بررسی استایل شخصی «بهنوش طباطبایی» کار سختی نیست. این بازیگر مطرح کشورمان دو چیز را بی‌شک در استایلش رعایت می‌کند. اول داشتن یک آیتم ویژه (گران) دوم هم دوربین‌خور بودن استایل.
دقت او در شناخت سبک تطبیقی چهره‌‌آرایی (آرایش) و لباس، در دیگران کمتر دیده می‌شود. طباطبایی به ندرت آیتم ویژه‌اش را آرایش روی صورت در نظر می‌گیرد و جز چند مورد هماهنگ با ترند روز، از او آرایش سنگینی نمی‌بینیم. سَبک ملایم صورت را در استایلش زیاد می‌بینیم.
نوع پوشش او نشان می‌دهد؛ خودش را نزدیک به مد نگه داشته و تا جایی که می‌شود آن را منطبق با شرایط جامعه می‌کند. بازیگر سریال پخش‌نشده «سووشون» اصراری به جلب‌ توجه ندارد. ترجیح می‌دهد آیتم‌های گران یا ترندش را به مخاطبان مُد‌دوست عرضه کند. سادگی را ترجیح می‌دهد و با توجه به اندام استانداردش از پوشیدن سبک‌های مختلف استایل استقبال می‌کند. با هم نگاه کوتاهی به سه استایل متفاوت او داشته باشیم.

بهنوش طباطبایی در رونمایی از کتاب «رگ تاک»

فیلم: حسن خودنگاه

او را با اوت‌فیتی کژوال و مناسب برای عصر بهاری می‌بینیم‌‌. تکیه او در این استایل رنگ نارنجی است که نگاه بیشتری از مخاطب می‌گیرد.

بهنوش طباطبایی در مراسم ختم همسر «علیرضا قربانی»

استایل-بهنوش-طباطبایی

او در این‌جا استایلی رسمی، مناسب مراسم ختم دیده می‌شود. برای بیشتر ما ایرانی‌ها ساده‌پوشی در مراسم ختم، یک اصل محافظت‌شده محسوب می‌شود. بازیگر درخشان صحنه تئاتر هم به شدت مقید به احترام‌گذاری در مورد اصل‌هاست. او در این استایل جای تنوع را با ساعت امگا کانستلیشن طلا و استیل‌ با قیمت ۳۳/۰۰۰ دلار پر کرده است. بالاتر برایتان نوشتیم که او آیتم‌های گران استفاده می‌کند، اما فقط برای مد دوستان و نه برای جلب توجه.
نمایش آتی‌ساز به کارگردانی دوست عزیز هیچ‌یکی ما سعید دشتی که در بخش همچهره با تاریخ حضور داشتند و با ایشان عکسی از میرزا کوچک خان جنگلی را بازسازی کردیم. در این عکس شما آرایش چندانی نمی‌بینید. یک هماهنگی ساده مراقبت پوستی زنانه می‌بینید که با سبکی کاملاً غربی روی صورت انجام شده. بهنوش با استایلی زمستانی پالتوی جناقی سیاه و سفید و شال مشکی کنار ترلان پروانه بازیگر اصلی نمایش دیده می‌شود. و اما برسیم به عادت خانم بازیگر. به کیف نگاه کنید! این کیف یکی از مدل‌های پرطرفدار در میان کیف‌های برند «توری برچ» است و قیمتی ۵۰۰ دلاری دارد. قیمت کیف خانم طباطبایی حدوداً معادل سی میلیون تومان است.

ترلان-پروانه--بهنوش-طباطبایی

کیف توری-برچ

شما از کدام استایل بهنوش طباطبایی خوشتان آمده است؟

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایلبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 1546
تاریخ انتشار:5 خرداد, 1403

یک دیدگاه

  1. الی خرداد 5, 1403 در 1:17 ب.ظ - پاسخ

    الان خانم طباطبایی خیلی وقت است بازی نمی کند ایا کار جدیدی در دست دارد

دیدگاه خود را بنویسید

13 + هفت =