صنعت فیلمسازی و مد اهمیت به طبیعت، احترام به رنگین‌‌پوستان، کتاب‌خوانی، همسایه، حیوانات و پذیرفتن دگرگونی علاقه را در دستور کار خود قرار داده است.
با نگاهی کوتاه به سریال‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی برندهای معتبر به این نظریه مهر اعتبار می‌زنید.
برای نمونه تولید سریال خانواده بریجرتون و اهمیت نویسندگی کتاب‌خوانی و احترام به رنگین‌پوستان که برای آخرین دلیل نمونه‌ی محکم تاریخی هم‌ وجود ندارد. برند مونت بلانت و کمپین تبلیغاتی عکاسی در یا با کتابخانه و کتاب‌. برند باربری و کمپین تبلیغاتی سالانه‌اش که با اردک و … عکاسی شده است‌. که همه‌ی این نمونه‌ها را در هیچ‌یک می‌توانید بخوانید و برایتان به شکل لینک آبی مشخص کرده‌ایم. حالا در حرکتی جدید برند «کوپرنی» که با ایده‌هایش گاهی بازار را قبضه کرده، سراغ عکاسی با گربه‌ها رفته است‌.

برند-کوپرنی
برند کوپرنی و اعجایب موجود

نام تجاری پاریسی کوپرنی به افتخار ریاضیدان و ستاره شناس دوره رنسانس «نیکلاوس کوپرنیک»، نامگذاری شده است. این برند که در سال ۲۰۱۳ تأسیس شد، علاقه‌مند به ادغام علم، صنایع دستی و مد است که صد البته هم تا به امروز با ترکیب علم و مد توانسته متفاوت باشد. برای نمونه او بهار ۲۰۲۳ با تولید کیف شیشه‌ای دستباف به قیمت ۲۷۰۰ یورو توسط Doja Cat روی فرش قرمز جوایز گرمی حمل شد، خبرساز شد.
یکی دیگر از نمایش‌های جذاب «کوپرنی» در هفته مد ۲۰۲۳ با حضور سوپرمدل معروف بلا حدید بود. این نمایش متفاوت ساخت و طراحی لباس به صورت زنده را نشان داد.
این نمایش حدود ۹ دقیقه ساخت یک لباس سفید و بریده را بر روی بدن بلا حدید به تماشاگران عرضه کرد.

برند کوپرنی-coperni
این نوع _پارچه اسپری_ توسط یک شرکت مستقر در لندن به نام Fabrican اختراع و ساخته شده است. در ابتدا شبیه تار عنکبوت عمل می‌کند تا زمانی که لایه‌های فیبری ضخیم شود و بلافاصله به یک پارچه تبدیل شده و محل اسپری شده را می‌پوشاند. ظاهر نرم این پارچه با خود واقعی‌اش تفاوت دارد‌.
در پایان اسپری بر روی بلا حدید، «شارلوت ریموند» رئیس طراحی کوپرنی، روی صحنه رفت. او از دستانش برای شکل دادن به بند و یقه لباس جدید بلا حدید استفاده و یک چاک بلند برای پایین لباس ایجاد کرد.

دستیار صوتی کوپرنی

دستیار-صوتی

دستیار-صوتی

دوم اکتبر خبری عرصه فضای مجازی مد را برای رقیبان «کوپرنی» تنگ کرد‌. نمایش هفته مد پاریس بود اما نام Humane هم به عنوان طراح برند کوپرنی (Coperni) در این نمایش اضافه شد و این دستگاه به کت واک راه پیدا کرد. به عنوان دستیار صوتی استفاده کرد، تماس‌های تلفنی برقرار و خلاصه‌ای از فعالیت‌های آن روز خود دریافت کرد.
کوپرنی و افراد مسئول برگزاری این مراسم تقریبا به هیچکدام از سوالات خبرنگاران در مورد این دستگاه پاسخ ندادند.من برای مدت طولانی فکر می کردم که چه نوع سنجاق سینه‌ای هوشمند در نمایشگاه کوپرنی چشمک می‌زند. همان‌طور که مشخص است، این یک گوشی هوشمند نسل جدید – AI Pi است. AI Pi خود یک گجت کوچک است که از بدنه مربعی شکل، باتری، پردازنده، پروژکتور لیزری و بلندگو تشکیل شده. با استفاده از آهنربای مخصوص به لباس متصل می شود. دستگاه صفحه نمایش معمولی را ندارد؛ تمام اطلاعات را روی دست نمایش می دهد. این دستگاه همچنین می‌تواند عکس بگیرد و پس از به روز رسانی امکان فیلمبرداری با آن وجود خواهد داشت آینده جایی نزدیک است.

