باتوجه‌به فیس لیفت GLE و GLE کوپه، مرسدس بنز GLS، مرسدس میباخ GLS 600 4MATIC و AMG GLS 63 4MATIC هم اکنون به شکل به روز شده ظاهر می‌شوند. تعدادی از تغییرات طراحی، فناوری و تجهیزات، راحتی، اتصال و محیط مدل‌های SUV بزرگ را به سطح بالاتری ارتقا داده است.

مدل‌های SUV با ابعاد بیرونی جذاب خود فضای داخلی را برای حداکثر هفت سرنشین در سه ردیف صندلی ارائه می‌کنند. مرسدس بنز GLS ارتقا یافته از اواخر اکتبر 2023 وارد نمایندگی‌های اروپا خواهد شد و در ایالات متحده آمریکا، از اواسط سپتامبر 2023 وارد بازار می‌شود.

جدیدترین مدل‌های مرسدس بنز GLS را می‌توان با جلو پنجره و رادیاتور برجسته‌تر تشخیص داد. جلو پنجره نقره ای با کیفیت بالای گالوانیزه تولید شده است. سپر نیز از نظر بصری بی‌نظیر است. روی سپر دارای شبکه‌های ورودیه هوای یکپارچه، همراه با پوششی به رنگ مشکی براق در نظر گرفته شده است.

چراغ‌های عقب با سه بلوک افقی و چراغ‌های جلو با یک بلوک بزرگ و دو بلوک کوچک در یک قاب ساخته شده است. یک رینگ آلیاژی سبک 20 اینچی چند پره جدید به رنگ خاکستری هیمالیا با روکشی درخشان به طیف چرخ‌ها اضافه شده است.

مرسدس بنز GLS مانند قبل به صورت استاندارد هفت نفره است. با کاتالانا بژ و باهیا قهوه‌ای، دو رنگ جدید چرم موجود است. تزئینات و اکسسوری داخلی نیز بازنگری شده است. جنس چوب داخلی استاندارد آهک قهوه‌ای براق است، ولی لاک پیانو با خطوط روان مشکی براق MANUFAKTUR که قبلاً برای مرسدسMaybach GLS 600 4MATIC در نظر گرفته شده بود، اکنون برای خانواده GLS نیز در دسترس است. نسل به روز شده، سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX ظاهر جدیدی را برای نمایشگرها به ارمغان می‌آورد. نمایشگر را می‌توان در هفت طرح رنگی همراه با نور محیطی نشان داد. نتیجه یک تجربه رنگی چشمگیر در فضای داخلی است. نمایشگر مرکزی تمام محتوای قبلی را ارائه می‌دهد و می‌تواند به طور مستقیم و راحت به عنوان یک صفحه نمایش لمسی کار کند.

“حالت خارج از جاده” در نسل فعلی MBUX محتوای ویژه مانند گرادیان، شیب جانبی، قطب نما و زاویه فرمان را به یک تجربه راننده تبدیل می‌کند. به لطف پکیج استاندارد پارک با دوربین 360 درجه، عملکرد راحت را ارائه می‌دهد. هنگامی که حالت آفرود فعال است، نمایشگر مرکزی یک نمای مجازی را در زیر جلوی خودرو نشان می‌دهد. نما از تصاویر دوربین 360 درجه تشکیل شده است. با این سیستم موانعی مانند سنگ‌های بزرگ یا چاله‌های عمیق در مسیر پیش رو را بهتر می‌توان تشخیص داد.

سیستم چهار چرخ محرک و نسبت دنده‌ای که برای نیروی کششی طراحی شده است، امکان بارگیری بالای تریلر تا 3.5 تن و وزن زبانه تا 140 کیلوگرم را فراهم می‌کند.

 

 

تجملات فوق‌العاده

میله‌های کرومی عمودی و حروف «Maybach» از ویژگی‌های متمایز کننده جلو پنجره رادیاتور باکیفیت این مدل هستند. مشبک‌های ورودی هوا دارای الگوی میباخ بوده و پوشش کرومی دارند.

یکی دیگر از ویژگی‌های استاندارد جدید، نورپردازی محیط با طرح متحرک الگوی مرسدس می باخ است. در فضای داخلی، طراحی جدید برای روکش صندلی‌ها بر شخصیت لوکس مرسدس میباخ تأکید دارد. بخش‌های مرکزی سطوح صندلی و تکیه‌گاه‌ها اکنون دارای روکش الماسی با کیفیت بالا با سوراخ‌های خاص هستند. به طور انحصاری برای مرسدس میباخ، ترکیب‌های رنگی MANUFAKTUR کریستال سفید/خاکستری، مرواریدی نقره‌ای و MANUFAKTUR قهوه‌ای ماهاگونی/بژ ماکیاتو برای فضای داخلی ارائه شده است.

 

 

سایر ویژگی‌های جدید مرسدس بنز GLS و مرسدس میباخ GLS

  • رنگ جدید متالیک آبی سودالیت و غیر فلزی خاکستری آلپاین MANUFAKTUR
  • آخرین نسل فرمان با کنترل‌های لمسی روی پره‌ها
  • دستیار صوتی را می‌توان بدون کلمه کلیدی “Hey Mercedes” نیز فعال کرد.
  • دو پورت USB (تجهیزات اختیاری) با خروجی 100 وات در پشت کنسول مرکزی
  • ENERGIZING AIR CONTROL با مفهوم فیلتر دومرحله‌ای در برابر ریزگردها و سایر آلاینده‌ها
  • با سیستم سرگرمی MBUX، سرنشینان صندلی‌های عقب همان طیف گسترده‌ای از امکانات اطلاعاتی – سرگرمی و راحتی را با سرنشینان جلو تجربه می‌کنند. آنها از حداکثر سه صفحه نمایش لمسی و انواع گزینه‌های کنترل بصری مانند دستیار صوتی “Hey Mercedes” استفاده می‌کنند.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: خودروبرچسب‌ها: , بازدیدها: 1404
تاریخ انتشار:24 فروردین, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

سیزده + 2 =