«بروس‌لی» یکی از بهترین ورزشکارانی است که تمام دنیا او را می‌شناسند. «بروس‌لی» در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های متنوعی بازی کرده است. افراد زیادی به فیلم‌های این ورزشکار محبوب علاقه دارند و مایل هستند در مورد سبک زندگی و استایل او اطلاعات بیشتری به دست آورند. بروسلی سال ۱۹۴۰ در سانفرانسیسکو به دنیا آمده است. او تا قبل از ۱۸ سالگی در هنگ‌کنگ زندگی می کرد و بعد از آن برای ادامه تحصیلاتش به سانفرانسیسکو رفت. بروس‌لی برای چینی‌ها به عنوان یکی از نمادهای ملی و میهنی شناخته می‌شود.

نحوه ورود بروس‌لی به سینما

زمانی که «بروس‌لی» در یکی از مسابقات کاراته شرکت کرد، کارگردان سریال «زنبور سبز» در آن مسابقه حضور داشت. کارگردان فیلم محو حرکات ورزشی بروسلی شد و به همین دلیل از او خواست که در سریالش بازی کند. از زمانی که بروسلی وارد سینما شد محبوبیتش چندین برابر شد. فیلم‌ها و سریال‌های زیادی از این بازیگر و رزمی کار را می‌توانید مشاهده کنید که در هر یک از آن‌ها حرکات بی‌نظیری انجام می‌دهد. بروسلی در ۳۳ سالگی به طرز مشکوکی کشته شد. حدود ۴۲ سال از مرگ این رزمی کار مشهور می‌گذرد.

فیلم-های-بروس-لی

بروسلی و نحوه لباس پوشیدنش

نحوه لباس پوشیدن بروس‌لی در فیلم‌هایش

نحوه لباس پوشیدن «بروس‌لی» در بسیاری از فیلم‌هایش به گونه‌ای بود که نشان می‌داد او یک رزمی کار است. در بیشتر عکس‌هایی که از «بروس‌لی» به یادگار مانده است نشان داده می‌شود که او لباس‌های رزمی به تن دارد. در بیشتر فیلم‌هایی که بروسلی بازی کرده است پیراهن بر تن ندارد و شلوار مخصوص کاراته را می‌پوشد. البته لباس بروس‌لی در نوع خودش منحصر به فرد است و کمتر کسی در آن دوران این لباس‌ها را می‌پوشیده. در برخی از فیلم.هایی که بروس‌لی بازی کرده است مشاهده می‌کنید که او کت‌وشلوار پوشیده است. بر اساس نوع فیلمی که بروسلی بازی کرده است، لباس‌های متنوعی را در تن او مشاهده می‌کنید.

استایل-بروس-لی

نوع لباس پوشیدن بروسلی در زندگی روزمره

اگر شما «بروس‌لی» را در خیابان از نزدیک می‌دیدید متوجه لباس‌های ساده او می‌شدید. بروس‌لی لباس‌های ساده‌ای به تن می‌کرد و اهل لباس‌های تجملی و خاص نبود. بیشتر لباس‌های او شبیه مردم عادی بود و به همین دلیل بسیاری از افراد عادی جامعه به او علاقه داشتند. در سالن‌های ورزشی و در بسیاری از مسابقاتش، بروسلی لباس نمی‌پوشید و تنها یک شلوار گشاد به پا داشت. بیشتر دانش آموزانی که هنرهای رزمی را از بروس‌لی یاد می‌گرفتند در مورد ظاهر ساده بروس‌لی نظرات زیادی بیان کرده‌اند.

بروس لی
نحوه گریم و آرایش بروس‌لی در فیلم‌ها

نحوه گریم و آرایش بروس‌لی در بیشتر فیلم شبیه یکدیگر بود. بروسلی موهای مشکی داشت که تا حدودی بلند هم بود. موهای بروسلی به صورت چتری بود که تا بالای ابروهایش می‌آمد. موی مشکی «بروس‌لی» باعث جذاب‌تر شدن چهره این رزمی کار مشهور می‌شد. کناره‌های موی بروسلی تا گوش او امتداد داشت. از آنجایی که بروسلی در بیشتر فیلمهایش رزمی کار بود، موهای او را خیلی تغییر نمی دادند.

چرا سبک استایل بروس‌لی محبوب است؟

در آن سال‌ها که «بروس‌لی» مشهور شد، ورزش‌های رزمی طرفداران زیادی نداشتند. بروسلی با حرکات خاصی که در ورزش‌ها انجام می‌داد، طرفداران زیادی را جذب خود کرد. تکنیک‌های بروسلی مخصوص خودش بود و این مسئله باعث شد که در کمترین بازه زمانی این بازیگر شهرت زیادی کسب نماید. بروسلی با تمرین کردن حرکات خود را بسیار سریع انجام می‌داد. او می‌توانست دانه‌های برنج را زمانی که در هوا بودند با استفاده از چوب‌های مخصوص چینی بگیرد. این حرکت برای بسیاری از افراد جذاب بود. حرکات بروسلی خیلی سریع بود. به همین دلیل کارگردانان مجبور بودند که سرعت فیلم را کاهش دهند تا حرکت بروسلی نشان داده شود.

سبک-استایل-بروس-لی

بروسلی و سبک لباس هایش

تمرینات بروسلی هرگز تمام نمی‌شد و به همین دلیل همیشه موفق بود. نتایج کار خود را بروسلی بهبود می‌بخشید تا توانایی بدنش را بیشتر نماید. در بازی مرگ، جسد واقعی این بازیگر حضور داشت. بروس‌لی یک‌بار از دست مردی عصبانی شد و به دست او ضربه زد. ضربه او موجب شکسته شدن دست مرد شد. در سال ۱۹۶۲ بروسلی در طی مبارزه.ای که داشت ۱۵ ضربه به پای حریف خود زد. طرفداران بروس‌لی مایل هستند حرکت معروف بروسلی را یاد بگیرند. بروسلی تنها با استفاده از انگشت شست و سبابه خود می‌توانست حرکت شنا را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.
بروسلی می‌توانست این حرکت را حدود ۵۰ بار بدون هیچ مشکلی انجام دهد. تخته‌های ضخیم بزرگ توسط دست بروسلی شکسته می‌شدند. به طور کلی باید به خوبی بدانید که توانایی‌های این بازیگر بسیار عالی بود. در بیشتر فیلم‌ها، بروسلی حرکات خود را به نمایش می‌گذاشت و این مسئله سبب محبوبیت او گشت.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:3 شهریور, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

14 + سه =