از دو روز گذشته که برای شما مطلب آماده می‌کردیم متوجه بودیم که «دیور» پرکار شده است‌ البته کمپین‌های تبلیغاتی نزدیک تغییر سال، همیشه جذا‌‌ب‌تر از هر زمان دیگری برنامه‌ریزی می‌شود. «دیور» با انتشار عکس سفیرانش هر روز بُعد تازه‌تری به خبرها می‌داد. تا این‌که عکسی از شارلیز ترون منتشر کرد و با کپشنی مبهم قضیه را تمام کرد. در این پست نوشته بود:
« این هم تصاویر خیره کننده از سفیر دیور. ( که منظورش استون بود). او را با کیف دستی محبوبش لیدی دیور (LadyDior) ببینید و منتظر یک قسمت اختصاصی از In My Lady باشید که در آن او محتویات آن را فاش می‌کند.»

کمپین-جدید-دیور
خلاصه به مخاطب گفته شد که به زودی «شارلیز ترون» از محتویات داخل کیفش حرف می‌زند. ایده‌ی سریالی بامزه‌ای است. این را هم بدانیم که کیف لیدی دیور با قیمت ۶/۰۰۰/۰۰ دلار در رنگ‌های شگفت‌انگیز عرضه می‌شود. تیم ایده «دیور» خیلی ما را متتظر نگذاشتند و با انتشار فیلم در کمتر از ۲۴ ساعت از محتویات کیف «شارلیز ترون» خبر دادند. شاید در نگاه اول برای شما پیش پا افتاده بیاید. اما شکل درستی از برنامه‌سازی و تبلیغات، سر پا نگه داشتن سادگی است‌. سادگی همیشه شیک و گران‌تر از هر گرانی به نظر می‌آید. برویم سراغ توضیح ادامه کمپین‌. ببینیم در کیف سفیر دیور چه آیتم‌هایی است.

در لیدی دیور (in lady dior)

چهره‌ی قدیمی دیور درباره‌ی محتویات کیفش و با بیرون آوردن سکه‌های شکلاتی کلاسیک این‌طور می‌گوید‌: «این هم سکه‌هایی که شما می‌توانید با آن خرید کنید.» کاری به ایده‌ ندارم اما من عاشق همین شکلات‌ها هستم. پس اولین محتوای کیف سکه‌های شکلاتی طلایی است. دومین؟ عطر j’adore l’or از دیور. «شارلیز ترون» می‌گوید: «این فقط عطر کوچک است. فقط کمی برای هر کجا که هستم.» آیتم بعدی بادکنکی طلایی است با این ایده که با جریان الکتریسته و بادکنک می‌شود موها را طبیعی حفظ کرد. کجا؟ مواقع ضروری! آیتم بعدی پاشنه‌کش طلایی برای این‌که ظرافت را همیشه حفظ کنیم. در نهایت «ژل طلایی J’adore Les» «کفش طلایی ۲۰۱۴» دیور و در آخر «گردنبند مجلل تالار آینه در قلعه ورسای» رمزآلودی کیف «شارن استون» را کامل کردند. یک ویدئوی کوتاه و بازیگوش. داستان ما با دیور همین‌جا تمام نمی‌شود. داشتیم این مطلب را برای شما آماده می‌کردیم که دیور ما را شگفت زده کرد‌ و مطلب را از یک کمپین ساده به یک تحسین کامل تبدیل کرد. این‌بار باید به گالری دیور سری بزنیم.

پست بعدی؟ دغدغه‌ی انسانیت

کمپین-دیور

در گالری دیور و اتاق‌های La Galerie Dior نمایشگاه اختصاصی برپاست. لباس‌هایی سفید که روی آن‌ها با نخ‌هایی قرمز کلماتی دوخته شده. بازتابی از مجموعه آرشیو خانه دیور در سال ۱۹۵۴. به‌طوری که هر قطعه به دقت با کلمات و نمادهایی قرمز گلدوزی شده است که خشونت علیه زنان را به شیوه‌ای قدرتمند و در عین حال شاعرانه محکوم می‌کند. من که جذب کلمه‌ی امید (hope) شدم. در پایان باید گفت: سپاس دیور. هفته‌ی خوبی شد‌.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایل, برندبازدیدها: 268
تاریخ انتشار:23 آذر, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

دوازده + 12 =