در چند روز گذشته، ما در «هیچ‌یک» با تصاویری از عروسی باشکوه مادلین براکوی ۲۶ ساله آمریکایی دختر مدیر فروش مرسدس بنز مولتی (سوپر میلیونر) با جیکوب لاگرون مواجه شده‌ایم. همان فردای عروسی. بعد با خودمان فکر کردیم چرا ما منتشر کننده‌ی گرانی باشیم. (هرچند که دروغ نگوییم به خودمان می‌گفتیم نیمه‌ی پر لیوان را ببینیم و بگوییم منتشر کننده‌ی شکوه بوده‌ایم) خلاصه وجدان ما قبول نکرد‌. هر چند همان موقع هم یک دلیل آن‌چنانی و فرخنده داشتیم. بله هر جا حرف از زیبایی است پای یک ایرانی در میان اس. گل‌آرایی مراسم بر عهده‌ی یک ایرانی بوده. گذشت. اما حالا که کم و بیش رسانه‌ای شده، وجدان پر حرف‌مان را ساکت می‌کنیم و از این عروسی که گران‌ترین و بزرگ‌ترین عروسی قرن لقب گرفته برای شما می‌نویسیم.

بزرگ-ترین-عروسی-قرن

زیبایی ۵۹ میلیون دلاری

برای این مراسم پول زیادی خرج کرده‌اند. این جشن ۵۹ میلیون دلار هزینه داشته است. به‌طور کلی، می‌توانید بفهمید که این پول کجا رفت: عروسی در یک باغ خصوصی در پاریس مشرف به برج ایفل برگزار شد. سالن‌ها به معنای واقعی کلمه پر از گل‌های تازه بود و گروه معروف «مارون ۵» Maroon 5 برای مهمانان مهمانی اجرا کردند. حتی یک مهمانی قبل از عروسی داشت. در طول این مراسم، مهمانان یک ناهار مجلل را در سوئیت مد لباس شانل صرف کردند. در اپرای پاریس شام خوردند، یک مهمانی قبل از عروسی در زیر طاق پیروزی برگزار کردند و حتی شب را در کاخ ورسای گذراندند. خلاصه که برای گران‌تر شدن هر راهی بوده را طی کردند. اما این عروس و داماد و مهمانان آن‌چنانی‌شان اصلاً معروف مجازی نیستند‌. هر چند این اصلا که نوشته‌ایم «نیستند» متعلق به قبل از انتشار عکس و فیلم‌های عروسی‌شان بوده و حالا با گذشت چند روز پر بحث‌ترین و مطرح‌ترین شگفتی فضای مجازی هستند. اما نه باز هم نتوانستیم از شدت گران بودن و عجیب بودن مراسم با شما حرف بزنیم. این زوج عاشق با جت شخصی به پاریس آمدند‌ جشن مجردی این زوج در یک هتل ۵ ستاره با حضور افراد مشهوری مثل کیم کارداشیان کانیه وست، مایلی سایرس، آریانا گرانده و …برگزار شد.
هر مراسم به یک تم خاص تعلق داشت و عروس طبق تم‌ها لباس پوشید که معروف‌ترین تم مراسم «ماری آنتوانت» بود. آیا شما هم دوست داشتید مراسم ازدواج‌تان رویایی باشد، یا مخارج زندگی حتی اجازه فکر کردن به رویاها را نمی‌دهد؟ شاید هم بگویید مصرف‌گرایی خوب نیست. هیچ‌یک به شما با هر عقیده‌ای افتخار می‌کند.

تصاویری از گران‌ترین و بزرگ‌ترین عروسی قرن

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایل, لباسبرچسب‌ها: , بازدیدها: 1506
تاریخ انتشار:5 آذر, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

شانزده − 5 =