عینک آفتابی جدید ارائه شده توسط برند گوچی چشم جهانیان را به خود دوخته است. گوچی، این چهار محصول جدید را با الهام از سفر و موسیقی تولید کرده است. عمق پیچیدگی در اوج سادگی را فقط و فقط یک نام می‌تواند به ما نشان دهد، نامی آشنا و خاص. درست حدس زدید گوچی؛ این برند سفر و موسیقی را در عینک‌های جدید خود، برای ما به ارمغان آورده است.

کمپین گوچی

دو داستان موازی به سبک سینمایی  برای به تصویر کشیدن این محصولات تعریف می‌شود. یکی با بازیگر و سفیر برند جهانی نی نی (Ni Ni)، و دیگری با خواننده‌ای بنام لو دویلون (Lou Doillon) همراه با گروهی از شخصیت‌ها، در محیط اسرارآمیز و پررنگ و لعاب، این داستان‌ها را روایت می‌کنند.

هر قهرمان دارای نگرش مختص به خود یا فردیت خاص است.

Ni Ni مجموعه‌ای از فریم‌های بزرگ را استفاده می‌کند که هرکدام با عناصر متمایزی مانند جزئیات ساخت و زنجیرهای طلایی غنی شده‌اند. لو دویلون قاب‌های گرد یا چشم گربه‌ای را بر چشم می‌زند که حس یکپارچه‌سازی با ظاهری فراگیر را دارد.

جدیدترین طیف عینک آفتابی و فریم نوری روحیه بالا و هنری گوچی را به نمایش می‌گذارد. مجموعه عینک های آفتابی گوچی با الهام از سفر، موسیقی، استفاده از ترکیب اشکال هندسی و همچنین سبک‌هایی که یادآور دوران های گذشته است، تولید شده است. ظاهری جذاب یا بهتر بگویم جذابیت بازیگوش به عنوان جزئیات طراحی ظریف و بی نقص عینک‌های گوچی است.

عینک آفتابی فریم گرد

این عینک‌های آفتابی با فریم گرد از بدنه لاک‌پشت ساخته شده‌اند.

عینک-آفتابی-گوچی-فریم-گرد

عینک آفتابی با فریم مستطیل

این عینک آفتابی با قاب مستطیلی با عدسی خاکستری جامد با صفحه فلزی براق طلایی روی قاب و حروف برجسته گوچی در کنار شقیقه‌ها مشخص می‌شود.

عینک-آفتابی-گوچی-فریم-مربع

عینک آفتابی مدل پروانه ای با آویز‌های قلبی

گوچی یک جفت عینک آفتابی پروانه ای شکل با عدسی آبی را ارائه کرده است. آویزهای قلب جداشونده تأثیرات کلاسیک و معاصر را با هم ترکیب می‌کنند و روح را جلا می‌دهد.

عینک-آفتابی-گوچی-اصل

عینک آفتابی گوچی با قاب مربعی

این قاب‌های مربع شکل توسط ستاره‌های کریستالی تزئین شده اند. علامت Double G با رنگ طلایی یک اشاره ظریف به لوگو می‌کند و به بنیان‌گذار Guccio Gucci اشاره می‌کند.

عینک-آفتابی-Gucci

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:13 بهمن, 1401

دیدگاه خود را بنویسید

7 + 5 =