برند اسپانیایی و لوکس«لووه» کمپین تبلیغاتی جدیدی برای فصل بهار و تابستان ۲۰۲۴ ارائه کرد که در آن «مگی اسمیت» بازیگر ۸۸ ساله و ستاره «هری پاتر» به‌عنوان چهره‌ی تبلیغاتی شرکت داشت. استفاده غیر متعارف از یک چهره توجه مناسبی را برای این برند هدیه آورده است. با هم به جنبه‌های مختلف اتفاق نگاهی کنیم.

«لووه» چیست؟

برند Loewe در زمينه پوشاک و توليد محصولات لوکس در اسپانيا فعالیت می‌کند.
در سال ۱۸۴۶ صنعتگری آلمانى به نام «انریکو لووه» برای توسعه كار در زمينه حرفه‌اش و راه‌اندازى برند «لووه» به گروه صنعتگران چرم مادرید ملحق شد. باید بدانیم این برند به‌عنوان طراح اختصاصى خاندان سلطنتى زير نظر پادشاه “Alfonso XII” در سال ۱۹۰۵ فعالیت کرده تا موفق‌ترین برند در سال‌های خودش باشد.
«لووه» خیلی زود پله‌های پیشرفت را بالا رفت و جهانی شد. امروزه بالغ بر ۳۶ شعبه در ژاپن متعلق به اين برند است. ژاپنی که بی‌شک یکی از قطب‌های مهم مد و صادر کننده فشن حساب می‌شود.
لباس، کیف، کفش و عطر دسته محصولات «لووه» را طبقه‌بندی می‌کند‌.

«مگی اسمیت»

بهترین توضیح را درباره‌ی این بازیگر ۸۸ ساله ویکی‌پدیا می‌نویسد: «دِیم مارگارت ناتالی اسمیت (انگلیسی: Dame Margaret Natalie Smith؛ زادهٔ ۲۸ دسامبر ۱۹۳۴) بازیگر انگلستانی است. او یکی از شناخته‌شده‌ترین و پرکارترین بازیگران زن بریتانیا است و در طول هفت دهه فعالیت خود دریافت‌کننده‌ی جوایز مختلفی از قبیل دو جایزه‌ی اسکار، یک جایزهٔ تونی و چهار جایزه‌ی امی ساعات پربیننده بوده‌است؛ این جوایز او را به معدود بازیگرانی بدل می‌سازد که تاج سه‌گانۀ بازیگری را دریافت کرده‌اند. او همچنین هفت جایزه‌ی بفتا و سه جایزه‌ی گلدن گلوب کسب کرده‌است. اسمیت در سال ۱۹۹۰ به‌دلیل خدماتش در نمایش از طرف الیزابت دوم لقب «دِیم» را دریافت کرد و در سال ۲۰۱۴ نشان افتخاری سلطنتی از سوی ملکه انگلستان به او اعطا شد. اسمیت از سال ۲۰۰۱، با ایفای نقش پروفسور مینروا مک‌گونگال در مجموعه فیلم‌های هری پاتر، محبوبیت زیادی بین طرفداران هری پاتر پیدا کرد.»

پروفسور-مینروا-مک‌گونگال

هدف کمپین جدید «لووه»

در بازار دو ضرب‌المثل یکه‌تاز است. «اگر رقیب نداری، یک رقیب برای خودت بساز» و دومی «گروه سنی خرید را تغییر بده» که بی‌شک هر دوی آن‌ها برای شما آشنا هستند. به‌نظر می‌رسد «لووه» با انتخاب یکی ازمحبوب‌ترین و نام‌آورهای ۸۸ ساله خود را برای فروش در این گروه سنی آماده اعلام کرده. انتخاب هوشمندانه «مگی اسمیت» که اعتبار فراوانی دارد جامعه مد را تشویق می‌کند تا همه چیز را برای جوان‌ترها تهیه نکنند. جای خالی تفکری که به شدت در کشور ما احساس می‌شود.
بررسی عکس
در حالی که در کمپین گفته شده این عکاسی برای بهار و تابستان است، اسمیت لباس زمستانه پوشیده. نکته‌ای که «همیشگی» بودن را در ذهن متبادر می‌کند. با هم به بررسی محصولات بپردازیم.

Puzzle Fold Tote in shiny

Puzzle-Fold-Tote-in-shiny-

کیفی که در دو اندازه و رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود. اندازه‌ی کوچک‌تر که با اسم mini puzzle شناخته شده رنگ‌های بیشتری دارد. این اندازه در پنج رنگ مشکی، صحرایی (نخودی گرم)، یشمی، طلایی و طلوع آفتاب (نارنجی روشن) عرضه شده. در حالی که اندازه‌ی بزرگ‌تر در سه رنگ مشکی، صحرایی و یشمی در حدوداً به قیمت‌های ۶۴,۸۰۰,۰۰۰ (شصت‌و‌چهار میلیون تومان) و ۷۸,۳۰۰,۰۰۰ (هفتاد‌و‌هشت میلیون تومان) قابل فروش است.

Puzzle bag in classic

Puzzle-bag-in-classic

کیفی کە از پیشنهادهای «لووه» است. یک چند ضلعی دلفریب. اندازه‌ی کوچکش در سه رنگ «نخودی گرم/سیاه»، «سبز زیتونی/سبز خاکی»، «» و اندازه‌ی بزرگ‌ترش دو رنگ مشکی و برنزه در حدود قیمت‌های ۱۵۶,۶۰۰.۰۰۰ (صد و پنجاه و شش میلیون تومان) و ۱۴۰.۰۰۰.۰۰۰ (صد و چهل میلیون تومان) است.

Small Paseo bag in shiny

Small-Paseo-bag-in-shiny

کیفی با فرم عجیب. شاید برای ما ایرانی‌ها شبیه کیف‌های قدیمی باشد‌. دسته این کیف به منحصربه‌فرد بودنش کمک می‌کند. کیفی شبیه کیف‌ قصه‌‌ها. در ۱۱ رنگ «سبز خاکی روشن»، «کره‌ای تیره»، «بنفش روشن»، «مشکی»، «سرخ شرابی» و… این مدل با قیمت ۱۱۸,۸۰۰,۰۰۰ حدود (صد و نوزده میلیون تومان) قابل خرید است.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: برندبرچسب‌ها: , , , , بازدیدها: 149
تاریخ انتشار:8 آبان, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

16 + 3 =