گفتیم اول هفته مد را با اخبار کوتاه اما جالب بگذارنیم‌. آماده؟ بفرمایید.

امبر هرد دوباره به دادگاه می‌رود.

امبرد هرد شکایتی جدید ترتیب داده چون معتقد است یکی از هیئت منصفه به نظر او واقعی نبوده. با این حال، جانی دپ نه تنها یک بدهی ۸میلیونی او را نخواهد بخشید بلکه حتی یک حلقه طلاق به او می‌دهد.

بله. درست خواندید! حلقه طلاق! داغ‌ترین ترند در دنیای جواهرات در حال حاضر، حلقه‌های طلاق است. زوج‌های مدرنی که بدون درام یا هیستریک از هم جدا می‌شوند (و نه مانند قهرمانان ما) ترجیح می‌دهند در نهایت لوازم جانبی را با هم به یاد گذشته انتخاب کنند. در Poison Drop علاوه بر حلقه‌های عروسی و نامزدی کلاسیک، یک بخش کامل برای کسانی که می‌خواهند به زیبایی خداحافظی کنند وجود دارد.

به طور کلی، لازم نیست منتظر ازدواج یا طلاق باشید. شما همچنین می‌توانید حلقه را به خودتان بدهید. به‌عنوان مثال، نشانه‌ای از یک مرحله جدید در زندگی (خواه یک شغل جدید باشد یا تحقق یک رویای قدیمی). یا مثلاً برای جشن پرش با چتر نجات با یک خرید، خداحافظی با ترس از ارتفاع. و همچنین به‌عنوان یادآوری به خودتان که هیچ چیز غیر ممکن نیست. ایده برتر است! و هر کسی می‌تواند معنای مخفیانه‌ای داشته باشد که دیگران نیازی به دانستن آن ندارند.

تعطیلی برند بازیگر مشهور

برند-کفش

سارا جسیکا پارکر از تعطیلی برند کفش خود خبر داد. بیانیه رسمی بیان می‌کند که این تصمیم ناشی از رقابت شدید و روندهای تغییر مداوم است. SJP که ده سال است وجود دارد، سال گذشته از نظر هیئت داوران جوایز مد مدیا بهترین برند کفش شد. متاسفانه نه این و نه هیاهوی فصل آینده And Just Like That به این برند کمکی نکرد. افسوس!

غول های کوکاکولا و اوریو یک همکاری خوشمزه را منتشر خواهند کرد

oreo

در ماه سپتامبر، دو نسخه محدود برای انتخاب عرضه می‌شود: یک قوطی با طعم کوکی کوکاکولا Oreo Zero Sugar و یک کوکی ساندویچی Oreo Coca-Cola با طعم کولا.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایلبرچسب‌ها: , , , بازدیدها: 59
تاریخ انتشار:29 مرداد, 1403

دیدگاه خود را بنویسید