چند ماهی گذشته بود و خبری از گران‌ترین عروسی سال نبود که عمر کمانی، تاجر میلیاردر ۳۶ ساله و بنیانگذار PrettyLittleThing (خط تولید لباس) ما را به خبر گران‌ترین عروسی سال مهمان کرد.
عروسی افسانه‌ای را در جنوب فرانسه به ارزش بیست میلیون دلار برگزار کردند و داستان عشق خود را با مجموعه‌ای از رویدادهای جادویی به پایان رساند.

لباس-عروس
این جشن با کنسرت «شب سفید» در زیر آسمان پرستاره آغاز شد و با جشن ادامه یافت.
یک باربیکیو، سپس در یک عروسی مجلل غربی روز بعد در یک هتل مجلل در حضور چهره‌های مشهور و اجرای موسیقی شگفت‌انگیز از ستاره‌های بین المللی به اوج خود رسید.

عروسی
این فضا با یک مراسم عروسی سنتی هندی به پایان رسید که کمتر از شکوه نبود.
به عبارتی این عروسی طی مراسمِ مجلل چهار روزه برگزار شد و همسر عمر کمانی مدل ۳۱ ساله ناداست. (nada adelle)

در این چهار روز دو عروسی گرفته شد. مراسم اول در هتل مجللی در فرانسه و مراسم دوم، روز بعد به سبک سنتی هندی بود.

بزرگ‌ترین عروسی

بزرگ‌ترین عروسی

لباس عروس روز اول نادا، لباس سفارشی از برند دیور به طراحی ماریا گرازیا و کت‌و‌شلوار داماد هم از برند تام‌فورد انتخاب شده بود.
نادا به دیور گفته که می‌خواهد خود لباس جزییات داشته باشد. «خط یقه، شکل، خطوط» من لباس مجلسی را تصور می‌کردم که در آزمون زمان مقاومت کند، که مظهر حس ظرافت و زیبایی است که هرگز از مد نمی‌افتد. وقتی یقه لباس مشکی گریس کلی را دیدم، می‌دانستم که این همان چیزی بود که می‌خواستم و همه چیز در اطراف آن سر جای خودش قرار گرفت.»

عروسی-بزرگ

عروسی-عمر-کمانی
سه خیاط و یک الگوساز ۵۴۰ ساعت کار کردند تا این بینش را زنده کنند.
عروس یک دسته گل زنبق را به همراه داشت که کاملاً مکمل لباس اوست، نه تنها به این دلیل که گل مورد علاقه موسیو دیور است، بلکه نمادی از شانس و امید است.
لباس دوم این عروسی که به سبک هندی برگزار شده را یکی از معروف‌ترین طراحان مد هند «مانیش ملهوترا» ( مَلهوترا ) ( Manish Malhotra ) آماده کرده. او طراح مد و کارآفرین مهمی محسوب می‌شود و به نوعی انتخاب اول افراد ثروتمند هندوستان است.
مهمانان، عروسی را یک عروسی افسانه‌ای دانسته‌اند که از ابتدا تا انتها، تجربه‌ای جادویی بوده است.
جالب این‌جاست که ماریا کری و آندریا بوچلی خوانندگان مراسم بودند. این مراسم حدود ۲۵ میلیون دلار هزینه داشته است.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:27 اردیبهشت, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

سه × 4 =