند.

براکت رابط موتوری است و یک اتصال یکپارچه بین پایه و صفحه تلویزیون ایجاد می‌کند. یک براکت شامل محفظه‌ای برای پنهان کردن جعبه‌های تلویزیون هوشمند و کابل‌های اضافی است. در جایی که سیستم‌های دیگر به سادگی باس را به قوی‌ترین بلندگو و ساب ووفر می‌فرستند؛ Beosound Theater از همه بلندگوهای سیستم استفاده می‌کند تا با هم به عنوان یک واحد کار کنند. این نه تنها حداکثر پتانسیل کل سیستم را ارائه می‌دهد، بلکه به کنترل رزونانس در اتاق شنود نیز کمک می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که بلندگوهای مختلف با یکدیگر کار می‌کنند.

ساندبار-Beosound-Theatre-بنگ-اند-اولافسن

Roomsense (حس اتاق)

این محصول با فناوری راه اندازی جدید Bang & Olufsen، بنام Roomsense ارائه می‌شود. با قرار دادن میکروفون خارجی در موقعیت گوش دادن، Beosound Theater با اپلیکیشن Bang & Olufsen برای اندازه‌گیری فاصله شنونده تا نوار صوتی کار می‌کند. اما بیشتر از این، همچنین نقشی را برای هر بلندگو بر اساس مکان‌های مختلف تعیین می‌کند، برای هر بلندگو در صورت ایستادن آزادانه، در مقابل دیوار یا گوشه‌ای از اتاق، جبران صدا را انجام می‌دهد.

با Roomsense، همه می‌توانند در عرض چند ثانیه راه اندازی کامل را انجام دهند. اما مهم‌تر از آن، امکان قرار دادن انواع بلندگوها را فراهم می‌کند. بنابراین افراد می‌توانند خانه‌های خود را آن‌طور که می‌خواهند تزئین کنند.

بلندگو-بنگ-و-اولافسن

 Kristian Teär مدیرعامل بنگ اند اولافسن می‌گوید:

Beosound Theatre کاملاً صدای سینمایی را در خانه باز تعریف می‌کند. با صدای قدرتمند، پلتفرم فناوری پیشرفته و طراحی ماژولار، ما یک راه‌اندازی چند بلندگو را در یک نوار صوتی قرار می‌دهیم که به طور یکپارچه با هر صفحه‌ای جای می‌گیرد. با Beosound Theater ما پتانسیل کامل خدمات پخش با کیفیت بالا را که اکنون در دسترس مشتریان قرار می‌دهد، آزاد می‌کنیم و جادوی تجربه سینمایی را به خانه می‌آوریم. به دلیل طراحی ماژولار آن برای چندین دهه ساخته شده است که به شما امکان می‌دهد به جای جایگزینی، این نوار صوتی زیبا را به روز کنید.

قیمت ساندبار Beosound Theatre

Beosound Theatre در طیف وسیعی موجود است و از قیمت پایه 5590 پوند برای پوشش پارچه و 6390 پوند برای پوشش چوبی به فروش می‌رسد.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:14 فروردین, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

15 − 13 =