هیچ‌یکی‌های عزیز حتماً به خاطر دارید که ماه‌های گذشته چطور غیبت پرنسس ولز سرصدا درست کرد تا جایی که هر عکس و ویدئویی از سمت این خانواده منتشر شد، برچسب ساختگی گرفت. کیت میدلتون پیش از اولین حضور عمومی خود در روز شنبه پس از عمل جراحی، گفته که پیشرفت خوبی داشته است، او با انتشار عکس جدیدی اولین حضور عمومی خود در سال را با شرکت در رژه سالانه رنگ‌ها (Trooping the Color) اعلام کرده و نوشته:

«من از تمام کلمات محبت آمیز حمایتی که در چند ماه گذشته دریافت کرده‌ام، شگفت زده شده‌ام. این واقعاً دنیا را برای من و ویلیام تغییر داد و به هر دوی ما کمک کرد تا از دوران سختی عبور کنیم.

من در درمانم پیشرفت خوبی دارم، اما کسانی که با سرطان دست و پنجه نرم کرده‌اند، می‌دانند که در درمان می‌توان لحظات خوب و بد را تجربه کرد. درمان من ادامه دارد و تا چند ماه ادامه خواهد داشت. در روزهایی که احساس خوبی دارم، وقت خود را به زندگی مدرسه‌ای بچه‌ها و همچنین به چیزهایی که انرژی مثبت می‌دهد اختصاص می‌دهم.

از جمله، من شروع به انجام کارهای کوچک از خانه کرده‌ام. من مشتاقانه منتظر The Trooping Color هستم و امیدوارم در تابستان امسال به برخی رویدادهای عمومی بپیوندم – اما فقط در صورتی که بدانم در خطر نیستم.

دارم یاد می‌گیرم که در برابر عدم قطعیت صبور باشم. من به بدنم گوش و به خودم اجازه می‌دهم برای بهبودی زمان بگذارم.

از همه برای درک شما و به ویژه از کسانی که داستان‌های مشابهی را با من به اشتراک می‌گذارند بسیار سپاسگزارم!»

کیت-میدلتون

رژه رنگ‌ها ( Trooping the Colour) مراسمی است که توسط هنگ‌های نیروی زمینی بریتانیا و کشورهای اتحادیه کشورهای مشترک‌المنافع انجام می‌شود. این رسم پیاده‌نظام انگلیس از قرن ۱۷ میلادی بوده‌است، اگرچه ریشه آن خیلی زودتر برمی گردد. در میدان جنگ، از رنگ پرچم‌های هنگ به عنوان نقاط تجمع استفاده می‌شد. در نتیجه، هنگ‌ها نشان‌های هنگ با رنگ‌های مختص به آن هنگ را به آرامی در بین صفوف سربازان حرکت می‌دادند تا سربازان بتوانند رنگ هنگ‌های خود را تشخیص دهند.

آن‌چه برای هیچ‌یک مورد بررسی است استایل و سبک پوشش کاترین در رژه رنگ است. بیایید حضورهای گذشته او را در طول سال‌ها با عکس به یاد بیاوریم. «کلاه» در تمام این سال‌ها آیتم خیره‌کننده‌اش در این روز ویژه بوده است. او با انداختن گوشواره‌های ساده اما معنادار تلاش کرده تمرکز به سمت کلاه را بیشتر کند. طیف رنگ‌های شاد انتخاب لباس کاترین را شکل داده است. ظاهر ساده که یکی از قوانین خانواده سلطنتیست در ظاهر میدلتون تأثیری ندارد. او با یک آرایش مختصر چشم دیده می‌شود که به چهره‌اش‌ می‌آید. با توجه به حساسیت حضور او، باید دید که در رژه سالانه حاضر می‌شود تا پایان شایعه‌ها در رسانه را تاریخ بزند یا خیر.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:26 خرداد, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

بیست − 11 =