کارتیه Cartier فصل پاییز را با طراوت آغاز کرد و جواهرات جدیدی را به عنوان بخشی از مجموعه Grain de Café ارائه کرد: ترکیبی لاکونیک از طلا و الماس های بی رنگ در گردنبندها، دستبندها و حلقه ها اکنون با مهره های آبدار روبلیت رقیق شده است.

مجموعه Grain de Café اولین بار در اواخر دهه ۱۹۳۰ منتشر شد. ایده تبدیل دانه‌های قهوه به جزئیات گرانبها متعلق به Jeanne Toussaint، مدیر هنری افسانه‌ای Cartier بود (که اتفاقاً گردنبند الماس در فیلم اوشن ۸ _Ocean’s 8_ به نام او نامگذاری شد) و تبدیل به یکی دیگر از جواهرات نماد آزادی خلاقانه شد. طرفدار اصلی جواهرات Grain de Café پرنسس گریس کلی از موناکو بود که اغلب گردنبندی با دانه‌های قهوه طلا می‌بست (امروزه این جواهرات توسط دخترش پرنسس کارولین استفاده می‌شود) و حتی با پوشیدن آن برای تمبر پستی شاهزاده‌نشین عکس گرفته شد.

پرنسس-گریس-کلی

پرنسس گریس کلی

در سال ۲۰۲۲، کارتیه این مجموعه را دوباره راه‌اندازی کرد که چهره آن ال فانینگ بازیگر بود.

ال-فانینگ
مجموعه «گرین د کافه» در یک کارزار تبلیغاتی با بازی سفیرش ال فانینگ و به کارگردانی الکس پراگر رونمایی شد.وب‌سایت کارتیه مجموعه «گرین د کافه» کارتیه را مجموعه خورشیدی (solar collection) خیره‌کننده‌ای دانست و نوشت: «ظرافت مطلق را به تصویر می‌کشد. تکه‌های طلای زرد آن، جذابیت سواحل ریویرای فرانسه دهه ۱۹۵۰ و زیبایی درخشان مرتبط با گریس کلی را به نمایش می‌گذارد.»

کارتیه--ال-فانینگ
این مجموعه از دو نماد این خانه جواهر که به عنوان امضای آن شناخته می‌شود، الهام گرفته است: گل‌هایی ظریفی که با دقت ساخته شده‌اند و تبدیل یک تکه معمولی به چیزی گرانبها.
روشنایی، نور و تحرک از جمله شاخصه‌های این مجموعه‌اند، که هاله نور خورشید را بر روی پوست می‌تابانند. این تکه‌ها که دارای آویزهایی روی حلقه، گوشواره یا گردنبندند با الماس، روبلیت و ابسیدین تزئین شده‌اند، و با کوچکترین حرکتی می‌لرزند و صدای ظریفی می‌دهد.

ال-فانینگ

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: آکسسوریبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 12947
تاریخ انتشار:25 شهریور, 1403

دیدگاه خود را بنویسید