کشور اتریش، کلبه کوهستانی Chalet N in Oberlech

اولین مکان شگفت‌انگیز برای اسکی‌بازها و عاشقان فصل زمستان کلبه کوهستانی Chalet N در کشور اتریش است. این کلبه‌ی باشکوه به عنوان گران‌ترین کلبه زمستانی در جهان شناخته می‌شود. این اقامتگاه ۱۰ سوئیتی که در ارتفاع ۱۶۶۰ متری در اوبرلخ، بالای استراحتگاه پر زرق و برق لخ با چشم‌اندازهای باورنکردنی از هتل معروف جهان؛ آرلبرگ قرار دارد. این سوئیت‌ها شامل یک اتاق نشیمن کامل، اتاق غذاخوری با ویو زیبای کوه، سینما، یک حوضچه آبگرم در کنار یخ هستند. جاذبه اصلی کلبه «Chalet N» خدمات بی‌عیب و نقص آن است و تیمی متشکل از ۳۵ نفر از ۶۰۰ متقاضی انتخاب شده تا اطمینان حاصل شود که اقامت هر مهمان از ابتدا تا انتها در بهترین حالت خواهد بود. هزینه اقامت برای هر هفته مبلغ ۲۷۵۰۰۰ دلار است.

 

کشور فرانسه، کلبه کوهستانی Eagle’s Nest, Val D’Isere

کلبه بعدی «Eagle’s Nest, Val D’Isere» در کشور فرانسه است. این کلبه، در دهکده کشاورزی آرام آلپ در Val D’Isere واقع شده و در میان ستاره‌های دنیای موسیقی و خانواده سلطنتی انگلستان محبوبیت زیادی دارد. یکی از مواردی که «Eagle’s Nest» را متمایز می‌کند، اصالت آن است. هر قطعه مبلمان و هر نقاشی که از چوب‌های عتیقه ساخته شده، به دقت و بر اساس میراث آلپ برگزیده شده است.

این کلبه کوهستانی دارای یک اتاقِ نشیمنِ بزرگ است که در چهار طبقه وسعت یافته و سقف‌های طاق دار، فضای مبل بزرگ، شومینه چوبی و یک بالکن بزرگ آفتابگیر دارد. یک نیم‌طبقه جداگانه با صفحه تخت و کنسول‌های بازی برای یک روز آرام در داخل آن جای گرفته است. هنگام صرف غذاهای لذیذی که توسط یک سرآشپز خصوصی تهیه شده، از مناظر خیره‌کننده و شعله‌های گرم آتش چوب‌ها لذت ببرید. هزینه این تجربه لذت‌بخش برای هر هفته ۳۳۵۰ دلار است.

کشور سوئیس،  chetzeron crans montana

آخرین مکان، کشور سوئیس و Crans-Montana است و Chetzeron آنقدر در کران مونتانا در جنوب غربی سوئیس قرار دارد که می‌توانید مطمئن باشید که از جمعیت دور هستید. به تعبیری می‌توان گفت شما در طرف دیگر دنیا قرار دارید. یک جای دنج و بی‌نظیر، در جایی که گذر زمان را متوجه نمی‌شوید آن هم در کشور زمان! سوئیس.

این هتل که یک ایستگاه و رستوران سابق و یک تله کابین بوده، فقط با اسکی، پیاده یا با ماشین برفی قابل دسترسی است. ۱۶ اتاق و سوئیت در ارتفاع ۲۱۱۲ متری از سطح دریا، منظره‌ای پانوراما از دره رون و قله‌های باشکوه آلپ، از ماترهورن تا مون بلان را در خود دارند.

مکان‌های زیادی برای تماشای مناظر با سه سطح تراس با صندلی‌های آفتاب‌گیر، استخر روباز و رستوران آلپاین که غذاهای محلی و فصلی را سرو می‌کند، وجود دارد. بهای اقامت در این هتل بابت هر شب ۴۵۰ دلار است.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: جهانگردیبرچسب‌ها: , ,
تاریخ انتشار:15 بهمن, 1401

دیدگاه خود را بنویسید

دو + چهارده =