از آن‌جا شما هیچ‌یکی‌ها عاشق عروسی گران و لباس عروس‌های سلطنتی هستید. این مطلب را کاملاً برای سلیقه شما منتشر می‌کنیم. «بروئنی» را می‌شناسید؟

برونئی کشور کوچکی در جنوب شرقی آسیا و در جزیره برونئو است که حدود ۴۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و بر آن سلطان «حسنال بولکیاه» که زمانی ثروتمندترین مرد جهان بود تخمین زده می‌شد، حکومت می‌کند. دارایی خالص این فرد حدود ۳۰ میلیارد دلار است. حالا این به کنار! دهمین فرزند او در هفته گذشته، ازدواج کرد تا گران‌ترین عروسی سال را به نام خود ثبت کند.

عروسی بزرگ شاهزاده عبدالمتین و یانگ مولیا آنیشا

«شاهزاده عبدالمتین» شاهزاده کشور برونئی، دسامبر سال گذشته با «یانگ مولیا آنیشا» دختر یکی از مشاوران سلطنتی نامزد و امسال به مدت ۱۰ روز مراسم خیره‌کننده ازدواجشان را برگزار کرد‌ تا همه از این مراسم با شکوه یکه بخورند. مهمانی اصلی این زوج در روز ۱۴ ژانویه در قصر «ایستان نور الایمان» سلطان برونئی حسنال بولکیاه و در حضور پنج هزار مهمان از جمله مقامات خارجی و رهبران جهان برگزار شد.
یکی از نکته‌های جذاب این عروسی سلطنتی گران، عروس زیبا با لباس‌های متفاوت است که می‌خواهیم درباره‌ تک‌تکشان حرف بزنیم.

لباس اول: «زهیر مراد»

این لباس توسط «زهیر مراد» طراح لباس مشهور دیزاین شده بود. پیراهن و تور سراسر سنگدوزی شده و دنبالهٔ ۳ متری لباس شکوهش را چند برابر کرده بود. پیراهنی بلند آستین‌دار به سبک راسته با دامن ماهی که تمام آن با تزئینات کریستالی پوشیده شده بود. نکته مهم این است که «زهیر مراد» در اینستاگرام خود عکس عروس را منتشر کرد و نوشت: «واقعامفتخرم که مسئولیت طراحی لباس این بانو را بر عهده داشتم برای این زوج، بهترین‌ها را آرزو می‌کنم»
«زهیر مراد» که برایتان آشناست؟. در «هیچ‌یک» از او نوشته‌ایم. او برای هنرمندانی از جمله «تیلور سویفت»، «جنیفر لوپز» و «بیانسه» لباس طراحی کرده است.

لباس د‌وم: کریستین دیور

برند کریستین دیور

لباس عروس بعدى متعلق به برند کریستین دیور است و کاربران این پیراهن را زیباترین لباس عروس سلطنتی برونئی دانستند. این لباس با آستین‌های بلندش در عین سادگی بسیار زیباست. تاج عروس و جواهرات الماسش سلطنتی بودن استایل را تضمین کرده بود.

لباس سوم: لباس بومی

لباس بعدی نوعی لباس محلی برای مراسم آیینی است. در این مراسم بزرگترها به دیدن عروس و داماد می‌آیند و ضمن آرزوی خوشبختی برای زوج طبق رسوم خمیری را کف دستشان می‌مالند.

لباس چهارم: ساده‌تر از ساده

یانگ-مولیا-آنیشا

لباس بعدی نیز یک پیراهن عروس توری ساده با ظاهر ساده است.

لباس پنجم: دین برای همه

عروسی-سلطنتی

آخرین عکس نیز مربوط به لباس عروس در مراسم تلاوت قرآن است که جزو رسوم کشور محسوب می‌شود.
شاهزاده متین دهمین فرزند «سلطان حسن بولکیاه» و یک افسر نظامی در نیروهای مسلح برونئی است. او در اینستاگرام بیش از ۲.۵ میلیون نفر دنبال کننده دارد. کاربران او را جذاب و گیرا توصیف می‌کنند.
«آنیشا روزنا»، همسر شاهزاده یک کارآفرین است که یک مارک لباس و آژانس مسافرتی را تأسیس کرده است.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:29 دی, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

نوزده − نوزده =