روزهای آخر سال ۱۴۰۲ را با ترندترین خبرها شروع کنیم. در حالیکه از صمیم قلبمان آرزو داریم چهارشنبه‌سوری بی‌خطر باشد.

باربی: تور جهانی

عکس‌های جدیدی از کتاب «باربی: تور جهانی» منتشر شده است که در آن‌ها می‌توانید لباس‌های «مارگو رابی» را مشاهده کنید. صفحات جزئیات ظاهری را که در تور مطبوعاتی دیدیم، و همچنین گروه‌هایی که برنامه‌ریزی شده بودند، نشان می‌دهد.

رایان مونرو

 

اگرچه «رایان گاسلینگ» اسکار دریافت نکرد، اما این مراسم را به طور فراموش نشدنی درخشان کرد و بار دیگر قلب میلیون‌ها نفر را به دست آورد!
این بازیگر آهنگ «I’m Just Ken» را اجرا کرد که یادآور شماره موسیقی مرلین مونرو در فیلم ۱۹۵۳ Gentlemen Prefer Blondes است. این اجرای عالی یا گروه درخشان از چشم رسانه‌ها پنهان نمانده‌.

کیت کجاست؟

کیت میدلتون

هم‌چنان که رسانه‌ها به خانواده سلطنتی فشار می‌آورند که دلیل غیبت کیت میدلتون را توضیح دهد. انتشار عکس دیروز بازتاب منفی گسترده‌ای داشت و به‌نظر می‌رسد کار را خراب‌تر کرده است. انتشار عکسی دستکاری شده با حضور کیت جای این که غیبت او را موجه کند، شایعات را قوت بخشید. درست زمانی که رسانه‌ها عکس را پاک کردند؛ اکانت توییتری پرنس و پرنسس ولز با امضای کیت عذرخواهی کوتاهی را منتشر کرده که در آن به دلیل ویرایش عکس‌ها اظهارتأسف شده است. کیت ضمن عذرخواهی از مخاطب به آماتور بودن در وایرایش عکس اشاره کرده. غافل از این‌که می‌تواند شایعه را محکم‌تر کند‌. به‌نظر می‌رسد خانواده سلطنتی روی عروس محبوب خود تمرکزی نگذاشته‌اند. چرا که کیت نه تنها در عکاسی و ویرایش عکس آماتور نیست، بلکه بیشتر عکس‌های خانوادگی را در سال‌های اخیر او گرفته و ادیت کرده است. حالا سؤال جدی‌تری فضای مجازی را پر کرده است. سؤال از «کیت کجاست» به «آیا کیت زنده‌ است» تبدیل شده.

هنر همه‌جا زنده است

 

زیبایی در نگاه بیننده است! وقتی حتی آویزان کردن لباس‌های شسته شده به هنر تبدیل می‌شود، فوق‌العاده است. هنرمند «هلگا استنتزل» از زندگی روزمره الهام می‌گیرد و از این زندگی روزمره دنیای سورئال خود را خلق می‌کند! عکس‌ها را ببینید و کیف کنید.

کراوات: دستورالعمل استفاده

روند کراوات چند سال پیش به ما بازگشت و به نظر می‌رسد برای مدت طولانی ما را ترک نخواهد کرد. در اکران هفته گذشته فیلم «روشن» رضا عطاران نیز با کراوات ظاهر شد. کدام مدل کراوات مرسوم است؟ با چه چیزی ترکیب کنیم؟ مدل‌های مشکی کلاسیک مد روز هستند، اما شیک پوشان جسور نیز تصمیم می‌گیرند کراوات‌های روشن با چاپ‌های رنگارنگ بپوشند. در مورد شکل، همه چیز به ترجیحات شما بستگی دارد.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:22 اسفند, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

2 × 2 =