همیلتون واچ با لجندری اینترتینمنت و برادران وارنر پیکچرز برای طراحی یک «ساعت صحرایی» سفارشی برای «تلماسه: قسمت دوم» که دنباله‌ای مورد انتظار شاهکار سینمایی دنیس ویلنوو، «تلماسه» است، همکاری می‌کند.
این ساعت انحصاری به طور خاص توسط فیلمساز دنیس ویلنوو درخواست شد تا دنیای غنی و غوطه ور «دون» را تکمیل کند.
برخلاف همکاری‌های قبلی، که همیلتون طرح‌های موجود را انتخاب کرد یا طرح‌های جدیدی را خلق کرد، ایجاد «دایرت واچ» نیازمند رویکرد متفاوتی بود. همیلتون با همکاری نزدیک با استاد پروپاقرص فیلم، داگ هارلوکر، ساعتی را طراحی کرد که روح فرمن‌ها، مردم بیابان نشین آراکیس را تجسم می.بخشد. طراحان همیلتون با هدایت افسانه‌های «تلماسه» فرانک هربرت و دیدگاه ویلنوو، دستگاهی سخت و متمایز فرمن را ساختند که زیبایی‌شناسی فیلم را کامل می‌کند.
در حالی که Desert Watch منحصر به دنیای Arrakis است، تأثیر آن الهام بخش همیلتون برای عرضه دو ساعت با نسخه محدود در فوریه ۲۰۲۴، همزمان با انتشار «Dune: Part Two» شده است. هر دو ساعت دارای صفحه آبی درخشانی هستند که یادآور چشمان آبی فرمن است. Ventura Bright شامل دکمه‌ای است که خطوط آبی درخشان صفحه ساعت صحرا را تکرار می‌کند، در حالی که Ventura Edge دارای یک قاب زاویه‌دار مشکی مات با روکش PVD با صفحه‌نمایش دیجیتال به رنگ آبی است که عناصر برجسته‌ای را که روی پایه در فیلم دیده می‌شود تقلید می‌کند.

ساعت-لاکچری

شرکت ساعت سازی همیلتون

همیلتون که در سال ۱۸۹۲ در لنکستر، پنسیلوانیا تأسیس شد، سابقه طولانی در ساخت ساعت.هایی دارد که اصالت و نوآوری را متعادل می‌کند. ساعت‌های آن نقش مهمی در تاریخ داشته‌اند، اولین راه‌آهن‌ها را همگام می‌کند، زمان را برای پیشگامان هوانوردی و خدمت به سربازان آمریکایی نگه می‌دارد. با حضور پررنگ در هالیوود، ساعت‌های همیلتون در بیش از ۵۰۰ فیلم و برنامه تلویزیونی ظاهر شده‌ و قطعات سفارشی نقش‌های کلیدی را در چندین فیلم پرفروش بازی می‌کند.
همیلتون که متعهد به مهارت و دقت است، همچنان مرزها را پشت سر می‌گذارد و اولین ساعت الکتریکی جهان را در سال ۱۹۵۷ و اولین ساعت دیجیتال LED را در سال ۱۹۷۰ عرضه کرد. به عنوان عضوی از گروه سواچ، همیلتون روح آمریکایی خود را با دقت سوئیسی در مجموعه‌های فعلی خود ترکیب می‌کند. تلاش برای شکل دادن به شخصیت‌ها و خطوط داستانی معتبر از طریق ساعت‌های خود.
شرکت ساعت سازی همیلتون در سال ۱۸۹۲ در شهر لنکستر ایالت پنسیلوانیا تأسیس شد. اما پس از مدتی این برند به شهر بیل در کشور سوئیس انتقال یافت. اگرچه اغلب مشتریان هنوز از این برند تحت عنوان برندی آمریکایی یاد می‌کنند. نخستین ساعت‌های تولیدی همیلتون ساعت مچی نبوده و در ابتدا فعالیت خود را با ارائه ساعت‌های جیبی آغاز نمود.

ساعت-مچی-همیلتون
شرکت همیلتون حدوداً ۹۰ سال است که نام خود را به‌عنوان «برند فیلم» ثابت کرده، حضوری قابل احترام و نمادین درصنعت فیلم سازی و سینما به عنوان یک کمپانی تولید ساعت. ساعت‌های همیلتون که در بیش از ۵۰۰ فیلم و برنامه تلویزیونی حضور داشته که از بین آن‌ها می‌توان به «در میان ستارگان» و «اوپنهایمر» اشاره کرد.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: آکسسوریبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 100
تاریخ انتشار:19 اردیبهشت, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

پنج + سیزده =