شرکت روابط عمومی تراویس کلسی ممکن است پس از انتشار یک قرارداد تقلبی در Reddit اقدام قانونی کند.
در این سند استراتژی جدایی تیلور سویفت و تراویس کلس از جمله تاریخ جدایی توضیح داده شده است.
شواهدی به بیرون درز کرده است که تیلور سوئیفت با بازیکن فوتبال تراویس کلسه رابطه قراردادی داشته است. یعنی توافقی که طرح رسانه‌ای جدایی آنها را مشخص می‌کند (باید در ۲۸ سپتامبر معلوم می‌شد).

تراویس-کلس
این ورزشکار قصد داشت چندین مصاحبه در مورد این موضوع در نشریات مشخص شده انجام دهد. او موظف بود که مسئولیت کامل فروپاشی رابطه را بپذیرد [اشاره به خیانت کند] و در مورد عشق سابق خود منحصراً مثبت و با احترام صحبت کند. این چیزی است که او حتی قبل از شروع رابطه جعلی با آن موافقت کرد. بعداً قرار شده که طی قرارداد سوئیفت ۳آهنگ درباره تراویس بنویسد. آنچه او می‌تواند در متون ذکر کند و آنچه ممنوع است نیز به طور خاص در مقالات بیان شده است. و کلسی قصد داشت ۱۰ درصد از فروش آلبوم جدید ستاره پاپ را دریافت کند [که مبلغ بسیار زیادی است]. همه چیز البته نه توسط خود هنرمند، بلکه توسط رابط او پرداخت می‌شود. این بازیکن فوتبال در قرارداد به‌عنوان مشاور خلاق او درج شده است.
چرا آن‌ها به این همه بازی و زیاده‌روی دارند؟ تیلور قبل از انتشار آلبوم و تور به یک حاشیه درست نیاز داشته و تراویس کلچه که تا سال گذشته فقط فوتبالدوستان نامش را می‌شناختند در سراسر دنیا شناخته شده است. او با امضای قرارداد ۱۰۰ میلیون دلاری پادکست می‌تواند به راحتی به دوران ورزشی خود پایان دهد. همه چیز یک امتیاز است!
طبیعتاً نمایندگان کلسی اسناد فاش شده را جعلی خواندند و قول دادند که بفهمند چه کسی آن‌ها را جعل کرده است. این فقط یک چیز دارد: زن و شوهر باید کمی بیشتر با عشق بازی کنند. تاریخ جدایی به تعویق خواهد افتاد و دلیل آن باید متفاوت انتخاب شود. پس چگونه می‌توانیم عشق واقعی را در تجارت نمایشی باور کنیم؟
شرکت Full Scope بیانیه‌ای منتشر کرد مبنی بر اینکه «طرح جامع رسانه‌ای» از سوی این شرکت نیامده است و آن‌ها تیم حقوقی خود را درگیر می‌کنند تا علیه «افراد یا اشخاص» مسئول سند جعلی اقدام کنند.
به‌نظر می‌رسد در صورت اثبات این قرارداد، تیلور باید نگران چهره جهانی خود باشد‌

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: موسیقیبرچسب‌ها: , بازدیدها: 8448
تاریخ انتشار:19 شهریور, 1403

دیدگاه خود را بنویسید