«گرگ و بره» و کوپرنی شکست ناپذیر

نمایش پاییز و زمستان ۲۰۲۳ کوپرنی که در تئاتر ملی دُ لا دانس پاریس روی صحنه رفت، بر اساس بازآفرینی افسانه فرانسوی «گرگ و بره» اثر ژان دولافونتن اجرا شد اما گرگ‌ها جایشان را به سگ‌های رباتی داده بودند.
بعد از نمایش لباس با بلا حدید کوپرنی یک‌شبه چند صد هزار دنبال‌کننده به دست آورد و به رقیبی سخت تبدیل شد.
در اجرای این فصل، مدل‌های حاضر بر سکوی نمایش نقش بره‌ها را بر عهده گرفتند، در حالی که گرگ‌ها با پنج سگ‌ربات جایگزین شده بودند، یکی از از این سگ‌ها با مهمان‌های ردیف جلو نمایش خوش‌وبشی کرد و در ادامه، در یک سکانس طراحی‌شده، ژاکتی را از تن ریان ون رومپای، یکی از مدل‌ها، بیرون کشید و بعد آن را پس داد.
به گزارش ووگ فرانسه، کوپرنی از یک «تازه‌ازراه‌رسیده» بین خودی‌های مد به نشانی شناخته‌شده در جهان تبدیل شده است.

سنجاق-سینه-ای

برای تحریریه «هیچ‌یک» سنجاق‌سینه‌ها هوشمند و غیر هوشمند جذاب است. کوپرنی‌ها تاپ‌های سرگرم کننده با سنجاق سینه به شکل ایموجی «» منتشر کردند که بسیار دلرباست. ما اگر صاحب برندی در عرصه مد بودیم همان‌قدر که رقیب خوب را ستایش می‌کردیم، بی‌شک از توانمندی «کوپرنی‌ها» متعجب هم می‌شدیم. چرا که کار اصلی «کوپرنی» مد نیست بلکه مثل همیشه غافلگیری است. این برند از یک شهاب سنگ ۵۵۰۰۰ ساله کیسه‌ای درست می‌کند و بعد کیسه سوایپ معروف خود را به‌عنوان یک سی دی پلیر منتشر می‌کند. کیف و لباس متفاوت تولید کرده و از هوش مصنوعی نمی‌گذرد. او آینده صنعت مد است.

شهاب-سنگ

شهاب سنگ

کمپین تبلیغاتی سالانه‌ی «کوپرنی»

در این کمپین که معرفی و تبلیغ چکمه و کیف کوپرنی دیده می‌شود. گربه‌‌ها نقش اول را بازی می‌کنند تا قلب‌ها را نشانه بگیرند. در تعریف از چکمه در سایت نوشته شده: این جفت لاستیکی برای روزهای بد آب و هوا بسیار مناسب است. مانند طرح اصلی، این تکرار شیک قرمز نام خود را از زیره قوس‌دار آن گرفته و دارای یک پاشنه بلوک و یک انگشت کوچک مربعی شکل است. آن‌ها با جوراب‌های درج شده برای راحتی و پشتیبانی بیشتر عرضه می‌شود.

در پایان
هر‌ چه از کوپرنی بگوییم کم‌ گفته‌ایم. پس شما را به دیدن عکس‌ها دعوت می‌کنیم.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایل, برند, تکنولوژیبرچسب‌ها: , ,
تاریخ انتشار:12 آذر, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

یک × 3 =