سینما در شرف نفس کشیدن تازه است. در سال‌های اخیر، علاقه ایرانی‌ها به سینما و هنرمندان ترکیه افزایش هم یافته است‌. باید پذیرفت سریال‌های ترکی دوست تصویری خانه‌های بسیاری از مردم ایران هستند. امروز در پی انتشار خبر تاریخ اکران فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مهران برومند، گمانه‌زنی آمدن بازیگران ترک به ایران شروع شده است.
«مست عشق» که چند سال قبل به صورت مشترک با ترکیه ساخته شده روایتی از زندگی مولانا و شمس تبریزی با بازی پارسا پیروزفر و شهاب حسینی است و در کنار تعدادی دیگر از بازیگران ایرانی مثل حسام منظور جمعی از بازیگران مطرح ترکیه از جمله هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون حضور دارند.

هانده-آرچل
هانده آرچل کیست؟

هانده ارچل (به ترکی استانبولی: Hande Erçel؛ زادهٔ ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳) بازیگر و مدل اهل ترکیه است. او در ایران به دلیل بازی در مجموعه تلویزیونی ع«شق حرف حالیش نمی‌شه» و «تو در خانه‌ام رو بزن» شناخته شد. در سال ۲۰۱۵ با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «دختران آفتاب» به شهرت رسید. از نقش‌های مهم او می‌توان به بازی در نقش سلین در مجموعهٔ تلویزیونی دختران آفتاب در مقابل تولگا ساریتاش، نقش حیات در مجموعهٔ تلویزیونی عشق حرف حالیش نمیشه در مقابل بوراک دنیز، نقش هازال در مجموعهٔ تلویزیونی مروارید سیاه در مقابل تولگاهان ساییشمان، نقش مژده در مجموعهٔ تلویزیونی حلقه در مقابل سرکان چای‌اوغلو، نقش عزیزه در مجموعهٔ تلویزیونی عزیزه در مقابل بورا گولسوی و نقش ادا در مجموعهٔ تلویزیونی تو در خانه‌ام را بزن در مقابل کرم بورسین نام برد. فیلم «مست عشق» اولین بازی او در فیلم سینمایی محسوب می‌شود. او بارها به‌عنوان زن زیبا در دنیا (مقام‌های مختلف) انتخاب شده است.
هانده مسافر ایران می‌شود
در هیچ‌یک برای شما از بازیگرانی که به ایران آمده‌اند، نوشته‌ایم. حالا باید دید آیا هانده آرچل به ایران سفر می‌کند. در حالی که ادعا شده، این سفر در حال برنامه‌ریزی است، هنوز خبر قطعی از این سفر در دسترس نیست. علی سرتیپی پخش‌کننده فیلم «مست عشق» پیش از این دیا میرزا بازیگر مطرح هندی را برای فیلم «سلام بمبئی» به ایران دعوت کرده بود.
بازیگران ترک از علاقه مردم ایران به خودشان کاملا با خبرند. جدا از این این اولین فیلم سینمایی آرچل است که به‌طور همزمان در ترکیه نیز اکران می‌شود. هانده به تازگی در زمینه‌ بازیگری مورد انتقاد قرار گرفته و به‌نظر می‌رسد فرصت استقبال مردم ایران را از دست ندهد. با هیچ‌یک همراه باشید تا از این اکران بیشتر خبر بگیرید.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: سینمابرچسب‌ها: ,
تاریخ انتشار:20 فروردین, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

یک × 5 =