تابستان در راه است، به این معنی که نه تنها کمد لباس، بلکه کیف لوازم آرایش خود را نیز به روز کنید. خود را با برس، زرق و برق، رژگونه و رژ لب مسلح کنید – امروز در مورد روند اصلی آرایش تابستانی در سال ۲۰۲۴ به شما خواهیم گفت. فراموش نکنید این یک اطلاعیه است و نه یک توصیه‌نامه. پیش از این‌که سراغ ترندهای آموزشی برویم، ببینیم تاریخچه اولین کمد لباس چه بوده است

کمد لباس اولیه چگونه ظاهر شد؟

کمد لباس پایه مجموعه‌ای از اقلام اساسی و همه‌کاره است که به شما امکان می‌دهد ظاهرهای مختلفی ایجاد کنید. این اساس سبک است و به شما امکان می‌دهد عناصر مختلف لباس را به راحتی ترکیب کنید. اما ایده یک کمد لباس اولیه چگونه شکل گرفت و چگونه به بخشی جدایی ناپذیر از مد تبدیل شد؟

تاریخچه کمد لباس اولیه در اواسط قرن بیستم آغاز شد، زمانی که طراح مد فرانسوی کوکو شانل مفهوم خود را از «لباس سیاه کوچک» معرفی کرد. این لباس با برش ساده و طراحی مینیمالیستی به نمادی از ظرافت و استایل تبدیل شده است. شانل استدلال می‌کرد که هر زنی باید در کمد لباس خود لباسی داشته باشد که برای هر موقعیتی مناسب باشد.

در دهه‌های بعد، ایده یک کمد لباس پایه به طور فزاینده‌ای محبوب شد. طراحان دیگر شروع به ایجاد مجموعه‌هایی کرده‌اند که شامل قطعات اساسی است که به راحتی می‌توان آن.ها را با هم ترکیب کرد. چیزهایی مانند پیراهن سفید، شلوار جین، شلوار مشکی، کت چرمی و کفش پاشنه بلند به جزئی جدایی ناپذیر از کمد لباس‌های اولیه تبدیل شده است.

کمد-لباس-تابستانی

امروزه یک کمد لباس پایه نه تنها نمادی از سبک است، بلکه یک راه حل عملی برای کسانی است که به راحتی و عملکرد در لباس اهمیت می‌دهند. این به شما کمک می‌کند هنگام انتخاب یک تصویر در زمان صرفه‌جویی کنید و بدون تلاش اضافی ترکیب‌های شیک ایجاد کنید. برویم سراغ ترندهای آرایشی.

خود واقعی‌تان زیباتر است

ما هیچ‌یکی‌ها طرفدار آرایش نکردن هستیم. یعنی ترکیبی از ضد آفتاب و پوست سالم. اما در هر شکل مد چیز دیگری می‌گوید. این‌که دلتان بخواهد به کدام آیتم مد احترام بگذارید، تصمیم شخصی است. اما حتماً به خود واقعی‌تان احترام بگذارید.

صورتی زیاد
از استفاده بیشتر از رژگونه صورتی نترسید. رنگ صورتی را به چشم‌ها، مژه‌ها و لب‌های خود اضافه کرده و ترند تابستانی خود را با صورتی پیش ببرید. تابستان دوستی خوبی با رنگ صورتی برای صورت دارد.

لب
آرایش با تأکید بر لب در حال بازگشت به مد است. رنگ‌های روشن، درخشش، جلوه‌گر! نترسید، در تابستان مناسب است!

تن
طبیعی بودن در روند مد است. به بدنتان استراحت و سلامتی بدهید. ورزش کنید و رژیم غذایی سالم را به تابستان خود اضافه کنید.

پوست درخشان
پوست درخشان همیشه یکی از بزرگترین ترندهای تابستانی است. زیرسازی کمتر و هایلایتر بیشتر، همچنین فراموش نکنید که کمی براق کننده روی چشم‌ها و بالم لب اضافه کنید.

ضد آفتاب
در آستانه تابستان خرید ضد آفتاب خوب که پوست شما را از اشعه‌های خائنانه خورشید نجات می‌دهد، مهم است. هیچ‌کس نمی‌خواهد پیری زودرس بگیرید!

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:25 اردیبهشت, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

5 + یازده =