هیچ‌یکی‌های عزیز! به‌ویژه علاقه‌مندان به جواهر شما را دعوت می‌کنیم به دیدن یک زیبایی تمام عیار. ماجرا از این قرار است که شوپارد با جولیا رابرتز بازیگر همکاری کرده است تا یک مجموعه جواهرات لوکس ایجاد کند.
این خانه جواهرات یک زمرد خام به وزن ۶۲۲۵ قیراط به دست آورد. جولیا رابرتز و کارولین شوفله، مدیر هنری خانه، تصمیم گرفتند این سنگ را به مجموعه‌ای از طلای رز تبدیل کنند که انرژی، قدرت و حساسیت دو زن را با هم متحد می‌کند.
این خط با الهام از زیبایی جهان و میل به جشن گرفتن زیباترین گنجینه‌های زمین ساخته شده است. این مجموعه شامل یک جفت گوشواره با منحنی‌های برازنده‌ است که با یک گردنبند رنگارنگ و مجلل هماهنگ شده.

سنگ-زمرد
زمرد خام «اینسوفو» با ۶۲۲۵ قیراط خود، همه را شگفت زده کرده. شکل باشکوه و عظیم آن نام «اینسوفو» را به این زمرد داده. این کلمه در زبان بمبا (گروه قومی که در منطقه منشا سنگ زندگی می‌کنند) به معنای «فیل» است.از نظر شوپاردی‌ها این زمرد هم یک غول واقعی و در عین حال یک معجزه کوچک است.
شوپارد می‌گوید: « اینسفو که در معدن کاگم در زامبیا، معروف به باروری لایه‌های زمین‌شناسی، کشف شده، بزرگترین زمردی است که تاکنون در اینجا بوده. این سنگ به دلیل وزن و کیفیت، یکی از مهم‌ترین سنگ‌های قیمتی و زیبایی است که تاکنون کشف شده. احتمالات بی‌شماری برای یک جواهرساز در چنین هدیه‌ای از زمین وجود دارد. اما همیشه یک عنصر عدم اطمینان وجود دارد: در حالت خام آن، هیچ‌کس واقعاً نمی‌تواند تصور کند یا حتی با اطمینان بگوید که شکننده‌ترین سنگ‌های قیمتی واقعاً چه پتانسیلی دارد. فقط یک ضربه نابجا می‌تواند باعث شود که سنگ‌شکننده به تعداد زیادی خرده تبدیل شود. شوپارد با «اینسوفو» می‌خواهد نه تنها بر کمیاب بودن و زیبایی طبیعت تمرکز کند، بلکه می‌خواهد بر دنیایی منصفانه‌تر و مسئولیت‌پذیرتر نیز تمرکز کند: از مبدأ آن تا برش تا قطعه جواهرات تمام شده، مسیر اینسوفو به اندازه کیفیت آن شفاف است.»

زمرد-جولیا-رابرتز
جولیا فیونا رابرتز یکی از پول‌سازترین بازیگران هالیوود بوده و برای نقش‌های برجسته‌ای که در فیلم‌هایی با ژانرهای مختلف داشته شهرت دارد. فیلم‌های او بیش از ۳٫۹ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته‌است. او جوایز مختلفی از قبیل یک جایزهٔ اسکار، یک جایزهٔ فیلم بفتا و یک جایزهٔ گلدن گلوب کسب کرده‌ و به داشتن جواهرات نایاب و منحصربه‌فرد معروف است.
اگر تا به امروز خواننده هیچ‌یک بوده باشید، دیگر می‌دانید که قصه‌پردازی و شعار خوب نبض توضیح کالا در یک برند است. به‌نظر شما هم شوپارد در توضیح این زمرد زیبا عمل کرده؟

جولیا-رابرتز--زمرد-سبز

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: آکسسوری, استایلبرچسب‌ها: , , , بازدیدها: 47023
تاریخ انتشار:21 خرداد, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

چهار + شش =