ما در حال تماشای آنلاین «گران‌ترین عروسی قرن» هستیم. عروسی کوچک‌ترین پسر خانواده میلیاردر هندی که طبق اطلاعات اولیه حدود ۶۰۰ میلیون دلار برای این عروسی هزینه شده است.

گران-ترین-عروسی-قرن

بحثی در گرفته است که چرا داماد و بسیاری از مهمانان کفش کتانی پوشیده بودند؟ جالب اینجاست که این یک روند جدید در هند است که من خواندم توسط Anand Ahuja شروع شده. در سال ۲۰۱۸، آناند آهوجو با سونام کاپور ستاره بالیوود ازدواج کرد. او با کفش‌های کتانی به مراسم عروسی خود آمده بود که همه را متحیر کرد و حتی باعث توقف افراد متنفر شد. اما همانطور که می‌بینیم این امر ادامه پیدا کرده است و حالا حتی عروس‌ها هم کفش‌های کتانی عروسی دست‌دوز یا کفش‌های کتانی ساری را انتخاب می‌کنند.

کتانی-عروس

در واقع، این انتقال به سمت راحتی است. گذراندن کل عروسی با کفش پاشنه‌دار و حتی رقصیدن بسیار دشوار است. همچنین، لباس‌ها فوق‌العاده سنگین است (اگر در مورد عروسی هندی صحبت می‌کنیم)، بنابراین کفش‌های کتانی به نجات بسیاری از عروس‌ها تبدیل شده‌اند.

خانواده آمبانی در تمام قوا به سمت عروسی روانه هستند (در حال حاضر بدون Radhika Merchant). روی سینه آنانت آمبانی یک سنجاق بزرگ الماسی به شکل فیل وجود دارد و موکش آمبانی نیز فیل گرانبهایی را به تن دارد که احتمالاً از الماس زرد و زمرد ساخته شده است. به دختر کوچک آکاش آمبانی و همسرش شلوکا مهتا (در الماس و زمرد) از نزدیک نگاه کنید! این نوزاد یک گردنبند الماس نیز به گردن دارد.

به گزارش مطبوعات هند، امشب در مرکز همایش جهانی جیو، جایی که جشن‌های عروسی (بالاخره بدون پیشوند پیش) برگزار می‌شود، در میان مهمانان دیگر کیم کارداشیان خواهد بود (او به سختی می‌تواند از چند نفره نیتا و ایشا پیشی بگیرد. الماس‌های رنگی او را هم خواهیم دید). تونی بلر، نخست وزیر سابق بریتانیا نیز به مراسم خواهد رفت.

در هر حال نمایش زمرد و یاقوت‌های دیگر به پایان رسیده فصل الماس‌های چند رنگ است.

ایشا آمبانی در مراسم عروسی برادر کوچکترش یک گردنبند یقه با طرح گلی از الماس‌های شفاف، صورتی، سبز و نارنجی پوشیده بود. در مرکز طرح یک قلب الماس آبی قرار دارد. گوشواره و تزیین مو البته با هم همخوانی دارند. ساخت این مجموعه جواهرات به بیش از ۴۰۰۰ ساعت کار دستی نیاز داشت.
پیمانکار اصلی جواهرات کنتیلال چوتالال است. نویسندگی آن‌ها متعلق به جواهرات امروزی ایشا و در عین حال نیتا آمبانی است.

مادر داماد دوباره سنگ‌های عظیمی استفاده کرده است، این بار الماس‌های زرد (همراه با الماس‌های). وزن بزرگ‌ترین سنگ زرد در گردنبند حدود ۱۰۰ قیراط است، الماس بزرگ بی‌رنگ و زرد زیر آن هر کدام ۸۰ قیراط وزن دارد. در گوش و پیشانی همه چیز نیز بسیار جدی است.

مادر-داماد

و همچنین مهمانان عروسی امروز آنانت و رادیکا آمبانی – شاهرخ خان با همسرش گوری خان، هر دو با جواهرات مانیش مالهوترا، و پریانکا چوپرا در یک گردنبند بولگاری با الماس، زمرد، یاقوت کبود و یاقوت به همراه همسرش نیک جوناس با سنجاقی از نام تجاری Mumbai Jewels by Dev.

مهمانان-عروسی

تصاویری از لباس عروس گران‌ترین عروسی قرن

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایل, لباسبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 18221
تاریخ انتشار:23 تیر, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

11 − 6 =