در این فصل نزدیکی به تعطیلات، برندها تصمیم گرفته‌اند با احساسات ما بازی کنند. من روندهای اصلی را برجسته می‌کنم: حیوانات زیبا و نوستالژی. ابتدا ما توسط بچه گربه‌های کمپین تبلیغاتی «کوپرنی» تحت تأثیر قرار گرفتیم، سپس با دیدن ادرک‌ها در ویدیوی تعطیلات از Jacquemus از خوشحالی جیغ کشیدیم و حالا زارا تصمیم گرفت خاطرات کودکی بسیاری را بیدار کند و حوله‌هایی (دستمال آشپزخانه) با نامه‌های گلدوزی شده برای بابانوئل منتشر کرد. به هر حال خاطرات دوران کودکی با ارزش‌ترین چیزی است که ما داریم. کاش عمو فیروز هم می‌توانست هدیه بدهد. ما هیچ‌یکی‌ها دلمان برای این حوله‌ها رفت‌. بیایید با هم مرور کنیم که چقدر باید برای داشتن حوله هزینه کنیم.

حوله-آشپزخانه
اسم محصول در سایت زارا «بسته حروف کریسمس پنبه‌ای حوله آشپزخانه» نوشته شده. در هر بسته دو عدد وجود دارد. زارای ترکیه قیمت محصول را ۴۷۰/۰۰ لیر اعلام کرده. لیر در بازار امروز دوشنبه ۲۰ آذر ۱۷۵۰ تومان است. پس حوله آشپزخانه نخی با حروف برای بابا نوئل نزدیک به هشت میلیون تومان است. زیبای بی‌صرفه! در سایت، رنگ سفید و قرمز را برای محصول درج کرده، همین‌طور نوشته حمل و نقل ساده‌ای دارد‌ در ضمن تعویض و مرجوع هم می‌شود. جنس حوله از پنبه و نخ دوخته شده از کتان است. قیمت مناسبی برای خارج از زندگی با ریال و تومان محسوب می‌شود. مثلاً در همین ترکیه که از این‌جا برایتان گزارش می‌دهم محصول به صرفه و محبوبی است.

محصول-زارا
کوتاه از «زارا»

ویکی پدیا می‌نویسد: «آمانسیو اورتگا» مؤسس زارا، اولین فروشگاهش را در سال ۱۹۷۵ در یکی از خیابان‌های مرکز شهر لاکرونیا در گالیسیای اسپانیا افتتاح کرد. وی اولین فروشگاه خود را برگرفته از فیلمی کلاسیک از سینمای یونان زوربا (به انگلیسی: Zorba) نامگذاری کرد، اما از بداقبالی دو بلوک دورتر باری به همین نام وجود داشت، صاحب آن بار، نزد اورتگا آمد و گفت: وجود دو مغازه به نام زربا در نزدیکی هم برای مردم گیج‌کننده خواهد بود، مضاف بر اینکه آن‌ها برای تابلوی جلوی بار قالب حروف را سفارش داده بودند، در نتیجه اورتگا به دنبال اسم جدیدی برای فروشگاهش گشت و اسم زارا را یافت، او برای شروع اقدام به تولید لباس‌های ارزان قیمت و مطابق مد دوخت، که بسیار محبوب بود، پس از موفقیت اولین فروشگاه، او در سراسر اسپانیا شعبه‌های دیگری نیز افتتاح کرد.»

زارا
کمپانی «زارا» ادعا دارد که «برای تولید و توسعه و روانه بازار کردن یک محصول جدید، تنها به دو هفته زمان نیاز دارد.» و بر اساس همین ادعا در لاین‌ بخش‌های پوشاک مردانه، زنانه و کودکانه یعنی پوشاک بالاتنه، پایین‌تنه، کیف، کلاه و کمر، زیورآلات، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس شب، لباس خواب، پوشاک کودکان و نوزادان و اجناس جانبی مانند دستکش، چتر، کیف پول، عطر و ادکلن… فعالیت دارد. وسایل آشپزخانه، حمام و خانه نیز در دستور کار این برند قرار دارد. آیا شما این دستمال را می‌خریدید؟

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: آکسسوری, برندبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 461
تاریخ انتشار:20 آذر, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

ده − 8 =