خانه‌های فرانسوی با آن دکور آرامش‌بخش و فضای متفاوتش توانسنه دنبال‌کننده‌هایی داشته باشد. ایجاد ظاهر داخلی فرانسوی با چند جنبه کلیدی ساده است. کارشناسان طراحی ما در زیر توضیح می‌دهند:

احساس گذشت زمان در طراحی فرانسوی

فرانسوی‌ها به عمری که بر وسایل گذشته، احترام می‌گذارند و بیشتر اوقات هنر را پیش‌رو تر از سلیقه می‌دانند. با لوسترها شروع کنیم‌. یک لوستر کریستالی بازسازی شده که قدیمی باشد می‌تواند رنگ فرانسوی به خانه شما بدهد.

تضادگرا اما اندازه

فرانسوی‌ها هنگام تزیین خانه خود را محدود به یک سبک نمی‌کنند. آن‌ها با تعهد به گذشته از قطعات مدرن دعوت می‌کنند تا خانه‌ای رویایی بسازند. طوری که انگار در قرون وسطی امکانات امروزی داشته باشید.

آینه‌ها بافت غنی یک خانه فرانسوی

آینه

منظره بسیار رایج خانه‌های فرانسوی آینه‌های سبک باروک است. پیدا کردن آینه‌های اصلی از این دوران همیشه با قیمتی مقرون به صرفه آسان نیست. اما داشتن شبیه هم می‌تواند یک رخ فرانسوی به آن گوشه خانه بدهد. آینه‌ها فرانسوی‌ترین آیتم خانه شما خواهند شد.

جزئیات معماری مهم است

تاج‌های تزئینی، مدال‌های سقفی، کف پارکت و پنجره‌های شیشه‌ای مواج، همگی از مناظر رایج در یک خانه فرانسویست. برای تقویت این ظاهر، به جزئیات معماری اصلی در خانه خود احترام بگذارید. اگر خانه شما جدیدتر است، راه های زیادی برای القای نگاه تاریخی به فضای خود از طریق قطعات بازتولید و جزئیات مانند قالب‌گیری وجود دارد.

ساده، گران و بدون زیاده‌روی

معماری داخلی فرانسوی

فضای داخلی فرانسوی هر چیزی جز مسطح و مینیمال است. از پذیرفتن کامل انتخاب‌های طراحی که ممکن است کمی اضافی به نظر برسند، نترسید، مانند یک سایبان مخملی بالای تخت یا لمس کاغذ دیواری.

تو یک فرانسوی هستی؟ پس کتابخانه‌ات کو؟

فرانسوی‌های دانایی در خانه را نیز دوست دارند. مطالعه به‌عنوان یک سرگرمی هنوز یک زنده و پایدار است و فرانسوی‌ها عاشق نشان دادن ثروت قفسه کتاب خود هستند. دست بجنباند و آن را در معرض نمایش بگذارید.

گل‌های تازه، فرانسوی‌های شاداب

دکوراسیون

گل تازه با رنگ‌های هارمونی‌بخش از طبیعی‌ترین آیتم‌عای یک خانه فرانسوی است. فرانسوی‌ها عادت دارند از چیزهای کوچک لذت ببرند و گل خریدن را مثل یک عادت قابل پرستش مهم بدانند.

تابلوهای کلاسیک و قد بلند

معماری-فرانسوی

تابلو ندارید؟ چه عجیب! یعنی دیوار ندارید؟ فراموش نکنید، قرار نیست آیتم‌های خانه شما با هم رقابت کنند اما با حفظ تعادل با قطعاتی از رنگ خنثی خانه را فرانسوی کنید.

زمان عیب ایجاد نمی‌کند، عیب را می‌پوشاند

دکوراسیون-داخلی-فرانسوی

نگران میزتان که رنگ پریده شده، یا ظروفتان که کهنه شده نباشید‌ لازم نیست آبتم‌ها را نو کنید. شما اصیل هستید و زندگی کرده‌اید.

رنگ‌هایی که آرام سر جایشان می‌نشینند

تجربه چوب و رنگ‌های خنثی،پرده‌های تمیز و شفاف خانم شما را فرانسوی می‌کند‌. پس از رنگ‌هایی که آرام سر جایشان می‌نشینند را به خانه بیاورید.

به‌زودی در هیچ‌یک از سبک طراحی داخلی خانه‌های ایرانی، انگلیسی و ایتالیایی نیز می‌خوانید.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایلبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 217
تاریخ انتشار:11 اردیبهشت, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

دو × 4 =